Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Wielokryterialne podejmowanie decyzji Obliczenia miękkie dla złożonych problemów decyzyjnych

Wielokryterialne podejmowanie decyzji Obliczenia miękkie dla złożonych problemów decyzyjnych

49.00zł
Unity. Tworzenie gier mobilnych 67.00zł 50.25zł
Unity. Tworzenie gier mobilnych

Tytuł: Unity. Tworzenie gier mobilnych
Autor: Jon Manning, Paris Buttfield-Addison
ISBN: 978-83-283-4207-1
Ilość stron: 360
Data wydania: 07/2018
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 67.00zł 50.25zł


Napisz raz, uruchamiaj wszędzie

Unity jest zintegrowanym środowiskiem do tworzenia trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier komputerowych oraz innych materiałów interaktywnych. Szczególnie dobrze nadaje się do pisania gier, które mają działać na wielu różnych urządzeniach i w różnych systemach operacyjnych, szczególnie w środowisku mobilnym. Co istotne, Unity pozwala na prowadzenie prac w szybkim tempie, a sam sposób tworzenia jest nieskomplikowany i bardzo intuicyjny. Wszystko to sprawia, że za pomocą Unity nawet osoba bez praktycznego doświadczenia szybko zacznie tworzyć piękne gry na urządzenia z systemami iOS i Android.

W tej książce w wyczerpujący sposób opisano proces tworzenia gier. Wyjaśniono tu zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane pojęcia i techniki związane ze stosowaniem środowiska Unity. Najpierw przedstawiono podstawowe informacje na temat Unity. Zaprezentowano struktury gier, grafiki, skryptów, dźwięków, fizyki oraz systemów cząsteczkowych. Następnie opisano pełny proces tworzenia gry 2D oraz 3D. W książce omówiono także bardziej zaawansowane zagadnienia związane ze stosowaniem środowiska Unity, takie jak programowanie oświetlenia sceny, graficzny interfejs użytkownika, rozszerzanie edytora Unity, sklep Unity asset store, a także wdrażanie gier oraz cechy zależne od platform systemowych.

Najważniejsze zagadnienia:

  • podstawy środowiska Unity i pisanie skryptów
  • stosowanie zasad fizyki oraz budowa systemów cząsteczkowych
  • tworzenie arkadowej gry akcji z przewijanym tłem
  • tworzenie symulatora walki w kosmosie
  • korzystanie z niestandardowych narzędzi

Zostań stwórcą. Zaprojektuj własny świat. Użyj Unity.

Rozdziały:

Wstęp (9)

CZĘŚĆ I. PODSTAWY ŚRODOWISKA UNITY (13)

1. Wprowadzenie do środowiska Unity (15)

  • Witaj, książko! (15)
  • Witaj, Unity! (16)

2. Prezentacja Unity (19)

  • Edytor (19)
  • Panel sceny (22)
  • Hierarchia (25)
  • Panel Project (25)
  • Inspektor (27)
  • Panel Game (28)
  • Podsumowanie (28)

3. Stosowanie skryptów w Unity (29)

  • Przyspieszony kurs C# (30)
  • Mono i Unity (30)
  • Obiekty gry, komponenty oraz skrypty (32)
  • Ważne metody (34)
  • Koprocedury (37)
  • Tworzenie i usuwanie obiektów (38)
  • Atrybuty (40)
  • Czas w skryptach (43)
  • Rejestrowanie komunikatów na konsoli (43)
  • Podsumowanie (44)

CZĘŚĆ II. TWORZENIE GRY 2D. GNOM NA LINIE (45)

4. Początki tworzenia gry (47)

  • Projekt gry (47)
  • Utworzenie projektu i zaimportowanie materiałów (51)
  • Tworzenie krasnala (53)
  • Lina (59)
  • Podsumowanie (70)

5. Przygotowywanie rozgrywki (71)

  • Wprowadzanie danych (71)
  • Konfiguracja kodu krasnala (84)
  • Konfiguracja obiektu GameManager (94)
  • Przygotowanie sceny (105)
  • Podsumowanie (107)

6. Tworzenie rozgrywki z użyciem pułapek i celów (109)

  • Proste pułapki (109)
  • Skarb i wyjście (111)
  • Dodawanie tła (115)
  • Podsumowanie (116)

7. Dopracowywanie gry (117)

  • Aktualizacja elementów graficznych krasnala (118)
  • Aktualizacja fizyki (121)
  • Tło (125)
  • Interfejs użytkownika (133)
  • Tryb nieśmiertelności (138)
  • Podsumowanie (140)

8. Ostateczne poprawki gry (141)

  • Dodatkowe pułapki i obiekty gry (141)
  • Efekty cząsteczkowe (146)
  • Menu główne (151)
  • Dźwięki (156)
  • Podsumowanie i wyzwania (156)

CZĘŚĆ III. TWORZENIE KOSMICZNEJ STRZELANKI 3D (159)

9. Tworzenie kosmicznej strzelanki (161)

  • Projektowanie gry (162)
  • Architektura (166)
  • Tworzenie sceny (167)
  • Podsumowanie (179)

10. Dane wejściowe i sterowanie lotem (181)

  • Dane wejściowe (181)
  • Sterowanie lotem (186)
  • Podsumowanie (194)

11. Dodawanie broni i systemu celowania (195)

  • Uzbrojenie (195)
  • Celownik (208)
  • Podsumowanie (209)

12. Asteroidy i uszkodzenia (211)

  • Asteroidy (211)
  • System uszkodzeń (216)
  • Podsumowanie (223)

13. Dźwięki, menu, śmierć i więcej eksplozji! (227)

  • Menu (227)
  • Game Manager i śmierć (232)
  • Granice (242)
  • Ostatnie szlify (248)
  • Podsumowanie (256)

CZĘŚĆ IV. MOŻLIWOŚCI ZAAWANSOWANE (259)

14. Oświetlenie i procedury cieniowania (261)

  • Materiały i procedury cieniowania (261)
  • Oświetlenie globalne (273)
  • Uwzględnianie wydajności (278)
  • Podsumowanie (283)

15. Tworzenie interfejsów użytkownika w środowisku Unity (285)

  • Jak działa system GUI w Unity? (285)
  • Kontrolki (289)
  • Zdarzenia i rzucanie promienia (290)
  • Stosowanie systemu rozmieszczania (292)
  • Skalowanie obiektu Canvas (294)
  • Przechodzenie pomiędzy scenami (295)
  • Podsumowanie (296)

16. Rozszerzanie edytora Unity (297)

  • Tworzenie niestandardowych kreatorów (299)
  • Tworzenie niestandardowych okien edytora (304)
  • Tworzenie szuflad niestandardowych właściwości (314)
  • Tworzenie niestandardowego inspektora (322)
  • Podsumowanie (327)

17. Nie tylko edytor (329)

  • Ekosystem usług Unity (329)
  • Wdrażanie (338)
  • Co dalej? (346)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 50,25zł

Tytuł książki: "Unity. Tworzenie gier mobilnych"
Autor: Jon Manning, Paris Buttfield-Addison
Wydawnictwo: HELION
Cena: 67.00zł 50.25zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Posłańcy uśmiechu
Posłańcy uśmiechu
Jan Grzegorczyk
Zysk i S-ka
Przeznaczenie, wolność, dusza Jaki sens ma życie?
Przeznaczenie, wolność, dusza Jaki sens ma życie?
Osho
Czarna Owca
Świat według Clarksona 6 Tak jak mówiłem
Świat według Clarksona 6 Tak jak mówiłem
Clarkson Jeremy
Insignis
Wiesław Dymny
Wiesław Dymny
Monika Wąs
Petrus
Joga
Joga
Anna Sołtysik
SBM
O zasadach obliczania odszkodowań oraz o komisjach odszkodowawczych
O zasadach obliczania odszkodowań oraz o komisjach odszkodowawczych
Marek Gromko
Warszawska Firma Wydawnicza
 Koszyk
1 x Bieszczady Tam gdzie oczy poniosą
1 x Dictionary of Insurance Terms Angielsko-polski i polsko-angielski słownik terminologii ubezpieczeniowej
208.90zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Fizyka
Wykłady z fizyki Tom 3

Wykłady z fizyki Tom 3

59.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN