Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Chromatografia jonowa

Chromatografia jonowa

69.00zł
Unity Przewodnik projektanta gier 69.00zł
Unity Przewodnik projektanta gier

Tytuł: Unity Przewodnik projektanta gier
Autor: Mike Geig
ISBN: 978-83-283-0017-0
Ilość stron: 416
Data wydania: 02/2015
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION

Cena: 69.00zł


24 h do własnej gry!

Unity to zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne. Wokół tego silnika skupiona jest ogromna społeczność, prezentująca produkcje o różnym stopniu zaawansowania. Jeżeli Twoim marzeniem jest stworzenie gry według własnego scenariusza, jeżeli chcesz sprawdzić się w roli projektanta gier wideo, to trafiłeś na doskonałą książkę, w całości poświęconą silnikowi Unity!

Ta książka pozwoli Ci poznać zintegrowane środowisko (IDE) oraz dostosować je do własnych potrzeb. Nauczysz się tworzyć obiekty gry i wykonywać na nich operacje, stosować shadery i tekstury oraz korzystać z narzędzi do tworzenia terenu i środowiska Twojej gry. Kolejne rozdziały to interesujące informacje na temat oświetlenia, kamer oraz efektów dźwiękowych. Na sam koniec dowiesz się, jak dopracować stworzoną grę, wdrożyć ją oraz zmodyfikować tak, żeby działała na urządzeniach mobilnych. Dzięki lekturze stworzysz gry: Gauntlet Runner, Captain Blaster, Chaos Ball, Amazing Racer. Przekonaj się, jakie możliwości kryje silnik Unity!

Dowiesz się, jak:
  • tworzyć i pracować z obiektami gry, czyli podstawowymi blokami budulcowymi w Unity;
  • efektywnie pracować z zasobami w Unity;
  • stosować shadery i tekstury w dowolnym obiekcie 3D;
  • przygotowywać niezwykłe światy za pomocą oferowanych przez Unity narzędzi przeznaczonych do tworzenia terenu i środowiska;
  • wykonywać różne zadania w skryptach, począwszy od przechwytywania danych wejściowych aż po opracowanie skomplikowanych zachowań;
  • szybko tworzyć możliwe do wielokrotnego użycia obiekty w postaci prefabrykatów;
  • implementować łatwe i intuicyjne graficzne interfejsy użytkownika;
  • tworzyć zdumiewające efekty za pomocą nowego w Unity systemu cząsteczek o nazwie Shurinken;
  • wykorzystać pełne możliwości nowego w Unity systemu animacji o nazwie Mecanim;
  • zintegrować dźwięk 2D i 3D z tworzonymi grami;
  • używać wbudowanych w urządzenia mobilne przyśpieszeniomierzy i ekranów dotykowych;
  • zmodyfikować grę w wersji biurkowej do wersji działającej w urządzeniach mobilnych;
  • dopracować i wdrożyć grę.

Rozdziały:

O autorze (19)

Wprowadzenie (21)

Lekcja 1. Wprowadzenie do Unity (25)

  • Instalacja Unity (26)
    • Pobieranie i instalacja Unity (26)
  • Poznajemy edytor Unity (29)
    • Okno dialogowe Project (29)
    • Interfejs Unity (31)
    • Panel Project (32)
    • Panel Hierarchy (34)
    • Panel Inspector (35)
    • Panel Scene (37)
    • Panel Game (39)
    • Wyróżnienie - pasek narzędziowy (41)
  • Poruszanie się po panelu Scene w Unity (42)
    • Narzędzie Hand (42)
    • Tryb Flythrough (43)
  • Podsumowanie (43)
  • Pytania i odpowiedzi (45)
  • Warsztaty (45)
    • Quiz (45)
    • Odpowiedzi (45)
  • Ćwiczenie (46)

Lekcja 2. Obiekty gry (47)

  • Wymiary i układy współrzędnych (48)
    • Umieszczenie litery D w nazwie 3D (48)
    • Użycie układów współrzędnych (48)
    • Współrzędne świata kontra lokalne (50)
  • Obiekty gry (50)
  • Transformacje (51)
    • Translacja (52)
    • Rotacja (54)
    • Skalowanie (55)
    • Ryzyko związane z transformacjami (55)
    • Transformacja a obiekty zagnieżdżone (57)
  • Podsumowanie (57)
  • Pytania i odpowiedzi (58)
  • Warsztaty (58)
    • Quiz (58)
    • Odpowiedzi (58)
  • Ćwiczenie (59)

