Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji 49.00zł
UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji

Tytuł: UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji
Autor: Joel Marsh
ISBN: 978-83-283-5925-3
Ilość stron: 234
Data wydania: 01/2020
Format: 23.5x16.5cm
Wydawnictwo: HELION

Cena: 49.00zł


Nawet najlepsza aplikacja i najmądrzejsza strona internetowa nie przyniosą kokosów, jeśli nie spodobają się użytkownikom. Droga do sukcesu projektanta prowadzi przez miłe doznania, jakie wywoła u osób, które będą klikać, przewijać, czytać i przeglądać. W żadnym razie nie można lekceważyć zagadnień projektowania doświadczenia użytkownika (UX). Wiele ciekawych rozwiązań nie znalazło uznania, gdyż twórcy interfejsów użytkownika nie wzięli pod uwagę podstaw behawioryzmu i pewnych szczególnych sposobów działania ludzkiego umysłu. Innymi słowy, zaprojektowane rozwiązanie musi zachęcająco wyglądać, poprawnie działać, a przede wszystkim - sprawiać dobre wrażenie i przekonywać do korzystania.

Ten zwięzły podręcznik projektowania UX powstał na bazie błyskawicznego kursu dla profesjonalistów. Pozwala prześledzić od początku do końca proces projektowania mający na celu stworzenie rozwiązań prawdziwie przyjaznych użytkownikom. Poza podstawowymi pojęciami, zasadami i koncepcjami znalazły się tu informacje, które docenią profesjonalni projektanci. Mimo że książka stanowi raczej pobieżny przegląd niż wyczerpującą analizę tematu, zawiera naprawdę sporo przydatnego materiału. W 100 krótkich lekcjach przedstawiono wiele praktycznych wskazówek w kolejności odpowiadającej rzeczywistemu wdrożeniu. Podręcznik został napisany zrozumiałym, lekkim i zabawnym językiem - dla wielu kandydatów na projektantów UX jego lektura z pewnością będzie dobrym doświadczeniem!

Dzięki tej książce poznasz:

  • podstawy (również naukowe!) projektowania doświadczenia użytkownika
  • fascynujące (i nie do końca racjonalne) zwyczaje użytkowników
  • techniki wpływania na użytkowników za pomocą rozmiarów, kolorów i rozmieszczenia elementów
  • planowanie i wykonywanie makiet
  • metody sprawdzania skuteczności zaprojektowanych rozwiązań

UX: pasja projektanta, przyjemność użytkownika!

Rozdziały:

1. Kwestie podstawowe

2. Zanim rozpoczniesz

3. Podstawy behawioryzmu

4. Badania nad użytkownikami

5. Ograniczenia naszych umysłów

6. Architektura informacji

7. Projektowanie zachowań

8. Zasady projektowania wizualnego

9. Makiety i prototypy

10. Psychologia użyteczności

11. Treści

12. Chwila prawdy

13. Dane z perspektywy projektantów

14. Znajdź sobie pracę, obiboku

Skorowidz (233)

