Tytuł: | Wpływ zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem Perspektywa wewnątrzorganizacyjna | | Autor: | Anna Sankowska | | ISBN: | 978-83-7641-466-9 | | Ilość stron: | 232 | | Data wydania: | 09/2011 | | Format: | 16.0x23.0cm | | Wydawnictwo: | Difin | |
| Cena: | 50.00zł | |
Książka jest pierwszym tego typu kompleksowym opracowaniem naukowym podejmującym eksplorację wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem w perspektywie wewnątrzorganizacyjnej w realiach gospodarki opartej na wiedzy.
W sposób systematyczny dokonano tu przeglądu wycinkowej i rozproszonej literatury w przyjętym obszarze badawczym. W wyniku identyfikacji istniejącej luki poznawczej zaproponowano autorski model wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem, który następnie poddano empirycznej weryfikacji.
Zawarte w pracy wywód teoretyczny oraz empiria rzucają nowe światło na miejsce i rolę zaufania w zarządzaniu współczesnym innowacyjnym przedsiębiorstwem.
Rozdziały:
Rozdział 1. Wprowadzenie 1.1. Tło badań i uzasadnienie podjęcia tematu 1.2. Sformułowanie problemu badawczego 1.3. Cele badań 1.4. Założenia i ograniczenia badawcze 1.5. Struktura pracy 1.6. Ogólny zarys badań
Rozdział 2. Aspekty teoretyczne zaufania organizacyjnego w obszarze nauk o zarządzaniu 2.1. Pojęcie zaufania 2.2. Istota zaufania organizacyjnego 2.3. Konceptualizacje zaufania organizacyjnego – wielość perspektyw 2.4. Pomiar zaufania organizacyjnego
Rozdział 3. Aspekty teoretyczne wpływu zaufania organizacyjnego na zarządzanie przedsiębiorstwem 3.1. Wpływ zaufania organizacyjnego na zarządzanie przedsiębiorstwem w świetle literatury – problemy i konteksty 3.2. Zaufanie a zarządzanie wiedzą 3.3. Zaufanie a innowacyjność przedsiębiorstwa 3.4. Propozycja koncepcji modelu teoretycznego wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem 3.5. Operacjonalizacja zmiennych
Rozdział 4. Wpływ zaufania organizacyjnego na zarządzanie przedsiębiorstwem w świetle badań empirycznych 4.1. Projekt badania 4.2. Metodyka analizy danych empirycznych 4.3. Omówienie badań empirycznych
Rozdział 5. Zakończenie 5.1. Konkluzje końcowe 5.2. Wkład do teorii i praktyki zarządzania przedsiębiorstwem 5.3. Kierunki przyszłych badań
|