Lekcja 3. Modele, materiały i tekstury (61)

  • Podstawy modeli (62)
    • Wbudowane obiekty 3D (63)
    • Importowanie modeli (63)
    • Modele i sklep Asset Store (65)
  • Tekstury, shadery i materiały (66)
    • Tekstury (67)
    • Shadery (68)
    • Materiały (68)
    • Powracamy do shaderów (69)
  • Podsumowanie (72)
  • Pytania i odpowiedzi (72)
  • Warsztaty (73)
    • Quiz (73)
    • Odpowiedzi (73)
  • Ćwiczenie (73)

Lekcja 4. Teren (75)

  • Generowanie terenu (76)
    • Dodanie terenu do projektu (76)
    • Rzeźbienie mapy wysokości (77)
    • Narzędzia do rzeźbienia terenu oferowane przez Unity (80)
  • Tekstury terenu (83)
    • Importowanie zasobów terenu (83)
    • Teksturowanie terenu (83)
  • Podsumowanie (85)
  • Pytania i odpowiedzi (86)
  • Warsztaty (86)
    • Quiz (87)
    • Odpowiedzi (87)
  • Ćwiczenie (87)

Lekcja 5. Środowisko (89)

  • Generowanie drzew i trawy (90)
    • Malowanie drzewami (90)
    • Malowanie trawą (92)
    • Ustawienia terenu (94)
  • Efekty środowiska (95)
    • Symulacja nieba i horyzontu (96)
    • Mgła (98)
    • Efekt Lens Flare (99)
    • Woda (99)
  • Kontroler postaci (101)
    • Dodanie kontrolera postaci (101)
    • Naprawa świata (101)
  • Podsumowanie (103)
  • Pytania i odpowiedzi (103)
  • Warsztaty (103)
    • Quiz (103)
    • Odpowiedzi (104)
  • Ćwiczenie (104)

Lekcja 6. Światła i kamery (105)

  • Światło (106)
    • Światło punktowe (106)
    • Światło kierunkowe (109)
    • Tworzenie światła z dowolnego obiektu (110)
    • Aureola (111)
    • Cookies (112)
  • Kamera (114)
    • Anatomia kamery (114)
    • Wiele kamer (116)
    • Podział ekranu oraz funkcja PiP (116)
  • Warstwy (117)
    • Praca z warstwami (118)
    • Użycie warstw (120)
  • Podsumowanie (121)
  • Pytania i odpowiedzi (123)
  • Warsztaty (123)
    • Quiz (123)
    • Odpowiedzi (123)
  • Ćwiczenie (123)

Lekcja 7. Pierwsza gra - Amazing Racer (125)

  • Faza projektowania (126)
    • Koncepcja (126)
    • Reguły (126)
    • Wymagania (127)
  • Budowanie świata gry (128)
    • Rzeźbienie terenu (129)
    • Dodanie elementów do środowiska (129)
    • Kontroler postaci (130)
  • Gamifikacja (131)
    • Dodanie obiektów kontrolujących grę (131)
    • Dodanie skryptów (133)
    • Połączenie skryptów (134)
  • Testowanie gry (136)
  • Podsumowanie (138)
  • Pytania i odpowiedzi (138)
  • Warsztaty (138)
    • Quiz (139)
    • Odpowiedzi (139)
  • Ćwiczenie (139)

Lekcja 8. Skrypty - część 1. (141)

  • Skrypty (142)
    • Tworzenie skryptów (142)
    • Dołączanie skryptu (142)
    • Anatomia prostego skryptu (145)
  • Zmienne (147)
    • Tworzenie zmiennej (148)
    • Zasięg zmiennej (148)
    • Zmienne publiczne i prywatne (150)
  • Operatory (151)
    • Operatory arytmetyczne (151)
    • Operatory przypisania (152)
    • Operatory równości (152)
    • Operatory logiczne (153)
  • Konstrukcje warunkowe (153)
    • Konstrukcja if (154)
    • Konstrukcja if-else (155)
    • Konstrukcja if-else if (156)
  • Iteracja (157)
    • Pętla while (157)
    • Pętla for (158)
  • Podsumowanie (159)
  • Pytania i odpowiedzi (159)
  • Warsztaty (159)
    • Quiz (160)
    • Odpowiedzi (160)
  • Ćwiczenie (160)

Lekcja 9. Skrypty - część 2. (161)

  • Metody (162)
    • Anatomia metody (162)
    • Tworzenie metody (163)
  • Dane wejściowe (167)
    • Podstawy danych wejściowych (167)
    • Skrypty przeznaczone do obsługi danych wejściowych (168)
    • Dane wejściowe z określonych klawiszy (169)
    • Dane wejściowe myszy (170)
  • Uzyskanie dostępu do komponentów lokalnych (172)
  • Uzyskanie dostępu do innych obiektów (172)
    • Wyszukanie innych obiektów (173)
    • Modyfikacja komponentów obiektu (175)
  • Podsumowanie (176)
  • Pytania i odpowiedzi (176)
  • Warsztaty (177)
    • Quiz (177)
    • Odpowiedzi (177)
  • Ćwiczenie (178)

Lekcja 10. Kolizje (179)

  • Bryły sztywne (180)
  • Kolizje (182)
    • Komponent Collider (182)
    • Materiały fizyczne (184)
  • Wyzwalacze (185)
  • Raycasting (187)
  • Podsumowanie (189)
  • Pytania i odpowiedzi (189)
  • Warsztaty (190)
    • Quiz (191)
    • Odpowiedzi (191)
  • Ćwiczenie (191)

Lekcja 11. Druga gra - Chaos Ball (193)

  • Faza projektowania (194)
    • Koncepcja (194)
    • Reguły (194)
    • Wymagania (194)
  • Arena (195)
    • Utworzenie areny (195)
    • Teksturowanie (196)
    • Materiał zapewniający rewelacyjne odbijanie się obiektu (197)
    • Zakończenie prac nad areną (199)
  • Elementy gry (199)
    • Gracz (199)
    • Kula chaos ball (200)
    • Kolorowe kule (202)
  • Obiekty kontrolne (203)
    • Cele (203)
    • Kontroler gry (205)
  • Usprawnienie gry (207)
  • Podsumowanie (208)
  • Pytania i odpowiedzi (208)
  • Warsztaty (208)
    • Quiz (208)
    • Odpowiedzi (209)
  • Ćwiczenie (209)

Lekcja 12. Prefabrykaty (211)

  • Podstawy prefabrykatów (212)
    • Terminologia związana z prefabrykatami (212)
    • Struktura prefabrykatu (213)
  • Praca z prefabrykatami (214)
    • Dodanie do sceny egzemplarza prefabrykatu (216)
    • Dziedziczenie (217)
    • Zerwanie połączenia z zasobem prefabrykatu (219)
  • Tworzenie egzemplarza prefabrykatu w kodzie (220)
  • Podsumowanie (220)
  • Pytania i odpowiedzi (221)
  • Warsztaty (221)
    • Quiz (221)
    • Odpowiedzi (221)
  • Ćwiczenie (222)

Lekcja 13. Graficzny interfejs użytkownika (225)

  • Podstawy GUI (226)
  • Kontrolki GUI (227)
    • Etykieta (228)
    • Pole (229)
    • Przycisk (229)
    • Przycisk powtarzający (230)
    • Pole wyboru (230)
    • Pasek narzędziowy (231)
    • Pole tekstowe (232)
    • Obszar tekstu (233)
    • Suwaki (233)
  • Dostosowanie kontrolki do własnych potrzeb (234)
    • Style GUI (234)
    • Skórki GUI (235)
  • Podsumowanie (239)
  • Pytania i odpowiedzi (239)
  • Warsztaty (240)
    • Quiz (240)
    • Odpowiedzi (240)
  • Ćwiczenie (240)

Lekcja 14. Sterowanie postaciami (243)

  • Kontroler postaci (244)
    • Dodanie kontrolera postaci (244)
    • Właściwości kontrolera postaci (245)
  • Skrypty dla kontrolerów postaci (245)
    • Praca z kontrolerem za pomocą skryptów (246)
    • Zmienna typu CollisionFlags (249)
    • Kolizje (250)
  • Tworzenie kontrolera postaci (250)
    • Konfiguracja podstawowa (251)
    • Obsługa ruchu (252)
    • Grawitacja (253)
    • Skoki (253)
    • Popychanie obiektów (254)
    • Pełny kod skryptu (255)
  • Podsumowanie (256)
  • Pytania i odpowiedzi (256)
  • Warsztaty (256)
    • Quiz (256)
    • Odpowiedzi (257)
  • Ćwiczenie (257)

Lekcja 15. Trzecia gra - Captain Blaster (259)

  • Faza projektowania (260)
    • Koncepcja (260)
    • Reguły (260)
    • Wymagania (260)
  • Świat (261)
    • Kamera (261)
    • Tło (261)
    • Elementy gry (263)
    • Gracz (263)
    • Meteory (264)
    • Pociski (265)
    • Wyzwalacze (265)
  • Obiekty kontrolne (266)
    • Kontroler gry (266)
    • Skrypt meteoru (267)
    • Tworzenie meteorów (268)
    • Skrypt wyzwalacza (269)
    • Skrypt gracza (270)
    • Skrypt pocisku (272)
  • Usprawnienie gry (273)
  • Podsumowanie (274)
  • Pytania i odpowiedzi (274)
  • Warsztaty (275)
    • Quiz (275)
    • Odpowiedzi (275)
  • Ćwiczenie (276)

Lekcja 16. Systemy cząsteczek (277)

  • Systemy cząsteczek (278)
    • Cząsteczki (278)
    • Systemy cząsteczek w Unity (278)
    • Kontrolki systemu cząsteczek (278)
  • Moduły systemu cząsteczek (280)
    • Moduł domyślny (280)
    • Moduł Emission (281)
    • Moduł Shape (281)
    • Moduł Velocity over Lifetime (283)
    • Moduł Limit Velocity over Lifetime (283)
    • Moduł Force over Lifetime (284)
    • Moduł Color over Lifetime (284)
    • Moduł Color by Speed (284)
    • Moduł Size over Lifetime (284)
    • Moduł Size by Speed (285)
    • Moduł Rotation over Lifetime (285)
    • Moduł Rotation by Speed (285)
    • Moduł External Forces (285)
    • Moduł Collision (285)
    • Moduł Sub Emitter (288)
    • Moduł Texture Sheet (288)
    • Moduł Renderer (289)
  • Edytor krzywych (290)
  • Podsumowanie (290)
  • Pytania i odpowiedzi (291)
  • Warsztaty (291)
    • Quiz (292)
    • Odpowiedzi (292)
  • Ćwiczenie (292)

LekcjA 17. Animacje (293)

  • Podstawy animacji (294)
    • Przygotowanie modelu (294)
    • Animacja (295)
  • Przygotowanie modelu do animacji (295)
    • Model (297)
    • Zasoby animacji (298)
  • Stosowanie animacji (299)
    • Dodawanie animacji (300)
    • Właściwość Wrap Mode (301)
  • Skrypty i animacje (301)
  • Podsumowanie (303)
  • Pytania i odpowiedzi (303)
  • Warsztaty (304)
    • Quiz (305)
    • Odpowiedzi (305)
  • Ćwiczenie (305)

Lekcja 18. Animator (307)

  • Podstawy zasobu Animator (308)
    • Rigging modeli (308)
    • Czerwony rigging śmierci (309)
    • Przygotowanie animacji (311)
  • Utworzenie animatora (316)
    • Panel Animator (317)
    • Animacja Idle (317)
    • Parametry (318)
    • Stan i tzw. drzewo Blend Tree (319)
    • Przejścia (320)
  • Obsługa animacji za pomocą skryptów (322)
  • Podsumowanie (322)
  • Pytania i odpowiedzi (323)
  • Warsztaty (323)
    • Quiz (324)
    • Odpowiedzi (324)
  • Ćwiczenie (324)

Lekcja 19. Czwarta gra - Gauntlet Runner (325)

  • Faza projektowania (326)
    • Koncepcja (326)
    • Reguły (326)
    • Wymagania (326)
  • Świat (327)
    • Scena (327)
    • Droga (327)
    • Przewijanie drogi (328)
  • Elementy gry (328)
    • Dodatkowa energia (329)
    • Przeszkody (330)
    • Strefa wyzwalacza (330)
    • Obiekt gracza (331)
  • Obiekty kontrolne (335)
    • Skrypt strefy wyzwalacza (335)
    • Skrypt obiektu kontrolnego gry (335)
    • Skrypt obiektu gracza (338)
    • Skrypty obiektów dodatkowej energii i przeszkód (339)
    • Skrypt SpawnScript (340)
    • Zebranie wszystkiego w całość (341)
  • Usprawnienie gry (343)
  • Podsumowanie (343)
  • Pytania i odpowiedzi (343)
  • Warsztaty (343)
    • Quiz (344)
    • Odpowiedzi (344)
  • Ćwiczenie (344)

Lekcja 20. Dźwięk (345)

  • Podstawy dźwięku (346)
    • Składniki dźwięku (346)
    • Dźwięk 2D i 3D (347)
  • Źródła dźwięku (347)
    • Import klipów audio (348)
    • Testowanie dźwięku w panelu Scene (350)
    • Dźwięk 3D (350)
    • Dźwięk 2D (351)
  • Użycie dźwięku za pomocą skryptów (352)
    • Rozpoczęcie i zatrzymanie odtwarzania dźwięku (353)
    • Zmiana klipu audio (354)
  • Podsumowanie (355)
  • Pytania i odpowiedzi (355)
  • Warsztaty (355)
    • Quiz (355)
    • Odpowiedzi (355)
  • Ćwiczenie (356)

Lekcja 21. Programowanie na platformach mobilnych (359)

  • Przygotowanie do programowania na platformach mobilnych (360)
    • Konfiguracja środowiska (360)
    • Aplikacja Unity Remote (362)
  • Przyśpieszeniomierz (363)
    • Programowanie dla przyśpieszeniomierza (364)
    • Użycie przyśpieszeniomierza (365)
    • Dane wejściowe pochodzące z ekranu dotykowego (366)
  • Podsumowanie (366)
  • Pytania i odpowiedzi (369)
  • Warsztaty (369)
    • Quiz (369)
    • Odpowiedzi (369)
  • Ćwiczenie (370)

Lekcja 22. Kolejne wersje gier (371)

  • Amazing Racer (372)
    • Poruszanie i rozglądanie się (372)
    • Skoki (374)
  • Chaos Ball (375)
  • Captain Blaster (377)
  • Gauntlet Runner (379)
  • Podsumowanie (380)
  • Pytania i odpowiedzi (381)
  • Warsztaty (381)
    • Quiz (381)
    • Odpowiedzi (381)
  • Ćwiczenie (382)

Lekcja 23. Dopracowanie i wdrożenie (383)

  • Zarządzanie scenami (384)
    • Ustalanie kolejności scen (384)
    • Przełączanie scen (385)
  • Zachowywanie danych i obiektów (387)
    • Zachowywanie obiektów (387)
    • Zachowywanie danych (387)
  • Ustawienia Unity Player (390)
    • Ustawienia niezależne od platformy (390)
    • Ustawienia dla poszczególnych platform (390)
  • Kompilacja gry (391)
    • Okno Build Settings (392)
    • Okno Game Settings (393)
  • Podsumowanie (395)
  • Pytania i odpowiedzi (395)
  • Warsztaty (395)
    • Quiz (395)
    • Odpowiedzi (395)
  • Ćwiczenie (396)

Lekcja 24. Zakończenie (397)

  • Osiągnięcia (398)
    • 19 lekcji nauki (398)
    • 4 pełne gry (399)
    • 58 scen (400)
  • Co dalej? (400)
    • Buduj gry (401)
    • Współpracuj z innymi (401)
    • Pisz o tym (401)
  • Dostępne zasoby (402)
  • Podsumowanie (402)
  • Pytania i odpowiedzi (402)
  • Warsztaty (403)
    • Quiz (403)
    • Odpowiedzi (403)
  • Ćwiczenie (403)

Skorowidz (405)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Diagnostyka różnicowa chorób i stanów patologicznych w medycnie małych zwierząt
Diagnostyka różnicowa chorób i stanów patologicznych w medycnie małych zwierząt
Katrin Hartman
Galaktyka
Sprawa mordu katyńskiego
Sprawa mordu katyńskiego
Józef Mackiewicz
Kontra
Nowe Oświecenie
Nowe Oświecenie
Steven Pinker
Zysk i S-ka
Papież Franciszek Sługa nowego świata
Papież Franciszek Sługa nowego świata
Boniecki Adam
Poznańskie
C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie II
C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie II
Mirosław J. Kubiak
HELION
Nowe ruchy społeczne
Nowe ruchy społeczne
Marczewska-Rytko Maria, Maj Dorota
UMCS
 Koszyk
1 x Historia sztuki Architektura
1 x Chiny Innowacyjny zielony rozwój
1 x Fuzje i przejęcia spółek kapitałowych Zagadnienia rachunkowe i podatkowe
1 x Kodeks postępowania administracyjnego Postępowanie egzekucyjne w administracji Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi
1 x Rak i niepłodność Prawda i mity medycyny
1 x Grzeczne dziewczynki marzą o karierze a niegrzeczne ją planują
1 x Słownik gastronomiczny polsko-angielski angielsko-polski
1 x Instytucja prezydenta w Polsce i we Włoszech
1 x Całki Metody rozwiązywania zadań
1 x Historia Wyrzyska 525 zadań i rozwiązań
1 x Opel Vectra III i Signum Wydanie 2
1 x Urologia podręcznik dla studentów medycyny Wydanie 2
1 x Moje Mindful Eating czyli jak chudnąć nie stosując żadnej diety
1 x Anna German Uśmiechaj się
1 x Resory metalowe w zawieszeniach samochodów ciężarowych Doskonalenie obliczeń i badanie właściwości
1 x As Wspomnienia legendarnego dowódcy dywizjonu 303
1 x CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie
1 x Katalog elementów budowlanych Poradnik projektowania na trwałość według norm nowej generacji
1 x Aconcagua Laminowana mapa trekingowa
1 x Przekładnie zębate Zasady działania. Obliczenia geometryczne i wytrzymałościowe
1 x Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy
1 x Fundacje i stowarzyszenia – prawny i podatkowy instruktaż funkcjonowania z wzorcową dokumentacją
1 x Dotacje w prawie podatkowym Dokumentacja i rozliczanie
1 x Podstawy biologii komórki Tom 1
1 x Książeczka zdrowia copywritera
1 x Wybrane elementy socjologii
1 x Ekologizm
2 x Prawo dla obywatela Poradnik praktyczny Drogówka: jak unikać kłopotów
1 x Emocjonalne wampiry w pracy
1 x Magia Harry'ego Pottera
1 x Akcja Prawo podmiotowe
1 x Biblia z komentarzami Jana Pawła II
1 x Bitwa pod Ostrołęką
1 x Profilaktyka w pediatrii
1 x Etyka i polityka
1 x Astrologia współczesna Tom 6 Zaćmienia Trzecie tysiąclecia
1 x Zabawa tkwi w NLP Poważna wiedza na wesoło
1 x Agile. Metodyki zwinne w planowaniu projektów
1 x Czas wolny, turystyka i rekreacja w perspektywie socjologicznej
1 x Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
1 x 1000 łacińskich słów(ek) Ilustrowany słownik polsko-łaciński łacińsko-polski
1 x Psychologia coachingu biznesowego
2 x Jak mówić by nas słuchano
1 x Badania jakościowe Tom 1
1 x Niezbędnik młodego kibica 2016
1 x Lekcje rysowania Mimika twarzy ponad 200 wzorów
1 x Mikroklocki mikroprocesory dla początkujących
1 x Aktualne problemy pedagogiczne Konteksty i wyzwania
1 x Biblia małego dziecka
1 x Analiza konwersacji dyskursu i dokumentów
1 x Jak czytać architekturę
1 x Biały snajper Simo Häyhä
1 x Całkowita rewolucja status przedmiotów w poezji surrealizmu
1 x Dla najmłodszych szachistów Kombinacje, ćwiczenia, partie
1 x POLIS Wprowadzenie do dziejów greckiego miasta-państwa w starożytności
1 x Wyprawy motocyklowe Serwis w podróży
1 x Cudowne konstrukcje wzniesione z bloków w grze Minecraft
1 x Meritum 2014 Ubezpieczenia społeczne
1 x Anatomia człowieka Tom 3
1 x 26 historii sukcesu + jedna Jak odnieść sukces w marketingu sieciowym?
1 x Zespoły X Jak budować zespoły, które odnoszą sukces
1 x Bazylika Mariacka
1 x Budujemy drugą Polskę Wielkie inwestycje PRL-u
1 x Angielski dla średnio zaawansowanych z płytą CD poziom B1-B2
1 x Ptactwo łowne Poradnik myśliwski
1 x Medycyna estetyczna bez tajemnic
1 x Dietetyka. Żywienie zdrowego i chorego człowieka Wydanie 4
1 x Foucault Historiozofia zdarzenia
1 x Aktualne wyzwania zarządzania i ekonomii
1 x Kiedy przepraszam to za mało Jak pogodzić się z tymi, których kochasz
1 x Algebra i wielowymiarowa geometria analityczna w zadaniach
1 x ECDL Advanced na skróty + CD Edycja 2012
1 x Historia miłości w zachodnim chrześcijaństwie
1 x Jednopierwiastkowe struktury chemiczne
1 x Jura Krakowsko Częstochowska mapa turystyczna 1:50 000
1 x Kultura a śmierć Boga
1 x Bordiury szydełkowe nie tylko koronkowe Ponad 100 wyjątkowo pięknych bordiur szydełkowych
1 x Milczenie chłopców
1 x Droga Startupu. Metoda sukcesu
1 x Ewangelia i Tradycja
1 x Dubaj
1 x Mikrokontrolery XMC 1000 z Cortex-M0 w praktyce Od mikrokontrolera do systemu
1 x Autyzm na co dzień Ponad 150 sprawdzonych sposobów postępowania z dzieckiem ze spektrum autyzmu
1 x Encyklopedia dinozaurów Poznaj świat strasznych jaszczurów
1 x Organizacja pracy biurowej Poradnik dla nauczyciela
1 x Perfekcyjna Pani Domu Poradnik
1 x Akt w malarstwie polskim
1 x Zbiór zadań z analizy i algebry
1 x Czas wolny małych dzieci w świecie realnym i wirtualnym
1 x Czym jest filozofia
1 x 20 lat samorządu terytorialnego w Polsce Sukcesy porażki perspektywy
1 x Atlas operowy 100 najpiękniejszych dzieł
1 x Analiza informacji w działaniu
1 x Ekonometria Zbiór zadań
1 x Ciąża dla bystrzaków
1 x Public relations w sferze publicznej Wizerunek i komunikacja
1 x Bezpieczeństwo ekonomiczne Casus państw regionu Morza Bałtyckiego w latach 2005-2015
1 x Algorytmy analizy skupień
1 x Nieśmiertelność czerwonej elity
1 x Przestrzeń dla kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
1 x Inaczej niż pisać Lévinas i antropologia postmodernistyczna
1 x Bezpieczeństwo umów w procesie budowlanym
1 x Słownik dla pielęgniarek i personelu medycznego polsko-angielski angielsko-polski
1 x Dydaktyka szkolna dla kandydatów na nauczycieli
1 x Ilustrowana fizjologia człowieka
1 x Chirurgia onkologiczna Tom 1
1 x Silniki pojazdów samochodowych Podręcznik do kształcenia w zawodach Podstawy budowy, diagnozowania i naprawy
1 x Aksjomaty prawa administracyjnego
1 x Hashimoto Jak w 90 dni pozbyć się objawów i odzyskać zdrowie
1 x Argentyna Przewodnik ilustrowany
1 x Volkswagen Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra
1 x TQM w zarządzaniu zasobami ludzkimi
1 x Język polski z Mistrzami słowa
1 x Analiza finansowa jako narzędzie zarządzania finansami przedsiębiorstwa
1 x Nadciśnienie tętnicze u kobiet
1 x Słownik historii myśli ekonomicznej Wydanie 2
1 x Deus otiosus Nowoczesność w perspektywie postsekularnej
1 x Metodyka pracy biegłego sądowego
1 x Volkswagen Polo modele 1981-1994
1 x Szkolenia dla administracji publicznej 101 praktycznych wskazówek dla trenerów
1 x Alfabet miłości
1 x Dom pełen harmonii Oczyść mieszkanie, oczyść życie
1 x Polskie wytwórnie samolotów
1 x Człowiek z niepełnosprawnością w rezerwacie przestrzeni publicznej
1 x Koncesja na roboty budowlane lub usługi Partnerstwo publiczno-prawne Komentarz
1 x Reklama produktów leczniczych
1 x Zioła Nowa encyklopedia Właściwości i zastosowanie w odżywianiu, leczeniu i kosmetyce
1 x Fotografia cyfrowa nieoficjalny podręcznik
1 x Insulinooporność I co dalej?
1 x Czy Chiny zbawią świat?
1 x Zwyciężyć cukrzycę Podręcznik aktywnej samoopieki i samokontroli cukrzycy dla pacjentów i ich rodzin
1 x Jak pies z kotem czyli o radości i złości w miłości
1 x Fonetyka i fonologia współczesnego języka polskiego Ćwiczenia
1 x Więcej niż Sekret
1 x Historia polskiej myśli administracyjnej do 1918
1 x Autyzm Przyczyny symptomy terapia
1 x Encyklopedia Magicznych Ingrediencji Wiccański przewodnik po sztuce rzucania zaklęć
1 x Psychologia sprzedaży nieruchomości
1 x Mechanizmy aukcyjne i giełdowe w handlu zasobami telekomunikacyjnymi
1 x Jak naprawić sprzęt elektroniczny. Poradnik dla nieelektronika. Wydanie II
1 x Droga przez piekło
2 x Skutery francuskie, hiszpańskie, włoskie, niemieckie i japońskie Silniki gaźnikowe od 50 do 250 cm3 i automatyczna skrzynka
1 x Systemy transportowe PRT
1 x Biologia systemów Strategia działania organizmu żywego
1 x Okulistyka kliniczna Kanski
1 x Jak założyć firmę w Republice Federalnej Niemiec Samozatrudnienie, Sp. z o.o., Spółka Akcyjna i inne formy działalności gospodarcz
1 x Motocykle
1 x Etyka i pamięć o Zagładzie
1 x Proste obliczenia chemiczne Repetytorium dla studentów ochrony środowiska
1 x Bariery w zarządzaniu międzykulturowym Perspektywa filii zagranicznych korporacji transnarodowych
1 x Ćwiczenia w laboratorium wysokich napięć
1 x Algebra
1 x Założyć firmę i nie zbankrutować
1 x Awiatorzy Opowieść o polskich lotnikach
1 x Sztuka elektroniki Tom 1 + Tom 2 Komplet Wydanie 12
1 x Anestezjologia i leczenie przeciwbólowe psa i kota
1 x Cywilnoprawne granice swobody wypowiedzi w Internecie
1 x Położnictwo Medycyna matczyno-płodowa Tom 2
1 x Bzyk Pasjonujące zespolenie nauki i seksu
1 x Gry w komunikacji
1 x Historia erotyczna Kremla Od Iwana Groźnego do Raisy Gorbaczowej
1 x Detoks dla opornych
1 x Nowoczesne techniki sprzedaży Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem Wydanie 2
1 x Słownik medyczny polsko-łaciński łacińsko-polski + definicje haseł
1 x Słownik frazeologiczny
1 x Średniowieczna sztuka wojenna Tom 1 Wczesne średniowiecze
1 x Kościół wczesnego średniowiecza
1 x Dwaj ludzie z szafą Historia pewnej etiudy
1 x Anteny o sterowanej wiązce w technice radarowej
1 x 300 faktów Nauka i technologia
1 x Księga zapominania
1 x Prawo konstytucyjne w pigułce Wydanie 2
1 x Miasto na żądanie aktywizm, polityki miejskie, doświadczenia
1 x Archetypy świata dziecięcego Światy wyobraźni w narracjach dzieci
1 x Until Trevor
1 x Intensywna terapia i medycyna ratunkowa Wybrane zagadnienia
1 x Design Historia projektowania
1 x Policja sanitarna
1 x Inkunabuły zawierające treści geograficzne w zbiorach polskich
1 x Konstrukcja nadwozi samochodów osobowych i pochodnych
1 x Choroby infekcyjne przewodu pokarmowego
1 x 1001 wizerunków Matki Boskiej Tradycja i kultura
1 x Fundacje i stowarzyszenia Współpraca organizacji pozarządowych z administracją publiczną
1 x Medycy polskich szwoleżerów
1 x Ci którzy przekonać nie umieją Idea porozumienia polsko-niemieckiego w publicystyce Władysława Studnickiego i wileńskiego "Słowa"
1 x Drgania mechaniczne
1 x Aktywnie po Polsce Przewodnik dla ludzi pełnych energii
1 x Kodeks pracy 2015 Komentarz dla praktyków
1 x Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji
1 x Traktat o historii religii
1 x Zawarcie i zatwierdzenie układu w postępowaniu upadłościowym
1 x Postępowanie powypadkowe z płytą CD
1 x Bilans krzywd Jak naprawdę wyglądała niemiecka okupacja Polski
1 x Operator ładowarek jednonaczyniowych
1 x Lizbona comfort map & guide
1 x Atlas turystyczny Chorwacji
1 x Idol i dystans
1 x Biblia rocznicowa z obwolutą 100 rocznica objawień fatimskich
11,932.34zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Energetyka
Siła energii Elektryczność a bogactwo narodów

Siła energii Elektryczność a bogactwo narodów

99.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN