Tytuł: | Współczesna psychologia mediów Nowe problemy i perspektywy badawcze | | Autor: | Agnieszka Ogonowska Grzegorz Ptaszek | | ISBN: | 978-83-7850-500-6 | | Ilość stron: | 252 | | Data wydania: | 10/2013 (wydanie 2 ) | | Format: | 16.0x23.5cm | | Wydawnictwo: | Impuls | |
| Cena: | 48.10zł | |
Nie potrzebujemy już tylko dostępu do informacji i wiedzy, nowe media i technologie przestały nam służyć jedynie do komunikowania się z innymi, lecz stały się ważnym elementem naszego życiowego doświadczenia, którego istotą jest stworzenie silnej, emocjonalnej więzi człowieka z różnymi produktami kultury masowej, w tym przekazami medialnymi czy urządzeniami.
Proponujemy Czytelnikom refleksję nad rolą psychologii w kontekście kontaktu człowieka z mediami (głównie telewizją i internetem) oraz nowymi technologiami. W tomie znajdują się zarówno artykuły teoretyczne, wprowadzające w problematykę, jak i odnoszące się do zagadnień szczegółowych, analizujące określone zjawiska i problemy. Autorami tekstów są głównie psycholodzy, reprezentujący różne ośrodki naukowe z całej Polski.
|