Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Unity. Przewodnik projektanta gier. Wydanie III 79.00zł 59.25zł
Unity. Przewodnik projektanta gier. Wydanie III

Tytuł: Unity. Przewodnik projektanta gier. Wydanie III
Autor: Mike Geig
ISBN: 978-83-283-5786-0
Ilość stron: 406
Data wydania: 11/2019
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 79.00zł 59.25zł


Za sukces gry komputerowej odpowiada nie tylko wciągająca fabuła. Niezwykle ważne są również strona wizualna, grywalność i poziom trudności - zbyt łatwa gra nie jest dla użytkownika wyzwaniem. Masz już projekt gry, która spełnia te warunki? Zatem potrzebujesz jeszcze tylko dobrego narzędzia do jej zbudowania. Takim narzędziem jest silnik Unity - zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji dla urządzeń stacjonarnych i mobilnych. Co istotne, wokół Unity jest skupiona ogromna społeczność pasjonatów, gotowa do niesienia pomocy początkującym.

Ta książka jest trzecim, uzupełnionym i zaktualizowanym wydaniem lubianego przewodnika, dzięki któremu błyskawicznie nauczysz się podstaw tworzenia gier w Unity. W ramach 24 lekcji, z których żadna nie powinna Ci zająć więcej niż godzinę, zapoznasz się z podstawami i zaawansowanymi technikami wykorzystywania silnika Unity. Znajdziesz tu przejrzyste instrukcje krok po kroku, wskazówki, praktyczne przykłady oraz ćwiczenia i quizy, dzięki którym utrwalisz nabytą wiedzę. Dowiesz się, jak korzystać z nowo udostępnionych w Unity narzędzi, między innymi do pisania 2D, jak używać maszyny stanów i czym jest nowa oś czasu. Bardzo ważnym elementem książki są lekcje dotyczące dopracowywania szczegółów oraz kompilacji całej gry.

W tej książce między innymi:

  • solidne wprowadzenie do silnika gier i edytora w Unity 2018
  • tworzenie światów, obiektów i programowanie zachowania postaci
  • implementacja intuicyjnych graficznych interfejsów użytkownika
  • sterowanie postacią gracza i symulowanie zjawisk fizycznych w grze
  • integracja dźwięku z akcją w grze
  • wykorzystywanie przyśpieszeniomierzy i ekranów dotykowych w urządzeniach mobilnych

Unity: jaką grę dziś zaprojektujesz?

Rozdziały:

    • Podziękowania
    • O autorze
    • Wprowadzenie
      • Dla kogo przeznaczona jest ta książka?
      • W jaki sposób zorganizowana jest ta książka?
      • Materiały przygotowane dla książki
    • Lekcja 1. Wprowadzenie do Unity
      • Instalacja Unity
        • Pobieranie i instalacja Unity
      • Poznajemy edytor Unity
        • Okno dialogowe Project
        • Interfejs Unity
        • Panel Project
        • Panel Hierarchy
        • Panel Inspector
        • Panel Scene
        • Panel Game
        • Wyróżnienie pasek narzędziowy
      • Poruszanie się po panelu Scene w Unity
        • Narzędzie Hand
        • Tryb Flythrough
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenie
    • Lekcja 2. Obiekty gry
      • Wymiary i układy współrzędnych
        • Umieszczenie litery D w nazwie 3D
        • Użycie układów współrzędnych
        • Współrzędne świata kontra lokalne
      • Obiekty gry
      • Transformacje
        • Translacja
        • Rotacja
        • Skalowanie
        • Ryzyko związane z transformacjami
        • Położenie ikon pomocniczych transformacji
        • Transformacja a obiekty zagnieżdżone
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenie
    • Lekcja 3. Modele, materiały i tekstury
      • Podstawy modeli
        • Wbudowane obiekty 3D
        • Importowanie modeli
        • Modele i sklep Asset Store
      • Tekstury, shadery i materiały
        • Tekstury
        • Shadery
        • Materiały
        • Powracamy do shaderów
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenie
    • Lekcja 4. Teren i środowisko
      • Generowanie terenu
        • Dodanie terenu do projektu
        • Rzeźbienie mapy wysokości
        • Narzędzia do rzeźbienia terenu oferowane przez Unity
      • Tekstury terenu
        • Importowanie zasobów terenu
        • Teksturowanie terenu
      • Generowanie drzew i trawy
        • Malowanie drzewami
        • Malowanie trawą
        • Ustawienia terenu
      • Kontroler postaci
        • Dodanie kontrolera postaci
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenie
    • Lekcja 5. Światła i kamery
      • Światło
        • Wypalanie kontra czas rzeczywisty
        • Światło punktowe
        • Reflektor
        • Światło kierunkowe
        • Tworzenie światła z dowolnego obiektu
        • Aureola
        • Cookies
      • Kamera
        • Anatomia kamery
        • Wiele kamer
        • Podział ekranu oraz funkcja PiP
      • Warstwy
        • Praca z warstwami
        • Użycie warstw
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenie
    • Lekcja 6. Pierwsza gra Amazing Racer
      • Faza projektowania
        • Koncepcja
        • Reguły
        • Wymagania
      • Budowanie świata gry
        • Rzeźbienie terenu
        • Dodanie elementów do środowiska
        • Mgła
        • Symulacja nieba i horyzontu
        • Kontroler postaci
      • Gamifikacja
        • Dodanie obiektów kontrolujących grę
        • Dodanie skryptów
        • Połączenie skryptów
      • Testowanie gry
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenie
    • Lekcja 7. Skrypty część 1.
      • Skrypty
        • Tworzenie skryptów
        • Dołączanie skryptu
        • Anatomia prostego skryptu
          • Sekcja Using
          • Sekcja deklaracji
          • Sekcja klasy
      • Zmienne
        • Tworzenie zmiennej
        • Zasięg zmiennej
        • Zmienne publiczne i prywatne
      • Operatory
        • Operatory arytmetyczne
        • Operatory przypisania
        • Operatory równości
        • Operatory logiczne
      • Konstrukcje warunkowe
        • Konstrukcja if
        • Konstrukcja if-else
        • Konstrukcja if-else if
      • Iteracja
        • Pętla while
        • Pętla for
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenie
    • Lekcja 8. Skrypty część 2.
      • Metody
        • Anatomia metody
          • Nazwa metody
          • Typ wartości zwrotnej
          • Lista parametrów
          • Sygnatura metody
          • Blok metody
        • Tworzenie metody
        • Użycie metod
      • Dane wejściowe
        • Podstawy danych wejściowych
        • Skrypty przeznaczone do obsługi danych wejściowych
        • Dane wejściowe z określonych klawiszy
        • Dane wejściowe myszy
      • Uzyskanie dostępu do komponentów lokalnych
        • Używanie metody GetComponent()
        • Uzyskanie dostępu do transformacji
      • Uzyskanie dostępu do innych obiektów
        • Wyszukanie innych obiektów
        • Modyfikacja komponentów obiektu
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenie
    • Lekcja 9. Kolizje
      • Bryły sztywne
      • Kolizje
        • Komponent Collider
        • Materiały fizyczne
      • Wyzwalacze
      • Raycasting
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenie
    • Lekcja 10. Druga gra Chaos Ball
      • Faza projektowania
        • Koncepcja
        • Reguły
        • Wymagania
      • Arena
        • Utworzenie areny
        • Teksturowanie
        • Materiał zapewniający rewelacyjne odbijanie się obiektu
        • Zakończenie prac nad areną
      • Elementy gry
        • Gracz
        • Kula chaos ball
        • Kolorowe kule
      • Obiekty kontrolne
        • Cele
        • Kontroler gry
      • Usprawnienie gry
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenie
    • Lekcja 11. Prefabrykaty
      • Podstawy prefabrykatów
        • Terminologia związana z prefabrykatami
        • Struktura prefabrykatu
      • Praca z prefabrykatami
        • Dodanie do sceny egzemplarza prefabrykatu
        • Dziedziczenie
          • Zerwanie połączenia z zasobem prefabrykatu
        • Tworzenie egzemplarza prefabrykatu w kodzie
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenie
    • Lekcja 12. Narzędzia do tworzenia gier 2D
      • Podstawy tworzenia gier 2D
        • Widok sceny dwuwymiarowej
      • Kamera ortogonalna
      • Dodawanie spriteów
        • Importowanie spritea
        • Typ spritea
        • Wielkość zaimportowanego spritea
      • Kolejność wyświetlania
        • Warstwa kolejności sortowania
        • Kolejność na warstwie
      • Fizyka 2D
        • Komponent Rigidbody 2D
        • Komponent Collider w grze 2D
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenie
    • Lekcja 13. Mapa kafelków 2D
      • Podstawy mapy kafelków
        • Utworzenie mapy kafelków
        • Siatka
      • Paleta
        • Okno Tile Palette
      • Kafelki
        • Konfigurowanie spriteów
        • Tworzenie kafelków
        • Malowanie kafelkami
        • Dostosowanie palety do własnych potrzeb
      • Mapa kafelków i fizyka
        • Komponenty Collider i mapa kafelków
        • Używanie komponentu Composite Collider 2D
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenie
    • Lekcja 14. Interfejs użytkownika
      • Podstawy interfejsu użytkownika
      • Płótno
        • Komponent Rect Transform
        • Punkt zaczepienia
        • Dodatkowe komponenty płótna
      • Elementy interfejsu użytkownika
        • Obrazy
        • Tekst
        • Przyciski
          • Właściwość On Click ()
      • Tryby generowania płótna
        • Tryb Screen Space Overlay
        • Tryb Screen Space Camera
        • Tryb World Space
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenia
    • Lekcja 15. Trzecia gra Captain Blaster
      • Faza projektowania
        • Koncepcja
        • Reguły
        • Wymagania
      • Świat
        • Kamera
        • Tło
        • Elementy gry
        • Gracz
        • Meteory
        • Pociski
        • Wyzwalacze
        • Interfejs użytkownika
      • Obiekty kontrolne
        • Kontroler gry
        • Skrypt meteoru
        • Tworzenie meteorów
        • Skrypt wyzwalacza
        • Skrypt ShipControl
        • Skrypt pocisku
      • Usprawnienie gry
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenie
    • Lekcja 16. Systemy cząsteczek
      • Systemy cząsteczek
        • Cząsteczki
        • Systemy cząsteczek w Unity
        • Kontrolki systemu cząsteczek
      • Moduły systemu cząsteczek
        • Moduł domyślny
        • Moduł Emission
        • Moduł Shape
        • Moduł Velocity over Lifetime
        • Moduł Limit Velocity over Lifetime
        • Moduł Inherit Velocity
        • Moduł Force over Lifetime
        • Moduł Color over Lifetime
        • Moduł Color by Speed
        • Moduł Size over Lifetime
        • Moduł Size by Speed
        • Moduł Rotation over Lifetime
        • Moduł Rotation by Speed
        • Moduł External Forces
        • Moduł Noise
        • Moduł Collision
        • Moduł Triggers
        • Moduł Sub Emitter
        • Moduł Texture Sheet
        • Moduł Lights
        • Moduł Trails
        • Moduł Custom Data
        • Moduł Renderer
      • Edytor krzywych
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenie
    • Lekcja 17. Animacje
      • Podstawy animacji
        • Przygotowanie modelu
        • Animacja
      • Rodzaje animacji
        • Animacja 2D
        • Utworzenie animacji
      • Narzędzia animacji
        • Okno Animation
        • Utworzenie nowej animacji
        • Tryb nagrywania
        • Edytor krzywych
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenie
    • Lekcja 18.
    • Animator
      • Podstawy zasobu Animator
        • Rigging raz jeszcze
        • Import modelu
      • Konfigurowanie zasobu
        • Przygotowanie riggingu
        • Przygotowanie animacji
          • Przygotowanie animacji Idle
          • Przygotowanie animacji WalkForwardStraight
          • Przygotowanie animacji WalkForwardTurn
      • Utworzenie animatora
        • Panel Animator
        • Animacja Idle
        • Parametry
        • Stan i tzw. drzewo Blend Tree
        • Przejścia
      • Obsługa animacji za pomocą skryptów
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenie
    • Lekcja 19. Oś czasu
      • Podstawy osi czasu
        • Anatomia osi czasu
        • Utworzenie osi czasu
      • Praca z osią czasu
        • Okno Timeline
        • Ścieżki osi czasu
        • Klipy osi czasu
      • Nie tylko prosta kontrola
        • Łączenie klipów na ścieżce
        • Skrypty wykorzystujące oś czasu
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenie
    • Lekcja 20.
    • Czwarta gra Gauntlet Runner
      • Faza projektowania
        • Koncepcja
        • Reguły
        • Wymagania
      • Świat
        • Scena
        • Droga
        • Przewijanie drogi
      • Elementy gry
        • Dodatkowa energia
        • Przeszkody
        • Strefa wyzwalacza
        • Obiekt gracza
      • Obiekty kontrolne
        • Skrypt strefy wyzwalacza
        • Skrypt obiektu kontrolnego gry
        • Skrypt obiektu gracza
        • Skrypty obiektów dodatkowej energii i przeszkód
        • Skrypt SpawnScript
        • Zebranie wszystkiego w całość
      • Usprawnienie gry
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenie
    • Lekcja 21.
    • Dźwięk
      • Podstawy dźwięku
        • Składniki dźwięku
        • Dźwięk 2D i 3D
      • Źródła dźwięku
        • Import klipów audio
        • Testowanie dźwięku w panelu Scene
        • Dźwięk 3D
        • Dźwięk 2D
      • Użycie dźwięku za pomocą skryptów
        • Rozpoczęcie i zatrzymanie odtwarzania dźwięku
        • Zmiana klipu audio
      • Mikser dźwięku
        • Utworzenie miksera dźwięku
        • Przekazywanie dźwięku do miksera
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenie
    • Lekcja 22.
    • Programowanie na platformach mobilnych
      • Przygotowanie do programowania na platformach mobilnych
        • Konfiguracja środowiska
        • Aplikacja Unity Remote
      • Przyśpieszeniomierz
        • Programowanie dla przyśpieszeniomierza
        • Użycie przyśpieszeniomierza
        • Dane wejściowe pochodzące z ekranu dotykowego
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenie
    • Lekcja 23.
    • Dopracowanie i wdrożenie
      • Zarządzanie scenami
        • Ustalanie kolejności scen
        • Przełączanie scen
      • Zachowywanie danych i obiektów
        • Zachowywanie obiektów
        • Zachowywanie danych
      • Ustawienia Unity Player
        • Ustawienia niezależne od platformy
        • Ustawienia dla poszczególnych platform
      • Kompilacja gry
        • Okno Build Settings
        • Okno Game Settings
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenie
    • Lekcja 24.
    • Zakończenie
      • Osiągnięcia
      • 19 lekcji
        • 4 pełne gry
        • Ponad 50 scen
      • Co dalej?
        • Buduj gry
        • Współpracuj z innymi
        • Pisz o tym
      • Dostępne zasoby
      • Podsumowanie
      • Pytania i odpowiedzi
      • Warsztaty
        • Quiz
        • Odpowiedzi
      • Ćwiczenie

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 59,25zł

Tytuł książki: "Unity. Przewodnik projektanta gier. Wydanie III"
Autor: Mike Geig
Wydawnictwo: HELION
Cena: 79.00zł 59.25zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Europa Najpiękniejsza opowieść
Europa Najpiękniejsza opowieść
Marcin Libicki
Zysk i S-ka
Narodziny Bożego Narodzenia
Narodziny Bożego Narodzenia
Joseph F. Kelly
eSPe
Budapeszt. Przewodnik - Celownik. Wydanie 2
Budapeszt. Przewodnik - Celownik. Wydanie 2
Monika Chojnacka
Bezdroża
Moja córka narkomanka
Moja córka narkomanka
Helena Rogal
Lissner Studio
Władysław Biały 1327/1333-20 luty 1388 Ostatni książę kujawski Wydanie 2
Władysław Biały 1327/1333-20 luty 1388 Ostatni książę kujawski Wydanie 2
Śliwiński Józef
Avalon
Genet Gombrowicza. Historia miłosna
Genet Gombrowicza. Historia miłosna
Piotr Seweryn Rosół
SŁOWO/OBRAZ TERYTORIA
 Koszyk
1 x Kultura czytelnicza i informacyjna Teoria i praktyka. Wybrane zagadnienia
1 x Geomancja dla początkujących Sztuka wróżenia z Ziemi
1 x Król bez skrupułów
1 x 365 dni z ojcem Pio
1 x ABC miłości według Prymasa Tysiąclecia
1 x Biologia i teodycea Homo poeticus Czesława Miłosza
1 x Bolesław Śmiały Szczodry i biskup Stanisław Dzieje konfliktu
1 x Cyfrowy tubylec w szkole-diagnozy i otwarcia Tom 1 Współczesny uczeń a dydaktyka 2.0
1 x Niszczący sekret
1 x 365 Pytań i odpowiedzi
1 x 50 twarzy Tindera
1 x 333 lokomotywy Najsłynniejsze pojazdy szynowe
1 x Demokracja bezpośrednia w samorządzie terytorialnym
1 x Rzuć palenie na zawsze
1 x 101 rzeczy lepszych od diety czyli jak schudnąć bez odchudzania
1 x Ochrona środowiska glebowego
1 x Bez parabenów Jak bronić się przed kosmetycznymi oszustwami i mądrze dbać o urodę
1 x Audrey i Bill
1 x Między czasem minionym a przyszłym
1 x Gryf Pałacyk Michla, Żytnia, Wola
1 x Bierut i Wasilewska Agent i dewotka
1 x Aby nas bolało cierpienie innych
1 x Anglicy Przewodnik podglądacza
1 x Cultores Deorum Stowarzyszenia religijne w Italii w okresie wczesnego cesarstwa I-III w. n.e.
1 x Adaptywny kod Zwinne programowanie wzorce projektowe i SOLID-ne zasady. Wydanie II
1 x Kobiety despotów
1 x Budda Podróż ku oświeceniu
1 x Diagnoza i terapia logopedyczna osób z niepelnosprawnością intelektualną
1 x Encyklopedia ogrodu
1 x Anioły obok nas
1 x Szlak Wielkich Jezior Mazurskich
1 x Dziewięć odsłon literatury brytyjskiej Wiek XX po współczesność
1 x Matematyka finansowa Instrumenty pochodne
1 x Napięcia więzadłowo-stawowe Osteopatyczne techniki manipulacyjne
1 x Czego pragną kobiety? O kobiecym pożądaniu w przełomowych badaniach seksuologów
1 x Ekoinnowacje w przedsiębiorstwie Zarządzanie, pomiar i wpływ na wyniki finansowe
1 x Demonolodzy Ed i Lorraine Warren Relacje ze spraw prowadzonych przez małżeństwo Warrenów
1 x Jak być najlepszym przyjacielem psa
1 x Angielski Problem Verbs Kłopotliwe czasowniki Warto się uczyć
1 x Dziewczyny, na start!
1 x Tiger Woods
1 x Kompendium Elektryka 2014
1 x Dziecko w sieci
1 x Aisthesis Zmysłowość i racjonalność w estetyce tradycyjnej i współczesnej
1 x Encyklopedia psów
1 x Rozwiń swoją inteligencję seksualną Żyj zmysłowo rozkosznie i w szczęśliwym związku
1 x Był sobie chłopczyk
1 x Diagnozowanie podzespołów i zespołów pojazdów samochodowych
1 x Diagnoza i psychoterapia sprawców przemocy domowej Bezpieczeństwo i Zmiana
1 x Badanie i projektowanie komunikacji 1
1 x Dyscyplina w klasie Poradnik pedagogiczny
1 x Co dzień bardziej samodzielne Program wspomagania rozwoju małych dzieci w zakresie samoobsługi dla terapeutów, nauczycieli i rodzi
1 x Coś wam powiem + 2CD Podręcznik do nauki języka polskiego ćwiczenia komunikacyjne Poziom podstawowy i średni ogólny B1-B2
1 x Ksiądz Opowiadania i wspomnienia o księżach
1 x Bogactwo Księgi Jonasza
1 x 1000 greckich słów(ek) Ilustrowany słownik polsko-grecki grecko-polski
1 x Cieślictwo polskie Reprint wydania z 1930 r.
1 x Jak przejść przez cierpienie i stać się silniejszym
1 x 7 tajemnic żółwia Zwolnij, odkryj życie
1 x Angielski Konwersacje dla początkujących i średnio zaawansowanych ekstra
1 x Fizjoterapia w neurologii i neurochirurgii
1 x Bieganie i odchudzanie dla kobiet Zdrowa i piękna każdego dnia
1 x Etyka medyczna z elementami filozofii
1 x Dotacje dla szkół i przedszkoli
1 x Edukacja regionalna na I etapie kształcenia Twórczy rozwój dziecka
1 x Od słowa do sensu Studia o metaforze
1 x Ilustrowany słownik angielsko-polski
1 x Bosacka po polsku Nowoczesne przepisy kuchni polskiej
1 x Antyki Poradnik kolekcjonera
1 x Bóg dał mi kopa w górę Mama Jaśka Meli o ostrych zakrętach, bolesnych kryzysach
1 x Studia mitoznawcze Tom 2 Współczesna obecność mitu
1 x Brakująca połowa dziejów
1 x Ćwiczenia propriocepcji w rehabilitacji
1 x Czytelnicy - zasoby informacji i wiedzy Tradycja i przemiany w czasach kultury cyfrowej
1 x Baranów Sandomierski
1 x Interpretacja tekstu antycznego Inspiracje
1 x Angielski dla początkujących i średniozaawansowanych A1-B1
1 x Encyklopedia gwiazd polskiego sportu
1 x Andrzej Stelmachowski Pragmatyczny romantyk
1 x Chleb Domowa piekarnia
1 x 100 prostych sekretów udanego związku Co odkryli naukowcy i jak możesz to wykorzystać
3,345.88zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Biologia
Podstawy biologii komórki Tom 2

Podstawy biologii komórki Tom 2

119.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC