Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Przywództwo » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Elektronika ależ to bardzo proste!

Elektronika ależ to bardzo proste!

99.00zł
80.19zł
Winning znaczy zwyciężać 49.00zł 41.65zł
Winning znaczy zwyciężać

Tytuł: Winning znaczy zwyciężać
Autor: Jack Welch Suzy Welch
ISBN: 83-88931-71-7
Ilość stron: 400
Data wydania: 09/2012
Oprawa: Twarda
Format: 16.0x23.0cm
Wydawnictwo: Emka

Cena: 49.00zł 41.65zł


Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA.

"Winning" zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi; jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na różnych szczeblach w firmie, jak bardzo per saldo opłaca się darzyć szacunkiem innych.

Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz; opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań.

Welch potrafi przykuć uwagę swoim optymizmem, bezkompromisową argumentacją i szczerością. Podsuwa niebanalnie praktyczne rozwiązania problemów, które znakomicie wpływającą na zmianę nastawienia.

Tytuł książki: "Winning znaczy zwyciężać"
Autor: Jack Welch Suzy Welch
Wydawnictwo: Emka
Cena: 49.00zł 41.65zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Filozofia odpowiedzialności XX wieku Teksty źródłowe
Filozofia odpowiedzialności XX wieku Teksty źródłowe
Jacek (red.) Filek
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Stabilność rynków kapitałów a wzrost gospodarczy
Stabilność rynków kapitałów a wzrost gospodarczy
Władysław Milo, Maciej Malaczewski, Grzegorz Szafrański, Magdalena Ulrichs, Zuzanna Wośko
PWN
Pies Hodowla wychowanie żywienie
Pies Hodowla wychowanie żywienie
Anna Marek
Multico
Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
Robert Zych
Onepress
Sprawiedliwość i zaufanie do władz publicznych w prawie administracyjnym
Sprawiedliwość i zaufanie do władz publicznych w prawie administracyjnym
Michał Stahl Małgorzata Wlaźlak Katarzyna Kasiński
Wolters Kluwer
Ryzyko walutowe Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie
Ryzyko walutowe Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie
Kalinowski Marcin
CEDEWU
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Emka
 Kategoria:
 Geografia
WOW! Ilustrowana encyklopedia ziemi

WOW! Ilustrowana encyklopedia ziemi

49.90zł
42.42zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa PWN