    • Lekcja 1. Czym są wrażenia użytkownika? (2)
    • Lekcja 2. Główne elementy projektowania UX (3)
    • Lekcja 3. Twój punkt widzenia (6)
    • Lekcja 4. Punkt widzenia użytkowników - trzy razy "co" (8)
    • Lekcja 5. Rozwiązania a pomysły (10)
    • Lekcja 6. Piramida oddziaływania na wrażenia użytkownika (11)
    • Lekcja 7. Cele użytkownika i cele biznesowe (14)
    • Lekcja 8. Projektowanie UX jest procesem (16)
    • Lekcja 9. Zbieranie wymagań (18)
    • Lekcja 10. Wypracowywanie konsensusu (20)
    • Lekcja 11. Psychologia a kultura (24)
    • Lekcja 12. Czym jest psychologia użytkownika? (26)
    • Lekcja 13. Czym jest wrażenie? (28)
    • Lekcja 14. Wrażenia świadome a wrażenia podświadome (30)
    • Lekcja 15. Emocje (32)
    • Lekcja 16. Czym są motywacje? (34)
    • Lekcja 17. Motywacja: seks i miłość (37)
    • Lekcja 18. Motywacja: poczucie przynależności (40)
    • Lekcja 19. Motywacja: pozycja społeczna (41)
    • Lekcja 20. Motywacja: sprawiedliwość (43)
    • Lekcja 21. Motywacja: zrozumienie (ciekawość) (45)
    • Lekcja 22. Czym są badania nad użytkownikami? (48)
    • Lekcja 23. Czym nie są badania nad użytkownikami? (51)
    • Lekcja 24. Ilu użytkowników potrzebujesz? (53)
    • Lekcja 25. Jak zadawać pytania (55)
    • Lekcja 26. Jak obserwować użytkownika (57)
    • Lekcja 27. Wywiady (59)
    • Lekcja 28. Ankiety (60)
    • Lekcja 29. Sortowanie kart (62)
    • Lekcja 30. Tworzenie profili użytkowników (64)
    • Lekcja 31. Urządzenia (66)
    • Lekcja 32. Czym jest intuicja? (70)
    • Lekcja 33. Czym jest błąd poznawczy? (72)
    • Lekcja 34. Złudzenie wyboru (74)
    • Lekcja 35. Uwaga (76)
    • Lekcja 36. Pamięć (78)
    • Lekcja 37. Hiperboliczne obniżenie wartości (80)
    • Lekcja 38. Czym jest architektura informacji? (84)
    • Lekcja 39. Historyjki użytkownika (86)
    • Lekcja 40. Typy architektury informacji (87)
    • Lekcja 41. Strony statyczne i dynamiczne (89)
    • Lekcja 42. Czym jest przepływ? (91)
    • Lekcja 43. Użytkownicy nie chodzą wstecz (92)
    • Lekcja 44. Projektowanie celowe (96)
    • Lekcja 45. Nagrody i kary (97)
    • Lekcja 46. Warunkowanie i uzależnianie (99)
    • Lekcja 47. Grywalizacja (102)
    • Lekcja 48. Budowa chwytliwych treści (104)
    • Lekcja 49. Jak wzbudzać zaufanie (106)
    • Lekcja 50. Jak doświadczenie wpływa na odbierane wrażenia (108)
    • Lekcja 51. Ciężar wizualny (kontrast i rozmiar) (112)
    • Lekcja 52. Kolory (114)
    • Lekcja 53. Powtórzenia i odstępstwa od wzorców (116)
    • Lekcja 54. Napięcie liniowe i napięcie brzegowe (118)
    • Lekcja 55. Ułożenie i sąsiedztwo (121)
    • Lekcja 56. Wykorzystanie ruchu w projektowaniu wrażeń użytkownika (123)
    • Lekcja 57. Czym jest makieta? (128)
    • Lekcja 58. Czym makieta nie jest? (129)
    • Lekcja 59. Rozwijaj umiejętności, zamiast poznawać narzędzia (131)
    • Lekcja 60. Unikaj wygodnych przykładów (133)
    • Lekcja 61. Czym jest wzorzec projektowy? (135)
    • Lekcja 62. Schemat "Z", schemat "F" i hierarchia wzrokowa (136)
    • Lekcja 63. Układ strony: struktura (139)
    • Lekcja 64. Układ strony: linia przewijania, obrazy i nagłówki (141)
    • Lekcja 65. Układ strony: osie interakcji (143)
    • Lekcja 66. Formularze (145)
    • Lekcja 67. Przyciski główne i poboczne (148)
    • Lekcja 68. Projektowanie adaptywne i responsywne (150)
    • Lekcja 69. Projektować od zera czy zmieniać istniejące rozwiązanie? (151)
    • Lekcja 70. Dotyk kontra mysz (153)
    • Lekcja 71. Czym właściwie jest użyteczność? (158)
    • Lekcja 72. Prosto, łatwo, szybko lub minimalnie (160)
    • Lekcja 73. Przeglądanie, wyszukiwanie i odkrywanie (162)
    • Lekcja 74. Konsekwencja i oczekiwania (164)
    • Lekcja 75. Odwrócone wrażenia użytkownika (166)
    • Lekcja 76. Dostępność (168)
    • Lekcja 77. Tworzenie tekstów dla wrażeń użytkownika kontra tworzenie tekstów reklamowych (172)
    • Lekcja 78. Przepis na wezwanie do działania (174)
    • Lekcja 79. Instrukcje, etykiety i przyciski (176)
    • Lekcja 80. Strony docelowe (178)
    • Lekcja 81. Czytelność (180)
    • Lekcja 82. Przepis na przekonywanie (182)
    • Lekcja 83. Jak zachęcać ludzi do udostępniania (184)
    • Lekcja 84. Start jest eksperymentem (189)
    • Lekcja 85. Czy można zmierzyć duszę? (192)
    • Lekcja 86. Czym są dane analityczne? (194)
    • Lekcja 87. Kształty wykresów (196)
    • Lekcja 88. Statystyki: sesje kontra użytkownicy (204)
    • Lekcja 89. Statystyki: nowi odwiedzający kontra powracający (206)
    • Lekcja 90. Statystyki: wyświetlenia stron (208)
    • Lekcja 91. Statystyki: czas (209)
    • Lekcja 92. Statystyki: współczynnik odrzuceń i współczynnik wyjść (211)
    • Lekcja 93. Prawdopodobieństwo interakcji (213)
    • Lekcja 94. Struktura kontra wybór (215)
    • Lekcja 95. Testy A/B (217)
    • Lekcja 96. Testowanie wielo-i-co-dalej?! (219)
    • Lekcja 97. Czasem można się czegoś dowiedzieć tylko przez testy A/B (221)
    • Lekcja 98. Co projektant wrażeń użytkownika robi przez cały dzień? (224)
    • Lekcja 99. Jaki rodzaj pracy jest najlepszy dla Ciebie? (227)
    • Lekcja 100. Co powinno się znaleźć w portfolio projektanta UX? (230)
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Rzeszów między wojnami Opowieść o życiu miasta 1918-1939
Rzeszów między wojnami Opowieść o życiu miasta 1918-1939
Janusz Kujawa
Księży Młyn
Rynek inwestycji alternatywnych Od inwestowania w metale i kamienie szlachetne do numizmatyki, skrypofilistyki i falerystyki
Rynek inwestycji alternatywnych Od inwestowania w metale i kamienie szlachetne do numizmatyki, skrypofilistyki i falerystyki
Krzysztof Borowski
CEDEWU
Nieśmiertelność duszy Podróż między wcieleniami
Nieśmiertelność duszy Podróż między wcieleniami
Lisa Williams
Studio Astropsychologii
Kolejowe budownictwo mieszkaniowe na Śląsku i w Wielkopolsce
Kolejowe budownictwo mieszkaniowe na Śląsku i w Wielkopolsce
Dorota Balińska-Ciężki
Księży Młyn
Boży ogrodnik Jak dzięki ogrodniczej pasji odnaleźć równowagę w życiu, radość i wiarę
Boży ogrodnik Jak dzięki ogrodniczej pasji odnaleźć równowagę w życiu, radość i wiarę
Lara Casey
eSPe
PIT 2014 z omówieniem ekspertów KPMG
PIT 2014 z omówieniem ekspertów KPMG
Kobylański Marek
Oficyna Prawa Polskiego
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Chemia
Repetytorium gimnazjalisty Chemia

Repetytorium gimnazjalisty Chemia

13.55zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION