Tytuł: | Wewnętrzny potencjał | | Autor: | Price Pritchett | | ISBN: | 978-83-7526-634-4 | | Ilość stron: | 119 | | Data wydania: | 2008 | | Oprawa: | Twarda | | Format: | 14.9x21.0cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 39.00zł | |
Firmy, które odnoszą sukcesy, potrafią wykorzystać swój wewnętrzny potencjał, czyli cechy, które kształtują ich kulturę, motywują pracowników do działania oraz sprzyjają wzrostowi innowacyjności i produktywności w dłuższym czasie. Aby poprawić jakość przywództwa, zwiększyć wydajność pracowników i zbudować kulturę sukcesu w firmie, trzeba umiejętnie rozwinąć ten potencjał i wykorzystać go na każdym poziomie organizacyjnym.
Price Pritchett, autorytet w dziedzinie budowania kultury korporacyjnej, przez ponad 30 lat pomagał dyrektorom czołowych światowych firm i ich podwładnym w dostosowywaniu się do coraz szybszych zmian w środowisku biznesowym. Opierając się na wynikach swoich unikatowych badań nad cechami niezbędnymi do osiągnięcia sukcesu, Pritchett objaśnia sekrety efektywności i przedstawia techniki, które ułatwiają pozytywną zmianę zachowań w przedsiębiorstwie, będącą warunkiem osiągnięcia optymalnej wydajności i produktywności.
W tej ważnej publikacji autor proponuje nowego typu trening wewnętrznego potencjału, który można zastosować w każdej firmie i który umożliwia zbudowanie kultury organizacyjnej psychologicznie przygotowanej do wyzwań współczesnego świata.
Rozdziały:
Część I. FILARY EFEKTYWNOŚCI ORGANIZACJI 1. Co decyduje o sile organizacji? 2. Projekt badawczy dotyczący wewnętrznego potencjału 3. Nowy priorytet w zarządzaniu. Budowanie bilansu psychologicznego 4. Trening wewnętrznego potencjału
Część II. MODEL WYSOKIEJ WYDAJNOŚCI OPARTY NA RELACJACH MIĘDZYLUDZKICH 5. Sedno sprawy, czyli behawioralny cykl akcji i reakcji 6. Jak uruchomić swoją inteligencję emocjonalną 7. Jak uzyskać przewagę nad rozmówcą 8. Tylko dziewięć cyklów
Część II. SPOSOBY ROZWIJANIA WEWNĘTRZNEGO POTENCJAŁU 9. Odpowiednia postawa 10. Pozytywne oczekiwania 11. Pozytywne komunikaty 12. Pozytywny sposób zadawania pytań 13. Poczucie humoru 14 . Wykorzystanie mocnych stron innych
|