Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Zastosowanie homeopatii w ginekologii

Zastosowanie homeopatii w ginekologii

51.45zł
Unity. Tworzenie gier mobilnych 67.00zł 50.25zł
Unity. Tworzenie gier mobilnych

Tytuł: Unity. Tworzenie gier mobilnych
Autor: Jon Manning, Paris Buttfield-Addison
ISBN: 978-83-283-4207-1
Ilość stron: 360
Data wydania: 07/2018
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 67.00zł 50.25zł


Napisz raz, uruchamiaj wszędzie

Unity jest zintegrowanym środowiskiem do tworzenia trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier komputerowych oraz innych materiałów interaktywnych. Szczególnie dobrze nadaje się do pisania gier, które mają działać na wielu różnych urządzeniach i w różnych systemach operacyjnych, szczególnie w środowisku mobilnym. Co istotne, Unity pozwala na prowadzenie prac w szybkim tempie, a sam sposób tworzenia jest nieskomplikowany i bardzo intuicyjny. Wszystko to sprawia, że za pomocą Unity nawet osoba bez praktycznego doświadczenia szybko zacznie tworzyć piękne gry na urządzenia z systemami iOS i Android.

W tej książce w wyczerpujący sposób opisano proces tworzenia gier. Wyjaśniono tu zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane pojęcia i techniki związane ze stosowaniem środowiska Unity. Najpierw przedstawiono podstawowe informacje na temat Unity. Zaprezentowano struktury gier, grafiki, skryptów, dźwięków, fizyki oraz systemów cząsteczkowych. Następnie opisano pełny proces tworzenia gry 2D oraz 3D. W książce omówiono także bardziej zaawansowane zagadnienia związane ze stosowaniem środowiska Unity, takie jak programowanie oświetlenia sceny, graficzny interfejs użytkownika, rozszerzanie edytora Unity, sklep Unity asset store, a także wdrażanie gier oraz cechy zależne od platform systemowych.

Najważniejsze zagadnienia:

  • podstawy środowiska Unity i pisanie skryptów
  • stosowanie zasad fizyki oraz budowa systemów cząsteczkowych
  • tworzenie arkadowej gry akcji z przewijanym tłem
  • tworzenie symulatora walki w kosmosie
  • korzystanie z niestandardowych narzędzi

Zostań stwórcą. Zaprojektuj własny świat. Użyj Unity.

Rozdziały:

Wstęp (9)

CZĘŚĆ I. PODSTAWY ŚRODOWISKA UNITY (13)

1. Wprowadzenie do środowiska Unity (15)

  • Witaj, książko! (15)
  • Witaj, Unity! (16)

2. Prezentacja Unity (19)

  • Edytor (19)
  • Panel sceny (22)
  • Hierarchia (25)
  • Panel Project (25)
  • Inspektor (27)
  • Panel Game (28)
  • Podsumowanie (28)

3. Stosowanie skryptów w Unity (29)

  • Przyspieszony kurs C# (30)
  • Mono i Unity (30)
  • Obiekty gry, komponenty oraz skrypty (32)
  • Ważne metody (34)
  • Koprocedury (37)
  • Tworzenie i usuwanie obiektów (38)
  • Atrybuty (40)
  • Czas w skryptach (43)
  • Rejestrowanie komunikatów na konsoli (43)
  • Podsumowanie (44)

CZĘŚĆ II. TWORZENIE GRY 2D. GNOM NA LINIE (45)

4. Początki tworzenia gry (47)

  • Projekt gry (47)
  • Utworzenie projektu i zaimportowanie materiałów (51)
  • Tworzenie krasnala (53)
  • Lina (59)
  • Podsumowanie (70)

5. Przygotowywanie rozgrywki (71)

  • Wprowadzanie danych (71)
  • Konfiguracja kodu krasnala (84)
  • Konfiguracja obiektu GameManager (94)
  • Przygotowanie sceny (105)
  • Podsumowanie (107)

6. Tworzenie rozgrywki z użyciem pułapek i celów (109)

  • Proste pułapki (109)
  • Skarb i wyjście (111)
  • Dodawanie tła (115)
  • Podsumowanie (116)

7. Dopracowywanie gry (117)

  • Aktualizacja elementów graficznych krasnala (118)
  • Aktualizacja fizyki (121)
  • Tło (125)
  • Interfejs użytkownika (133)
  • Tryb nieśmiertelności (138)
  • Podsumowanie (140)

8. Ostateczne poprawki gry (141)

  • Dodatkowe pułapki i obiekty gry (141)
  • Efekty cząsteczkowe (146)
  • Menu główne (151)
  • Dźwięki (156)
  • Podsumowanie i wyzwania (156)

CZĘŚĆ III. TWORZENIE KOSMICZNEJ STRZELANKI 3D (159)

9. Tworzenie kosmicznej strzelanki (161)

  • Projektowanie gry (162)
  • Architektura (166)
  • Tworzenie sceny (167)
  • Podsumowanie (179)

10. Dane wejściowe i sterowanie lotem (181)

  • Dane wejściowe (181)
  • Sterowanie lotem (186)
  • Podsumowanie (194)

11. Dodawanie broni i systemu celowania (195)

  • Uzbrojenie (195)
  • Celownik (208)
  • Podsumowanie (209)

12. Asteroidy i uszkodzenia (211)

  • Asteroidy (211)
  • System uszkodzeń (216)
  • Podsumowanie (223)

13. Dźwięki, menu, śmierć i więcej eksplozji! (227)

  • Menu (227)
  • Game Manager i śmierć (232)
  • Granice (242)
  • Ostatnie szlify (248)
  • Podsumowanie (256)

CZĘŚĆ IV. MOŻLIWOŚCI ZAAWANSOWANE (259)

14. Oświetlenie i procedury cieniowania (261)

  • Materiały i procedury cieniowania (261)
  • Oświetlenie globalne (273)
  • Uwzględnianie wydajności (278)
  • Podsumowanie (283)

15. Tworzenie interfejsów użytkownika w środowisku Unity (285)

  • Jak działa system GUI w Unity? (285)
  • Kontrolki (289)
  • Zdarzenia i rzucanie promienia (290)
  • Stosowanie systemu rozmieszczania (292)
  • Skalowanie obiektu Canvas (294)
  • Przechodzenie pomiędzy scenami (295)
  • Podsumowanie (296)

16. Rozszerzanie edytora Unity (297)

  • Tworzenie niestandardowych kreatorów (299)
  • Tworzenie niestandardowych okien edytora (304)
  • Tworzenie szuflad niestandardowych właściwości (314)
  • Tworzenie niestandardowego inspektora (322)
  • Podsumowanie (327)

17. Nie tylko edytor (329)

  • Ekosystem usług Unity (329)
  • Wdrażanie (338)
  • Co dalej? (346)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 50,25zł

Tytuł książki: "Unity. Tworzenie gier mobilnych"
Autor: Jon Manning, Paris Buttfield-Addison
Wydawnictwo: HELION
Cena: 67.00zł 50.25zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Mała czarna 10 kroków do smukłości, czyli sztuka unikania dietetycznych pułapek
Mała czarna 10 kroków do smukłości, czyli sztuka unikania dietetycznych pułapek
Lauren Slayton
Illuminatio
Podstawy ortopedii i traumatologii narządu ruchu
Podstawy ortopedii i traumatologii narządu ruchu
Tadeusz Szymon Gaździk
PZWL
Nie bierz tego do siebie
Nie bierz tego do siebie
Bärbel Wardetzki
G+J Gruner+Jahr Polska
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google
Scott Galloway
Rebis
Małe akwarium
Małe akwarium
Vierke Jorg
Multico
Cywilnoprawny charakter uchwał wspólników spółek kapitałowych
Cywilnoprawny charakter uchwał wspólników spółek kapitałowych
Piotr Antoszek
Wolters Kluwer
 Koszyk
1 x Ford Focus II i C-MAX
1 x Poligon rachunkowy dla chemików Zbiór zadań z podstaw chemii
1 x Postawy zdystansowania i tolerancyjności a zasoby osobiste młodzieży słabowidzącej
1 x Niewykorzystane zasoby Nowa polityka rynku pracy
1 x Kodeks postępowania administracyjnego Orzecznictwo Aplikacje prawnicze
1 x Co rządzi obrazem? Powtórzenie w sztukach audiowizualnych
1 x Angielski 600 fiszek Phrasal verbs z ćwiczeniami dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych
1 x Controlling we wspomaganiu zarządzania uczelnią niepubliczną funkcjonującą w Polsce
1 x Reumatologia 2014-2015 Nowe trendy
1 x Finansowanie profilaktycznych programów zdrowotnych
1 x Chorwacja mapa samochodowa 1:750 000
1 x Boże marzenie Historia wspólnoty Przymierze Milosierdzia
1 x Fizjoterapia po mastektomii
1 x Drugie oblicze Wall Street, czyli dlaczego odszedłem z Goldman Sachs
1 x Małolitrażowe samochody popularne FSO
1 x NLP w logopedii
1 x Las w twoim ogrodzie
1 x 23 czerwca Dzień M
1 x Lublin Świdnik plany miast 1:20 000
1 x Współczesny ład międzynarodowy Dynamika przemian
1 x Co tylko zechcesz 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmena
1 x Dziwny porządek rzeczy
1 x Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
1 x Ułóż wyprasuj pokochaj
1 x Skrywana historia rewolucji rosyjskiej
1 x NLP zwycięzców Sportowy trening umysłu i ciała
1 x Kodeks pracy 2014
1 x Międzynarodowe Standardy Rachunkowości
1 x Postępowanie w obrażeniach ciała w praktyce SOR
1 x Dermatologia estetyczna
1 x Charyzmaty Aktywna obecność Boga w kościele
1 x Ziołolecznictwo Ojców Bonifratrów
1 x Aplikacje prawnicze w pytaniach i odpowiedziach Tom 1 Wydanie 12
1 x Integracyjne kształcenie niepełnosprawnych
1 x Cuda Polski Zamki i Pałace
1 x Scheda po Czyngis Chanie Demokracja po mongolsku
1 x Alice Munro wprowadzenie do twórczości
1 x Cuda malarstwa polskiego
1 x Rozmówki litewskie
2,307.61zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Biologia
Biologia starzenia

Biologia starzenia

149.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION