Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Wojna marketingu z zarządzaniem 51.90zł 44.12zł
Wojna marketingu z zarządzaniem

Tytuł: Wojna marketingu z zarządzaniem
Autor: Al Ries, Laura Ries
ISBN: 978-83-208-1881-9
Ilość stron: 268
Data wydania: 05/2010
Format: 14.5x20.5cm
Wydawnictwo: PWE

Cena: 51.90zł 44.12zł


Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu – prawej.

Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym. Autorzy udowadniają, że znacznie ważniejsze od tego, co się mówi, jest to, jak się mówi.

Tłumaczą, że zarządzanie należy do sfery realnej, a marketing do sfery mentalnej; zarządzający chcą coraz lepszych, a marketingowcy zróżnicowanych produktów; zarządzający wyrażają swoje myśli słowami, a marketingowcy pokazują wizje przedsięwzięć. Na pytanie, jak to wszystko pogodzić, można znaleźć odpowiedź w prezentowanej książce.

Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, kadr kierowniczych, osób zajmujących się marketingiem, studentów zarządzania i marketingu.

Rozdziały:
Przedmowa. Dwoistość ludzkiego mózgu
Wprowadzenie. Aksamitna kurtyna
1. Menedżerowie zajmują się rzeczywistością, a marketingowcy jej postrzeganiem
2. Menedżerowie skupiają się na produkcie, a marketingowcy na marce
3. Menedżerom zależy na zachowaniu marki, a marketingowcom na zawłaszczeniu kategorii
4. Menedżerowie domagają się lepszych, a marketingowcy odmiennych produktów
5. Menedżerowie wolą szeroki, a marketingowcy wąski asortyment
6. Menedżerowie starają się rozciągać, a marketingowcy odchudzać markę
7. Menedżerowie chcą zapewnić marce pierwszeństwo na rynku, a marketingowcy w umysłach konsumentów
8. Menedżerowie nastawiają się na spektakularny debiut, a marketingowcy na powolne rozwijanie skrzydeł
9. Menedżerowie biorą na cel środkowy, a marketingowcy skrajne segmenty rynku
10. Menedżerowie chcieliby zawłaszczyć wszystko, a marketingowcy tylko jedno słowo
11. Menedżerowie operują słowami, a marketingowcy obrazami
12. Menedżerowie wolą działać pod jedną, a marketingowcy pod wieloma markami
13. Menedżerowie cenią pomysłowość, a marketingowcy referencje
14. Menedżerowie wierzą w podwójne, a marketingowcy w pojedyncze marki
15. Menedżerowie planują pod kątem ciągłego wzrostu, a marketingowcy pod kątem stopnia dojrzałości rynku
16. Menedżerowie zazwyczaj unicestwiają, a marketingowcy rozwijają nowe kategorie
17. Menedżerowie chcą komunikować, a marketingowcy pozycjonować
18. Menedżerowie chcą zdobywać klientów na zawsze, a marketingowcom wystarcza krótkotrwały związek
19. Menedżerowie uwielbiają kupony i przeceny, a marketingowcy ich nie znoszą
20. Menedżerowie starają się naśladować konkurencję, a marketingowcy wręcz przeciwnie
21. Menedżerowie nienawidzą zmieniać nazw, a marketingowcy chętnie korzystają z tego zabiegu
22. Menedżerowie ciągle myślą o kolejnych innowacjach, a marketingowcy zadowalają się jedną
23. Menedżerowie mają bzika na punkcie multimediów, a marketingowcy nie są do nich przekonani
24. Menedżerowie myślą w wymiarze krótkoterminowym, a marketingowcy w wymiarze długoterminowym
25. Menedżerowie polegają na zdrowym rozsądku, a marketingowcy na marketingowym rozsądku


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,12zł

Tytuł książki: "Wojna marketingu z zarządzaniem"
Autor: Al Ries, Laura Ries
Wydawnictwo: PWE
Cena: 51.90zł 44.12zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Wspólnoty mieszkaniowe opodatkowania i funkcjonowania 2013
Wspólnoty mieszkaniowe opodatkowania i funkcjonowania 2013
Fila Małgorzata
Wszechnica Podatkowa
Atlanta 1864 Marsz Shermana na Południe
Atlanta 1864 Marsz Shermana na Południe
James Donnell
Napoleon V
Berlin Pascal Lajt
Berlin Pascal Lajt
Firlej Katarzyna, Adamczak Sławomir, Orliński Wojciech
Pascal
Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej
Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej
Marcin Lis
PWN
Kodeks pracy Wydanie 44
Kodeks pracy Wydanie 44
Flisek Aneta
C.H. Beck
Fitness z piłką Ruch to życie, życie to ruch
Fitness z piłką Ruch to życie, życie to ruch
Alexander Jordan, Martin Hillebrecht
Aba
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Energetyka
Pomiary elektryczne i elektroniczne

Pomiary elektryczne i elektroniczne

95.00zł
80.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN