Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Napięcia mięśniowe Od diagnostyki do leczenia

Napięcia mięśniowe Od diagnostyki do leczenia

99.00zł
Unity Przewodnik projektanta gier 69.00zł
Unity Przewodnik projektanta gier

Tytuł: Unity Przewodnik projektanta gier
Autor: Mike Geig
ISBN: 978-83-283-0017-0
Ilość stron: 416
Data wydania: 02/2015
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION

Cena: 69.00zł


24 h do własnej gry!

Unity to zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne. Wokół tego silnika skupiona jest ogromna społeczność, prezentująca produkcje o różnym stopniu zaawansowania. Jeżeli Twoim marzeniem jest stworzenie gry według własnego scenariusza, jeżeli chcesz sprawdzić się w roli projektanta gier wideo, to trafiłeś na doskonałą książkę, w całości poświęconą silnikowi Unity!

Ta książka pozwoli Ci poznać zintegrowane środowisko (IDE) oraz dostosować je do własnych potrzeb. Nauczysz się tworzyć obiekty gry i wykonywać na nich operacje, stosować shadery i tekstury oraz korzystać z narzędzi do tworzenia terenu i środowiska Twojej gry. Kolejne rozdziały to interesujące informacje na temat oświetlenia, kamer oraz efektów dźwiękowych. Na sam koniec dowiesz się, jak dopracować stworzoną grę, wdrożyć ją oraz zmodyfikować tak, żeby działała na urządzeniach mobilnych. Dzięki lekturze stworzysz gry: Gauntlet Runner, Captain Blaster, Chaos Ball, Amazing Racer. Przekonaj się, jakie możliwości kryje silnik Unity!

Dowiesz się, jak:
  • tworzyć i pracować z obiektami gry, czyli podstawowymi blokami budulcowymi w Unity;
  • efektywnie pracować z zasobami w Unity;
  • stosować shadery i tekstury w dowolnym obiekcie 3D;
  • przygotowywać niezwykłe światy za pomocą oferowanych przez Unity narzędzi przeznaczonych do tworzenia terenu i środowiska;
  • wykonywać różne zadania w skryptach, począwszy od przechwytywania danych wejściowych aż po opracowanie skomplikowanych zachowań;
  • szybko tworzyć możliwe do wielokrotnego użycia obiekty w postaci prefabrykatów;
  • implementować łatwe i intuicyjne graficzne interfejsy użytkownika;
  • tworzyć zdumiewające efekty za pomocą nowego w Unity systemu cząsteczek o nazwie Shurinken;
  • wykorzystać pełne możliwości nowego w Unity systemu animacji o nazwie Mecanim;
  • zintegrować dźwięk 2D i 3D z tworzonymi grami;
  • używać wbudowanych w urządzenia mobilne przyśpieszeniomierzy i ekranów dotykowych;
  • zmodyfikować grę w wersji biurkowej do wersji działającej w urządzeniach mobilnych;
  • dopracować i wdrożyć grę.

Rozdziały:

O autorze (19)

Wprowadzenie (21)

Lekcja 1. Wprowadzenie do Unity (25)

  • Instalacja Unity (26)
    • Pobieranie i instalacja Unity (26)
  • Poznajemy edytor Unity (29)
    • Okno dialogowe Project (29)
    • Interfejs Unity (31)
    • Panel Project (32)
    • Panel Hierarchy (34)
    • Panel Inspector (35)
    • Panel Scene (37)
    • Panel Game (39)
    • Wyróżnienie - pasek narzędziowy (41)
  • Poruszanie się po panelu Scene w Unity (42)
    • Narzędzie Hand (42)
    • Tryb Flythrough (43)
  • Podsumowanie (43)
  • Pytania i odpowiedzi (45)
  • Warsztaty (45)
    • Quiz (45)
    • Odpowiedzi (45)
  • Ćwiczenie (46)

Lekcja 2. Obiekty gry (47)

  • Wymiary i układy współrzędnych (48)
    • Umieszczenie litery D w nazwie 3D (48)
    • Użycie układów współrzędnych (48)
    • Współrzędne świata kontra lokalne (50)
  • Obiekty gry (50)
  • Transformacje (51)
    • Translacja (52)
    • Rotacja (54)
    • Skalowanie (55)
    • Ryzyko związane z transformacjami (55)
    • Transformacja a obiekty zagnieżdżone (57)
  • Podsumowanie (57)
  • Pytania i odpowiedzi (58)
  • Warsztaty (58)
    • Quiz (58)
    • Odpowiedzi (58)
  • Ćwiczenie (59)

Lekcja 3. Modele, materiały i tekstury (61)

  • Podstawy modeli (62)
    • Wbudowane obiekty 3D (63)
    • Importowanie modeli (63)
    • Modele i sklep Asset Store (65)
  • Tekstury, shadery i materiały (66)
    • Tekstury (67)
    • Shadery (68)
    • Materiały (68)
    • Powracamy do shaderów (69)
  • Podsumowanie (72)
  • Pytania i odpowiedzi (72)
  • Warsztaty (73)
    • Quiz (73)
    • Odpowiedzi (73)
  • Ćwiczenie (73)

Lekcja 4. Teren (75)

  • Generowanie terenu (76)
    • Dodanie terenu do projektu (76)
    • Rzeźbienie mapy wysokości (77)
    • Narzędzia do rzeźbienia terenu oferowane przez Unity (80)
  • Tekstury terenu (83)
    • Importowanie zasobów terenu (83)
    • Teksturowanie terenu (83)
  • Podsumowanie (85)
  • Pytania i odpowiedzi (86)
  • Warsztaty (86)
    • Quiz (87)
    • Odpowiedzi (87)
  • Ćwiczenie (87)

Lekcja 5. Środowisko (89)

  • Generowanie drzew i trawy (90)
    • Malowanie drzewami (90)
    • Malowanie trawą (92)
    • Ustawienia terenu (94)
  • Efekty środowiska (95)
    • Symulacja nieba i horyzontu (96)
    • Mgła (98)
    • Efekt Lens Flare (99)
    • Woda (99)
  • Kontroler postaci (101)
    • Dodanie kontrolera postaci (101)
    • Naprawa świata (101)
  • Podsumowanie (103)
  • Pytania i odpowiedzi (103)
  • Warsztaty (103)
    • Quiz (103)
    • Odpowiedzi (104)
  • Ćwiczenie (104)

Lekcja 6. Światła i kamery (105)

  • Światło (106)
    • Światło punktowe (106)
    • Światło kierunkowe (109)
    • Tworzenie światła z dowolnego obiektu (110)
    • Aureola (111)
    • Cookies (112)
  • Kamera (114)
    • Anatomia kamery (114)
    • Wiele kamer (116)
    • Podział ekranu oraz funkcja PiP (116)
  • Warstwy (117)
    • Praca z warstwami (118)
    • Użycie warstw (120)
  • Podsumowanie (121)
  • Pytania i odpowiedzi (123)
  • Warsztaty (123)
    • Quiz (123)
    • Odpowiedzi (123)
  • Ćwiczenie (123)

Lekcja 7. Pierwsza gra - Amazing Racer (125)

  • Faza projektowania (126)
    • Koncepcja (126)
    • Reguły (126)
    • Wymagania (127)
  • Budowanie świata gry (128)
    • Rzeźbienie terenu (129)
    • Dodanie elementów do środowiska (129)
    • Kontroler postaci (130)
  • Gamifikacja (131)
    • Dodanie obiektów kontrolujących grę (131)
    • Dodanie skryptów (133)
    • Połączenie skryptów (134)
  • Testowanie gry (136)
  • Podsumowanie (138)
  • Pytania i odpowiedzi (138)
  • Warsztaty (138)
    • Quiz (139)
    • Odpowiedzi (139)
  • Ćwiczenie (139)

