Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Budownictwo lądowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Budownictwo lądowe
  Klimatyzacja Ogrzewanie
  Materiały inżynierskie
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Rzemiosło
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Wizerunek miasta Od koncepcji do wdrożenia 49.00zł
Wizerunek miasta Od koncepcji do wdrożenia

Tytuł: Wizerunek miasta Od koncepcji do wdrożenia
Autor: Ewa Glińska, Magdalena Florek, Anna Kowalewska
ISBN: 978-83-7601-280-3
Ilość stron: 176
Data wydania: 2009
Format: 14.5x20.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 49.00zł


Praca jest bardzo kompetentnym opracowaniem złożonej problematyki poświęconej kształtowaniu wizerunku miasta. Jej zaletą są, z jednej strony, solidne podstawy teoretyczne, oparte na najnowszej światowej literaturze przedmiotu, z drugiej natomiast, liczne przykłady rozwiązań i zastosowań różnego rodzaju instrumentów kształtujących ów wizerunek. Sprawia to, że niniejsza publikacja jest nie tylko kompendium wiedzy dla badaczy poruszających się w tej tematyce, lecz także interesującą i zrozumiałą literaturą dla władz zarządzających przestrzenią oraz dla lokalnych organizacji.


                                            Z recenzji Prof. zw. dr hab. H. Szulce, UE w Poznaniu

Rozdziały:

Rozdział 1. Wprowadzenie do marketingu terytorialnego
1.1. Koncepcja marketingu terytorialnego
1.2. Miasto jako produkt

Rozdział 2. Wizerunek a tożsamość miasta
2.1. Istota wizerunku miasta
2.2. Funkcje wizerunku
2.3. Determinanty wizerunku
Determinanty wizerunku zależne od odbiorcy
Determinanty wizerunku zależne od nadawcy (miasta)
2.4. Tożsamość miasta
2.5. Etapy kształtowania wizerunku miasta

Rozdział 3. Badania marketingowe w procesie kształtowania wizerunku miasta
3.1. Istota i znaczenie badań marketingowych
3.2. Rodzaje badań marketingowych
Badania pierwotne i wtórne
Badania jakościowe i ilościowe
3.3. Etapy procesu badawczego
Określenie celu badania
Zdefi niowanie pytań badawczych
Konceptualizacja i operacjonalizacja
Wybór metody badawczej
Sondaże
Jakościowe badania terenowe
Określenie populacji i dobór próby

Rozdział 4. Identyfi kacja aktualnego wizerunku miasta
4.1. Świadomość miasta
4.2. Znajomość miasta (wiedza o mieście)
4.3. Wizerunek miasta
4.4. Analizy przyczynowo-skutkowe między różnymi składowymi wizerunku i innymi zmiennymi

Rozdział 5. Potencjalni adresaci działań z zakresu kształtowania wizerunku miasta
5.1. Grupy docelowe a wizerunek miasta
5.2. Segmentacja a priori
5.3. Segmentacja a posteriori
5.4. Poprawa sposobu postrzegania miasta przez różne grupy adresatów działań wizerunkowych
Poprawa sposobu postrzegania miasta przez lokalną społeczność
Poprawa obrazu miasta w percepcji inwestorów zewnętrznych
Poprawa zewnętrznego obrazu miasta poprzez stymulowanie przepływu osób spoza miasta

Rozdział 6. Wizerunek docelowy

Rozdział 7. Instrumenty kształtowania wizerunku miasta
7.1. Podział instrumentów kształtowania wizerunku
7.2. Instrumenty kształtowania wizerunku miasta w odniesieniu do mieszkańców
7.3. Instrumenty kształtowania wizerunku miasta w odniesieniu do inwestorów
7.4. Instrumenty kształtowania wizerunku miasta w odniesieniu do turystów

Rozdział 8. Monitoring efektów działań marketingowych
8.1. Uwagi wstępne
8.2. Monitorowanie globalnych efektów działań marketingowych
8.3. Monitorowanie efektywności konkretnych działań marketingowych
8.4. Monitorowanie pozycji miasta w dostępnych danych statystycznych i rankingach
8.5. Monitorowanie wizerunku miasta w mediach

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Kozacy Zaporoscy Czy Polska stworzyła Ukrainę
Kozacy Zaporoscy Czy Polska stworzyła Ukrainę
Leszek Podhorodecki
Bellona
Ptaki Leksykon
Ptaki Leksykon
Einhard Bezzel
Multico
Konstrukcja kapitału docelowego w prawie polskim na tle wybranych praw obcych
Konstrukcja kapitału docelowego w prawie polskim na tle wybranych praw obcych
Marek Maciąg
C.H. Beck
Jak wynająć mieszkanie i osiągać dochód pasywny. Praktyczny poradnik dla początkującego właściciela
Jak wynająć mieszkanie i osiągać dochód pasywny. Praktyczny poradnik dla początkującego właściciela
Aleksandra Ziemann
Onepress
Planowanie sukcesyjne Prawne i podatkowe aspekty zarządu sukcesyjnego przedsiębiorstwem osoby fizycznej
Planowanie sukcesyjne Prawne i podatkowe aspekty zarządu sukcesyjnego przedsiębiorstwem osoby fizycznej
Adam Mariański
Wolters Kluwer
Ekonomika turystyki i rekreacji Wydanie 2
Ekonomika turystyki i rekreacji Wydanie 2
Panasiuk Aleksander
PWN
 Koszyk
1 x Android Podręcznik hackera
1 x Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
1 x Ciężkie figury w akcji
1 x Dzieci które gorszą
1 x Na lepszy początek Jak dobrze kończyć żeby lepiej zaczynać
1 x Innowacja. Droga do wzrostu zysków
1 x Kurs rysowania i malowania Portrety
1 x Jak odnieść sukces w negocjacjach
1 x 100 fotografii które zmieniły świat
1 x Partycypacja Przewodnik Krytyki Politycznej
1 x Deadline Zdążyć przed terminem Opowieść (sensacyjna) o zarządzaniu projektami
1 x Kategoria punktu widzenia w przekładzie ustnym z perspektywy językoznawstwa kognitywnego
1 x AngularJS Profesjonalne techniki
1 x Granice pojęciowe metafizyki
1 x Ciekawa matematyka dla uczniów liceum
1 x Nowe uzależnienia Wydanie 2
1 x Moda Projektowanie
1 x Nie tylko zespół
1 x Historia powszechna Wiek XVI-XVII Wydanie 12
1 x Marketing
1 x Dzieje malarstwa w Polsce Tom 1 Średniowieczne malarstwo w Polsce
1 x Bogumił Kobiela Sztuka aktorska
1 x Ford Focus III (od kwietnia 2011) Sam naprawiam samochód
1 x Dieta bezglutenowa - co wybrać?
1 x Barcelona Przewodnik ilustrowany
1 x Nanomateriały inżynierskie konstrukcyjne i funkcjonalne
1 x Historia świata Atlas ilustrowany
1 x Magia wystąpień publicznych Techniki narzędzia i sztuczki NLP
1 x Dalej na czterech łapach
1 x Czy muzułmanin może być dobrym obywatelem? Postawy obywatelskie młodych muzułmanów z Polski, Turcji i Wielkiej Brytanii
1 x Krav Maga Podręcznik zawierający 230 technik ataku i obrony
1 x Art deco
1 x Dźwięki szepty zgrzyty Wywiady z kompozytorami
1 x Prawa do nadań programów radiowych i telewizyjnych w prawie autorskim
1 x Egzamin na licencję syndyka
1 x Czarna książeczka budowania kontaktów 6,5 atutów, które pozwolą zbudować sieć bogatych kontaktów
1 x Komunikacja interpersonalna i masowa Wybrane teorie i praktyki
1 x Tarcza i miecz Stalina Wojska NKWD na froncie wschodnim
1 x Bezpieczeństwo międzynarodowe w XXI wieku
1 x 5 minut dla stawów 100 ćwiczeń ze zdjęciami
1 x Aberagiba
1 x Chomik
1 x Adobe InDesign CC/CC PL. Projektowanie multimediów i publikacji do druku
1 x Dlaczego jesteśmy ateistami
1 x Excel 2016 PL. Ćwiczenia praktyczne
1 x Trójwymiarowe zagadnienia teorii płyt w polu temperaturowym
1 x Rachunek prawdopodobieństwa dla studentów studiów ekonomicznych
1 x Atlas przypraw 70 gatunków aromatycznych roślin
1 x Dawaj czasy! Czyli wyzwolenie po sowiecku
1 x Prawo upadłościowe i naprawcze
1 x Cywilnoprawna ochrona dziecka poczętego a stosowanie procedur medycznych
1 x Historie alternatywne i kontrfaktyczne Wizje - narracje - metodologia
2,598.77zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Geografia
Geografia świata Encyklopedia PWN Tom 2 Społeczeństwo Gospodarka

Geografia świata Encyklopedia PWN Tom 2 Społeczeństwo Gospodarka

49.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN