Nieśmiertelność i prosperity na wieki.
Istnieją firmy wizjonerskie i pozostałe. Firmy wizjonerskie to te, które trwają przez całe stulecia i nieprzerwanie rosną w siłę, mimo że ich założyciele odeszli dawno temu. To machiny postępu, które żyją własnym życiem. Pytanie brzmi: jak skonstruować taką machinę?
To pytanie zainspirowało autorów tej książki do zbadania tysiąca ośmiuset lat łącznej historii osiemnastu wizjonerskich firm, wśród których są między innymi: Walt Disney, Hewlett-Packard, 3M, Ford, IBM, Philip Morris, Sony, Wal-Mart, Citicorp, Marriott, Johnson & Johnson, Motorola, Boeing i American Express.
Autorzy sięgają wstecz do czasów, kiedy te potężne dziś korporacje były raczkującymi przedsiębiorstwami. Opisują ich drogę do wielkości. Docierają do tego, co odróżnia firmy wizjonerske od pozostałych. Opisują najważniejsze mechanizmy zarządzania wizjonerskimi organizacjami.
To właśnie za sprawą tych mechanizmów przeciętne organizacje stają się nieśmiertelne: • kultystyczna kultura - jak zmieniać pracowników w misjonarzy, • wielkie, ryzykowne i śmiałe cele - czym rozpalać serca i umysły ludzi w firmie, • geniusz „ORAZ” - jak godzić wiele sprzecznych priorytetów na drodze rozwoju, • intraprzedsiębiorczość - jak nadać korporacji zwinność i elastyczność małej firmy, • inkubowanie menedżerów — skąd brać dobrych ludzi w miejsce tych, którzy odchodzą.
Daleka przyszłość twojej firmy waży się już dziś. Kiedy przeczytasz tę książkę, dostrzeżesz, jak wiele jeszcze masz do zrobienia w twojej organizacji. Wejdź na ambitną drogę, jaką obrali inni konstruktorzy wizjonerskich firm. Nagroda jest warta wysiłku: nieśmiertelność i prosperity na wieki.
Rozdziały: 1. Najlepsze z najlepszych 2. Buduj zegary, zamiast biernie odczytywać czas 3. Więcej niż zysk 4. Chroń rdzeń i stymuluj postęp 5. Wielkie, ryzykowne i śmiałe cele 6. Kultura granicząca z kultem 7. Spróbuj wielu rzeczy i zatrzymaj te, które coś dają 8. Inkubowanie menedżerów 9. Nigdy nie być wystarczająco dobrym 10. Koniec początku 11. Budowanie wizji EPILOG. Najczęściej zadawane pytania Dodatek 1. Zagadnienia badawcze Dodatek 2. Korzenie firm wizjonerskich i porównywanych Dodatek 3. Tabele
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 55,92zł
|