Tytuł: | Wizja marki | | Autor: | David Taylor | | ISBN: | 978-83-7601-570-5 | | Ilość stron: | 276 | | Data wydania: | 2010 | | Oprawa: | Twarda | | Format: | 17.0x24.5cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 69.00zł | |
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.
Dzięki temu bez trudu można dowiedzieć się m.in., jak odpowiednio połączyć: • potrzeby odbiorcy, • ambicje marki, • zalety produktu, • osobowość marki, • sposoby komunikacji.
Lektura tej książki nie tylko inspiruje do tworzenia oryginalnych rozwiązań, lecz także zachęca do spojrzenia na zadania marketingowe z nowej perspektywy. Przede wszystkim zaś pozwala przystąpić do pracy z jeszcze większym zaangażowaniem i ze świadomością własnych możliwości.
Rozdziały:
CZĘŚĆ PIERWSZA.W POSZUKIWANIU PRAWDZIWYCH POTRZEB KONSUMENTA 1. Stwórz mapę potrzeb konsumenta
CZĘŚĆ DRUGA.W POSZUKIWANIU WIZJI 2. O co chcesz walczyć? 3. Gdzie jest istota produktu? 4. Emocje, które "sprzedają" markę 5. Wielka idea marki jest ważniejsza od jej istoty
CZĘŚĆ TRZECIA.REALIZOWANIE WIZJI 6. Testowanie wizji
CZĘŚĆ CZWARTA.DZIAŁALNOŚĆ´ UKIERUNKOWANA NA MARKĘ 7. Od "przegadania" marki do zaangażowania 8. Opracuj produkty flagowe 9. Komunikacja bez przerostu ego Od teorii do praktyki - zestaw narzędzi Sieć Brandgym
|