Ka¿dego dnia mened¿erowie maj± mo¿liwo¶æ wdro¿enia decyzji, które wp³yn± zarówno na losy zarz±dzanej firmy, jak i ich w³asne kariery. To, czy odnios± sukces, zale¿y od ich zdolno¶ci skutecznego wykorzystania w³adzy, wp³ywów i perswazji w celu przekonania ludzi do swoich pomys³ów oraz realizacji projektów.
Ten podrêczny poradnik zawiera praktyczn± wiedzê, jak wykorzystaæ te umiejêtno¶ci w pracy. Mówi miêdzy innymi o: • sposobach zdobycia w³adzy koniecznej do realizacji pomys³ów, • rozwijaniu wp³ywów w organizacji, • strategiach przekonywania ró¿nych s³uchaczy, • strukturze i sposobach przedstawiania skutecznej prezentacji.
Ponadto czytelnicy mog± skorzystaæ z bezp³atnych interaktywnych narzêdzi na stronie internetowej Harvard Business Essentials: elearning.hbsp.org/businesstools.
Konsultant przedmiotu: Dr Kathleen K. Reardon
Dr Kathleen K. Reardon jest profesorem zarz±dzania i organizacji w Marshall School of Business na Uniwersytecie Po³udniowej Kalifornii. Jest czo³owym autorytetem w dziedzinie perswazji, negocjacji oraz strategii. Jest autork± siedmiu ksi±¿ek i licznych artyku³ów opublikowanych w najwa¿niejszych informatorach i biznesowych czasopismach, miêdzy innymi w „Harvard Business Review”.
Najni¿sza cena z 30 dni przed obni¿k± 25,71z³
|