Lekcja 8. Skrypty - część 1. (141)

  • Skrypty (142)
    • Tworzenie skryptów (142)
    • Dołączanie skryptu (142)
    • Anatomia prostego skryptu (145)
  • Zmienne (147)
    • Tworzenie zmiennej (148)
    • Zasięg zmiennej (148)
    • Zmienne publiczne i prywatne (150)
  • Operatory (151)
    • Operatory arytmetyczne (151)
    • Operatory przypisania (152)
    • Operatory równości (152)
    • Operatory logiczne (153)
  • Konstrukcje warunkowe (153)
    • Konstrukcja if (154)
    • Konstrukcja if-else (155)
    • Konstrukcja if-else if (156)
  • Iteracja (157)
    • Pętla while (157)
    • Pętla for (158)
  • Podsumowanie (159)
  • Pytania i odpowiedzi (159)
  • Warsztaty (159)
    • Quiz (160)
    • Odpowiedzi (160)
  • Ćwiczenie (160)

Lekcja 9. Skrypty - część 2. (161)

  • Metody (162)
    • Anatomia metody (162)
    • Tworzenie metody (163)
  • Dane wejściowe (167)
    • Podstawy danych wejściowych (167)
    • Skrypty przeznaczone do obsługi danych wejściowych (168)
    • Dane wejściowe z określonych klawiszy (169)
    • Dane wejściowe myszy (170)
  • Uzyskanie dostępu do komponentów lokalnych (172)
  • Uzyskanie dostępu do innych obiektów (172)
    • Wyszukanie innych obiektów (173)
    • Modyfikacja komponentów obiektu (175)
  • Podsumowanie (176)
  • Pytania i odpowiedzi (176)
  • Warsztaty (177)
    • Quiz (177)
    • Odpowiedzi (177)
  • Ćwiczenie (178)

Lekcja 10. Kolizje (179)

  • Bryły sztywne (180)
  • Kolizje (182)
    • Komponent Collider (182)
    • Materiały fizyczne (184)
  • Wyzwalacze (185)
  • Raycasting (187)
  • Podsumowanie (189)
  • Pytania i odpowiedzi (189)
  • Warsztaty (190)
    • Quiz (191)
    • Odpowiedzi (191)
  • Ćwiczenie (191)

Lekcja 11. Druga gra - Chaos Ball (193)

  • Faza projektowania (194)
    • Koncepcja (194)
    • Reguły (194)
    • Wymagania (194)
  • Arena (195)
    • Utworzenie areny (195)
    • Teksturowanie (196)
    • Materiał zapewniający rewelacyjne odbijanie się obiektu (197)
    • Zakończenie prac nad areną (199)
  • Elementy gry (199)
    • Gracz (199)
    • Kula chaos ball (200)
    • Kolorowe kule (202)
  • Obiekty kontrolne (203)
    • Cele (203)
    • Kontroler gry (205)
  • Usprawnienie gry (207)
  • Podsumowanie (208)
  • Pytania i odpowiedzi (208)
  • Warsztaty (208)
    • Quiz (208)
    • Odpowiedzi (209)
  • Ćwiczenie (209)

Lekcja 12. Prefabrykaty (211)

  • Podstawy prefabrykatów (212)
    • Terminologia związana z prefabrykatami (212)
    • Struktura prefabrykatu (213)
  • Praca z prefabrykatami (214)
    • Dodanie do sceny egzemplarza prefabrykatu (216)
    • Dziedziczenie (217)
    • Zerwanie połączenia z zasobem prefabrykatu (219)
  • Tworzenie egzemplarza prefabrykatu w kodzie (220)
  • Podsumowanie (220)
  • Pytania i odpowiedzi (221)
  • Warsztaty (221)
    • Quiz (221)
    • Odpowiedzi (221)
  • Ćwiczenie (222)

Lekcja 13. Graficzny interfejs użytkownika (225)

  • Podstawy GUI (226)
  • Kontrolki GUI (227)
    • Etykieta (228)
    • Pole (229)
    • Przycisk (229)
    • Przycisk powtarzający (230)
    • Pole wyboru (230)
    • Pasek narzędziowy (231)
    • Pole tekstowe (232)
    • Obszar tekstu (233)
    • Suwaki (233)
  • Dostosowanie kontrolki do własnych potrzeb (234)
    • Style GUI (234)
    • Skórki GUI (235)
  • Podsumowanie (239)
  • Pytania i odpowiedzi (239)
  • Warsztaty (240)
    • Quiz (240)
    • Odpowiedzi (240)
  • Ćwiczenie (240)

Lekcja 14. Sterowanie postaciami (243)

  • Kontroler postaci (244)
    • Dodanie kontrolera postaci (244)
    • Właściwości kontrolera postaci (245)
  • Skrypty dla kontrolerów postaci (245)
    • Praca z kontrolerem za pomocą skryptów (246)
    • Zmienna typu CollisionFlags (249)
    • Kolizje (250)
  • Tworzenie kontrolera postaci (250)
    • Konfiguracja podstawowa (251)
    • Obsługa ruchu (252)
    • Grawitacja (253)
    • Skoki (253)
    • Popychanie obiektów (254)
    • Pełny kod skryptu (255)
  • Podsumowanie (256)
  • Pytania i odpowiedzi (256)
  • Warsztaty (256)
    • Quiz (256)
    • Odpowiedzi (257)
  • Ćwiczenie (257)

Lekcja 15. Trzecia gra - Captain Blaster (259)

  • Faza projektowania (260)
    • Koncepcja (260)
    • Reguły (260)
    • Wymagania (260)
  • Świat (261)
    • Kamera (261)
    • Tło (261)
    • Elementy gry (263)
    • Gracz (263)
    • Meteory (264)
    • Pociski (265)
    • Wyzwalacze (265)
  • Obiekty kontrolne (266)
    • Kontroler gry (266)
    • Skrypt meteoru (267)
    • Tworzenie meteorów (268)
    • Skrypt wyzwalacza (269)
    • Skrypt gracza (270)
    • Skrypt pocisku (272)
  • Usprawnienie gry (273)
  • Podsumowanie (274)
  • Pytania i odpowiedzi (274)
  • Warsztaty (275)
    • Quiz (275)
    • Odpowiedzi (275)
  • Ćwiczenie (276)

Lekcja 16. Systemy cząsteczek (277)

  • Systemy cząsteczek (278)
    • Cząsteczki (278)
    • Systemy cząsteczek w Unity (278)
    • Kontrolki systemu cząsteczek (278)
  • Moduły systemu cząsteczek (280)
    • Moduł domyślny (280)
    • Moduł Emission (281)
    • Moduł Shape (281)
    • Moduł Velocity over Lifetime (283)
    • Moduł Limit Velocity over Lifetime (283)
    • Moduł Force over Lifetime (284)
    • Moduł Color over Lifetime (284)
    • Moduł Color by Speed (284)
    • Moduł Size over Lifetime (284)
    • Moduł Size by Speed (285)
    • Moduł Rotation over Lifetime (285)
    • Moduł Rotation by Speed (285)
    • Moduł External Forces (285)
    • Moduł Collision (285)
    • Moduł Sub Emitter (288)
    • Moduł Texture Sheet (288)
    • Moduł Renderer (289)
  • Edytor krzywych (290)
  • Podsumowanie (290)
  • Pytania i odpowiedzi (291)
  • Warsztaty (291)
    • Quiz (292)
    • Odpowiedzi (292)
  • Ćwiczenie (292)

LekcjA 17. Animacje (293)

  • Podstawy animacji (294)
    • Przygotowanie modelu (294)
    • Animacja (295)
  • Przygotowanie modelu do animacji (295)
    • Model (297)
    • Zasoby animacji (298)
  • Stosowanie animacji (299)
    • Dodawanie animacji (300)
    • Właściwość Wrap Mode (301)
  • Skrypty i animacje (301)
  • Podsumowanie (303)
  • Pytania i odpowiedzi (303)
  • Warsztaty (304)
    • Quiz (305)
    • Odpowiedzi (305)
  • Ćwiczenie (305)

Lekcja 18. Animator (307)

  • Podstawy zasobu Animator (308)
    • Rigging modeli (308)
    • Czerwony rigging śmierci (309)
    • Przygotowanie animacji (311)
  • Utworzenie animatora (316)
    • Panel Animator (317)
    • Animacja Idle (317)
    • Parametry (318)
    • Stan i tzw. drzewo Blend Tree (319)
    • Przejścia (320)
  • Obsługa animacji za pomocą skryptów (322)
  • Podsumowanie (322)
  • Pytania i odpowiedzi (323)
  • Warsztaty (323)
    • Quiz (324)
    • Odpowiedzi (324)
  • Ćwiczenie (324)

Lekcja 19. Czwarta gra - Gauntlet Runner (325)

  • Faza projektowania (326)
    • Koncepcja (326)
    • Reguły (326)
    • Wymagania (326)
  • Świat (327)
    • Scena (327)
    • Droga (327)
    • Przewijanie drogi (328)
  • Elementy gry (328)
    • Dodatkowa energia (329)
    • Przeszkody (330)
    • Strefa wyzwalacza (330)
    • Obiekt gracza (331)
  • Obiekty kontrolne (335)
    • Skrypt strefy wyzwalacza (335)
    • Skrypt obiektu kontrolnego gry (335)
    • Skrypt obiektu gracza (338)
    • Skrypty obiektów dodatkowej energii i przeszkód (339)
    • Skrypt SpawnScript (340)
    • Zebranie wszystkiego w całość (341)
  • Usprawnienie gry (343)
  • Podsumowanie (343)
  • Pytania i odpowiedzi (343)
  • Warsztaty (343)
    • Quiz (344)
    • Odpowiedzi (344)
  • Ćwiczenie (344)

Lekcja 20. Dźwięk (345)

  • Podstawy dźwięku (346)
    • Składniki dźwięku (346)
    • Dźwięk 2D i 3D (347)
  • Źródła dźwięku (347)
    • Import klipów audio (348)
    • Testowanie dźwięku w panelu Scene (350)
    • Dźwięk 3D (350)
    • Dźwięk 2D (351)
  • Użycie dźwięku za pomocą skryptów (352)
    • Rozpoczęcie i zatrzymanie odtwarzania dźwięku (353)
    • Zmiana klipu audio (354)
  • Podsumowanie (355)
  • Pytania i odpowiedzi (355)
  • Warsztaty (355)
    • Quiz (355)
    • Odpowiedzi (355)
  • Ćwiczenie (356)

Lekcja 21. Programowanie na platformach mobilnych (359)

  • Przygotowanie do programowania na platformach mobilnych (360)
    • Konfiguracja środowiska (360)
    • Aplikacja Unity Remote (362)
  • Przyśpieszeniomierz (363)
    • Programowanie dla przyśpieszeniomierza (364)
    • Użycie przyśpieszeniomierza (365)
    • Dane wejściowe pochodzące z ekranu dotykowego (366)
  • Podsumowanie (366)
  • Pytania i odpowiedzi (369)
  • Warsztaty (369)
    • Quiz (369)
    • Odpowiedzi (369)
  • Ćwiczenie (370)

Lekcja 22. Kolejne wersje gier (371)

  • Amazing Racer (372)
    • Poruszanie i rozglądanie się (372)
    • Skoki (374)
  • Chaos Ball (375)
  • Captain Blaster (377)
  • Gauntlet Runner (379)
  • Podsumowanie (380)
  • Pytania i odpowiedzi (381)
  • Warsztaty (381)
    • Quiz (381)
    • Odpowiedzi (381)
  • Ćwiczenie (382)

Lekcja 23. Dopracowanie i wdrożenie (383)

  • Zarządzanie scenami (384)
    • Ustalanie kolejności scen (384)
    • Przełączanie scen (385)
  • Zachowywanie danych i obiektów (387)
    • Zachowywanie obiektów (387)
    • Zachowywanie danych (387)
  • Ustawienia Unity Player (390)
    • Ustawienia niezależne od platformy (390)
    • Ustawienia dla poszczególnych platform (390)
  • Kompilacja gry (391)
    • Okno Build Settings (392)
    • Okno Game Settings (393)
  • Podsumowanie (395)
  • Pytania i odpowiedzi (395)
  • Warsztaty (395)
    • Quiz (395)
    • Odpowiedzi (395)
  • Ćwiczenie (396)

Lekcja 24. Zakończenie (397)

  • Osiągnięcia (398)
    • 19 lekcji nauki (398)
    • 4 pełne gry (399)
    • 58 scen (400)
  • Co dalej? (400)
    • Buduj gry (401)
    • Współpracuj z innymi (401)
    • Pisz o tym (401)
  • Dostępne zasoby (402)
  • Podsumowanie (402)
  • Pytania i odpowiedzi (402)
  • Warsztaty (403)
    • Quiz (403)
    • Odpowiedzi (403)
  • Ćwiczenie (403)

Skorowidz (405)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Podżeganie w polskim prawie karnym Studium z zakresu teorii i praktyki prawa karnego
Podżeganie w polskim prawie karnym Studium z zakresu teorii i praktyki prawa karnego
Tokarczyk Damian
C.H. Beck
52 pomysły dla miejskich ogrodników
52 pomysły dla miejskich ogrodników
Bärbel Oftring
Bellona
Zaawansowana analiza danych. Jak przejść z arkuszy Excela do Pythona i R
Zaawansowana analiza danych. Jak przejść z arkuszy Excela do Pythona i R
George Mount
HELION
Leningrad 1941-1944
Leningrad 1941-1944
Ryszard Dzieszyński
Bellona
Alfred Lenica Malarstwo
Alfred Lenica Malarstwo
Beata Gawrońska-Oramus
Bosz
Biblia Wydanie pamiątkowe z okazji Roku Wiary 2012/2013 Edycja limitowana
Biblia Wydanie pamiątkowe z okazji Roku Wiary 2012/2013 Edycja limitowana
Praca zbiorowa
M
 Koszyk
1 x Parazytologia medyczna Kompendium
1 x Krav Maga dla początkujących
1 x Prawo i postępowanie administracyjne w pigułce
1 x Psy wojen Od Indochin po Pakistan: polscy najemnicy na frontach świata
1 x Alchemia pożywienia + DVD Korzystaj z leczniczych właściwości pokarmów
1 x Jak pokonać rekina czyli jak skutecznie współpracować i konkurować z mężczyznami
1 x Cuda architektury Gotyk
1 x Kodeks karny KPK Edycja Prokuratorska
1 x Cień modernizmu
1 x Wojny biblijne
1 x Głoska sylaba słowo Scenariusze grupowych zajęć logopedycznych dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
1 x BMW serii 3 (typu E46)
1 x 50 maratonów w 50 dni
1 x Czas na dziecko Poradnik dla dojrzałych matek
1 x Kapitał intelektualny współczesnego przedsiębiorstwa
1 x Homilie o Księdze Rodzaju Homilie o Księdze Wyjścia
1 x Fabryka tańca Historia Zespołu Tańca Ludowego HARNAM
1 x Kiedy przepraszam to za mało Jak pogodzić się z tymi, których kochasz
1 x Detektyw w krainie cudów Powieść kryminalna i narodziny nowoczesności (1841-1941)
1 x Nowy Jork 3w1 Przewodnik+atlas+mapa
1 x Leczenie bólu neuropatycznego Stan wiedzy na rok 2019
1 x Drogi i bezdroża prawa Szkice z dziejów kultury prawnej Europy
1 x Bezpieczeństwo, terytorium, populacja
1 x Bitwa o Atlantyk Tom 2 maj 1943 - maj 1945
1 x Dziecko w świecie literatury i życiu współczesnym
1 x Wizja sprawiedliwej globalizacji
1 x Jednostki samorządu terytorialnego jako beneficjenci środków europejskich Wydanie 2
1 x Werbalna prowokacja Posługuj się retoryką ostrą jak brzytwa
1 x Historia polskiego filmu dokumentalnego (1896-1944)
1 x Biomedyczne podstawy logopedii
1 x Pozbądź się chorób skóry Sposób na trwałe wyeliminowanie egzemy, łuszczycy, trądziku i trądziku różowatego
1 x Ograniczenia działalności gospodarczej ze względu na ochronę przyrody
1 x Cracovia znaczy Kraków Historia w Pasy
1 x Mechatronika Komponenty metody przykłady
1 x Coaching jako wskaźnik zmian paradygmatów w zarządzaniu
1 x Decyzje finansowe firmy Metody analizy
1 x Microsoft SQL Server 2012 Vademecum Administratora
1 x Wady serca Tom 2
1 x Czytanie Miłosza O trzech postaciach ideologii estetycznej
1 x Oblężone Piekło 900 dni blokady Leningradu w trzech przejmujących świadectwach przetrwania
1 x Etyka zawodowa funkcjonariuszy służb państwowych
1 x Lekcja stylu
1 x Strzeż się alzheimera póki czas Jak zapobiegać i przeciwdziałać chorobie Alzheimera i innym rodzajom utraty pamięci
1 x Wojny Bałtyckie
1 x Komunikacja bez barier Jak rozumieć i być rozumianym
1 x Medycyna rodzinna Repetytorium
1 x Drwal. Miłość, która narodziła się z natury
1 x Until Lilly
1 x Encyklopedia Kosmos
1 x Integracja emocjonalna Jak uwierzyć, że jesteś kochany i potrafisz kochać
1 x Dobór, adaptacja, motywowanie i rozwój pracowników Psychologiczno-organizacyjne doradztwo dla firm
1 x Reumatologia kliniczna Tom 1-2
1 x Moje dziecko gdzieś na mnie czeka Opowieści o adopcjach
1 x Jak czytać ogrody Krótki kurs historii ogrodów
1 x Językoznawstwo kognitywne a poetyka przekładu
1 x Design Historia projektowania
1 x Horyzontalny wymiar praw konstytucyjnych
1 x Fitness z piłką Ruch to życie, życie to ruch
1 x Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własności przemysłowej
1 x Globalizacja a konkurencyjność w gospodarce światowej
1 x Bitwa o kulturę Przyszłość
1 x Centra offshore na globalnych rynkach finansowych
1 x Książę
1 x Chiny
1 x Ochrona infrastruktury krytycznej w sektorach energetyki sieciowej
1 x Cywilizacja współczesna i globalne problemy
1 x Biznesplan w praktyce Praktyczny poradnik z przykładami
1 x Angielski Najważniejsze idiomy Przykładowe zdania ćwiczenia testy
1 x Kodeks pracy Wydanie 10
1 x Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych Komentarz Wydanie 2
1 x Czarni myśliwi Brygada Dirlewangera
1 x Bzura Rawka 1914-1915
1 x Przedmurze chrześcijaństwa Czas królów elekcyjnych Kościół na straży polskiej wolności Tom 2
1 x 1000 niderlandzkich słówek Ilustrowany słownik niderlandzko-polski polsko-niderlandzki
1 x Nakarm swoje synapsy! Zadania poprawiające sprawność umysłową
1 x Karta Dużej Rodziny Świadczenia rodzinne
1 x 50 wielkich mitów współczesnej psychologii
1 x Archiwistyka oraz problemy historii Polski Polonii i dyplomacji XX wieku
1 x Anestezjologia i intensywna terapia
1 x Prawnoustrojowy status ministra-członka Rady Ministrów
1 x Aplikacje prawnicze 2013 Egzamin wstępny i końcowy Testy Tom 2 Wydanie 4
1 x Malujemy pejzaże wodne
1 x Blitzkrieg 1939 w Polsce Inwazja na Polskę w obiektywach najeźdźców
1 x Polesie 1939
1 x Diagnostyka prenatalna w praktyce
1 x 69 miejsc na seks
1 x Farmakterapia bólu
1 x Neurologia Analiza przypadków klinicznych
1 x Analiza i ocena zeznań świadków
1 x Manipulacja informacją Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka
1 x Prawa człowieka Zarys wykładu Wydanie 4
1 x Międzynarodowe prawo podatkowe
1 x Abstynencja czy ograniczanie picia? Znaczenie zasobów w przewidywaniu abstynencji osób uzależnionych od alkoholu we wczesnej fazie
1 x ABC Seksualności
1 x Podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników Prawa i obowiązki stron Wzory dokumentów Konsekwencje podatkowe
1 x Analiza dyskursu publicznego Przegląd metod i perspektyw badawczych
1 x Koncepcja Open Access w świetle ekonomicznej analizy praw własności intelektualnej
1 x Społeczeństwo światowego ryzyka W poszukiwaniu światowegio bezpieczeństwa
1 x Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw
1 x Czynności procesowe obrońcy i pełnomocnika w sprawach karnych Wydanie 2
1 x Katalog elementów budowlanych Poradnik projektowania na trwałość według norm nowej generacji
1 x Seks kontra ZSRR
1 x Gdańsk oraz Gdynia i Sopot Przewodnik Pascala
1 x Zioła naszych kresów Praktyczny poradnik wykorzystania leczniczych mocy roślin
1 x Ciąża dla bystrzaków
1 x Boniecki Rozmowy o życiu
1 x CATIA Narzędzia i moduły
1 x Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Komentarz
1 x Amerykański lotniskowiec z II wojny światowej USS Enterprise (CV-6)
1 x Chiny w dziesięciu słowach
1 x Sieci Cisco w miesiąc. Podręcznik administratora
1 x Technologie informacyjno-komunikacyjne w funkcjonowaniu uczelni wyższych
1 x Analiza informacji w działaniu
1 x Małżeństwo i rodzicielstwo a zdrowie
1 x Historia antykoncepcji
1 x Prawa człowieka wobec rozwoju biotechnologii
1 x Armia Hitlera Machina wojenna III Rzeszy
1 x Konstytucja RP. Tom 1. Komentarz do art. 1-86
1 x 365 dni przetrwania
1 x Zioła Naturalne lekarstwa z pól i ogrodów
1 x Kurs nurkowania w suchym skafandrze
1 x Zarys mikologii dla pielęgniarek
1 x Jak kochać kłopotliwych bliskich Trening
1 x Anatomia człowieka 1200 pytań testowych jednokrotnego wyboru
1 x Zarządzanie kryzysowe Dobre praktyki
1 x Wojownik mongolski 1200-1350
1 x Lecznicze środki zabezpieczające stosowane wobec sprawców przestępstw popełnionych w związku z uzależnieniem
1 x Anatomia kliniczna głowy i szyi
1 x Prawo łowieckie Wybrane aspekty prawnoporównawcze
1 x Dydaktyczny słownik tematyczny rosyjsko-polskich paraleli leksykalnych Leksyka kulinarna
1 x Kreatywność i rutyna w działalności personalnej Granice HR-owego kreacjonizmu
1 x Gospodarka w społeczeństwie
7,588.22zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Biologia
Przygody młodego przyrodnika

Przygody młodego przyrodnika

42.00zł
35.70zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT