Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Reklama » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Pobieranie narządów jamy brzusznej do przeszczepów Technika chirurgiczna

Pobieranie narządów jamy brzusznej do przeszczepów Technika chirurgiczna

159.00zł
W niewoli reklamy? Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej 29.80zł
W niewoli reklamy? Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej

Tytuł: W niewoli reklamy? Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej
Autor: Anna Kowal-Orczykowska
ISBN: 978-83-7308-931-0
Ilość stron: 244
Data wydania: 2007
Format: 16.0x23.0cm
Wydawnictwo: Impuls

Cena: 29.80zł


Reklama stanowi prawdopodobnie jeden z najbardziej dynamicznych i agresywnych, a zarazem progresywnych, przekazów medialnych, z jakimi ma do czynienia człowiek żyjący w epoce zwanej niekiedy cywilizacją informacji.

Za sprawą uwolnienia mechanizmów tzw. wolnego rynku możemy nieustannie obserwować, w jaki sposób firmy, korporacje, koncerny, holdingi podejmują próby zmierzające do kolonizowania naszej wyobraźni za pomocą coraz bardziej wyrafinowanych technik reklamowych, w oczywistym celu – generowania własnych zysków.

Ujarzmieni konsumenci są prawdziwą żyłą złota, dlatego agencje reklamowe wkładają dużo wysiłku w to, aby mocniej przemówić do naszych emocji, skuteczniej kształtować nową wrażliwość czy wpajać nowe nawyki. Fenomen reklamy polega na tym, że niezwykle skutecznie potrafi ona anektować coraz to nowe obszary, nawet te, o których mówi się, że są publiczne (albo bardzo prywatne) i powinny być wolne od „ideologii reklamowej” poszczególnych firm.

Jednakże reklama to nie tylko sprawa zajmowanego miejsca w przestrzeni społecznej, lecz także kwestia konstruowania subtelnych, wyrafinowanych przekazów reklamowych mających cechy metanarracji (czyli pewnej opowieści o życiu), która pretenduje do bycia obiektywną prawdą. Metanarracja jest zbiorem przeświadczeń, uprzedzeń. Stereotypów, koncepcji, „mądrości” i „oczywistości”, które wprowadzane są do obiegu medialnego niejako przy okazji (lub równolegle z nią) promocji samochodów, kremów, tabletek przeciwbólowych i innych produktów.

Niniejsza praca jest próbą analizy reklamy na poziomie jej ukrytych znaczeń, które chociaż są ukrywane za radosnymi sloganami i obrazami, de facto stanowią istotę przekazu reklamowego. Stanowi także przyczynek do dyskusji na temat edukacji medialnej.

Rozdziały:

Rozdział I. Reklama jako medium komunikacji masowej
1.1. Rys historyczny reklamy
1.2. Reklama jako forma komunikowania masowego
1.3. Pytania badawcze Harolda Lasswella - czyli analiza procesu komunikowania

Rozdział II. Obszary i mechanizmy percepcji reklamy w wymiarze psychologicznym
2.1. Psychologiczne mechanizmy oddziaływania obrazem
2.2. Psychologiczne mechanizmy oddziaływania słowem pisanym i mówionym
2.3. Percepcja obrazu i słowa

Rozdział III. Teoria krytyczna i interakcjonizm symboliczny podstawą teoretyczną pracy
3.1. Reklama w świetle teorii krytycznej
3.2. Reklama w świetle interakcjonizmu symbolicznego
3.3. Sprawowanie władzy przez reklamę
3.4. Pedagogika emancypacyjna. Elementy emancypacyjnej teorii edukacji

Rozdział IV. Ukryte przesłania reklamy
4.1. Przesłanie, tekst, "ukrytość" - podstawowe kategorie pojęciowe
4.2. Analiza wybranych reklam - kluczowe przesłania

Rozdział V. Badani uczniowie o reklamie
5.1. Dekodowanie przekazu reklamy przez młodzież
5.2. Reklama a życie codzienne młodzieży

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Słowacja przewodnik ilustrowany
Słowacja przewodnik ilustrowany
Barbara Zygmańska Wiesława Rusin Jacek Bronowski
Pascal
Gramatyka języka węgierskiego z praktycznymi przykładami
Gramatyka języka węgierskiego z praktycznymi przykładami
Praca zbiorowa
LINGEA
Slow jogging Japoński sposób na bieganie, zdrowie i życie
Slow jogging Japoński sposób na bieganie, zdrowie i życie
Hiroaki Tanaka
Galaktyka
Zabytki kultury żydowskiej w Polsce Przewodnik
Zabytki kultury żydowskiej w Polsce Przewodnik
Stanisław Kryciński, Anna Olej-Kobus, Krzysztof Kobus
Carta Blanca
Macierzyństwo Aspekty materialnoprawne, procesowe i kolizyjnoprawne
Macierzyństwo Aspekty materialnoprawne, procesowe i kolizyjnoprawne
Bartłomiej Oszkinis
Wolters Kluwer
Dokumentacja wewnętrzna w jednostkach finansów publicznych + CD
Dokumentacja wewnętrzna w jednostkach finansów publicznych + CD
Praca zbiorowa
C.H. Beck
 Koszyk
1 x 19 pułk ułanów wołyńskich Zarys historii wojennej pułków polskich w kampanii wrześniowej
1 x Bukiety z krepiny
1 x Atlas narciarski Włoch
1 x Jedz pysznie i zdrowo w ciąży w trosce o dziecko
1 x 72 godziny
1 x Pochwała cienia
1 x Emisja zanieczyszczeń motoryzacyjnych w świetle nowych przepisów Unii Europejskiej
1 x Serce i portfel Być sobą w pracy
1 x Karol II Łysy
1 x Maroko Pascal Lajt
1 x Bruksela, Antwerpia, Brugia, Gandawa. Travelbook
1 x Spawalnicze gazy osłonowe i palne
1 x Aksjologiczne konteksty edukacji międzykulturowej
1 x Jak działa szkielet Ilustrowany przewodnik anatomiczny
1 x Człowiek w pracy Od stresu do sukcesu w organizacji
1 x Wojna Polsko-Rosyjska 1919-1920
1 x System sygnalizacji nr 7 Protokoły standaryzacja zastosowania
1 x Biblia copywritingu
1 x Anioły
1 x Dysleksja a nauczanie języków obcych Przewodnik dla nauczycieli i rodziców uczniów z dysleksją
1 x Odpowiedzialność za nieprzestrzeganie procedury tworzenia i wykonywania budżetu jednostki samorządu terytorialnego
1 x Język życia DNA a rewolucja w medycynie spersonalizowanej
1 x Coaching Drogi
1 x Atlas funkcjonalny mózgu
1 x Medycy polskiego pogranicza II Rzeczypospolitej 1918-1939
1 x Etyka adwokatów i radców prawnych
1 x Odstąpienie od wymierzenia kary w świetle statystyk sądowych i badań aktowych
1 x Dziennik pisany później
1 x Wady serca u dzieci dla pediatrów i lekarzy rodzinnych
1 x Traumatologia narządu ruchu Biologia i biomechanika leczenia
1 x Fenomenologia regionalnej integracji państw Studium prawa międzynarodowego Tom 1 Teoria i praktyka regionalnej integracji państw
1 x Profilowanie kryminalne
1 x Autyzm Co to dla mnie znaczy? Podręcznik z ćwiczeniami dla dzieci i dorosłych ze spektrum autyzmu
1 x Cracovia Sacra Przewodnik pielgrzyma po Krakowie i okolicach
1 x Po czym poznasz, że Twój kot spiskuje przeciwko Tobie?
1 x Historia rozwoju teoretycznej myśli rachunkowości Przegląd wybranych teorii, modeli i koncepcji
1 x Książka i technologie
1 x Postępowanie w sprawach nieletnich
1 x Medycyna transplantacyjna dla pielęgniarek
1 x Analiza konwersacji dyskursu i dokumentów
1 x Security CCNA 210-260. Zostań administratorem sieci komputerowych Cisco
1 x Warszawa 1831
2 x Kraków 1768-1772
1 x Na linii ognia Navy SEAL na wojnie
1 x Zielnik klasztorny Sekrety bożej apteki
1 x Kompetencja sieciowa pracowników wiedzy
1 x Zamówienia publiczne po nowelizacji z dnia 22 czerwca 2016 r.
1 x Bezgłośna formacja
1 x Biegi długodystansowe Wydanie 2
1 x Chirurgia jednego dnia Pacjent z cukrzycą
1 x Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych w prawie polskim
1 x Umowy pisma i postępowanie z zakresu zamówień publicznych i koncesji na roboty budowlane lub usługi
1 x Budownictwo ogólne Tom 2 Fizyka budowli
1 x Francuzki nie potrzebują liftingu Sekrety piękna i radości życia w każdym wieku
1 x Cuda Czym są, dlaczego się zdarzają i jak mogą zmienić twoje życie
1 x Pozycja prawna uczestników rynku nieruchomości
1 x Bóg Bestia Studium samobójstwa
1 x Birobidżan Ziemia, na której mieliśmy być szczęśliwi
1 x Survival Wielki podręcznik
1 x DTP księga eksperta
1 x 14:57 do Czyty Reportaże z Rosji
1 x Prawo ochrony środowiska w procesie inwestycyjno-budowlanym
1 x Detoks cukrowy
1 x 50 na 50 Przewodnik dla pracujących rodziców, jak wspólnie złapać balans między pracą a rodziną
3,930.02zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Impuls
 Kategoria:
 Energetyka
Ćwiczenia tablicowe z transformatorów i maszyn elektrycznych

Ćwiczenia tablicowe z transformatorów i maszyn elektrycznych

69.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press