Tytuł: | Współczesne przedsiębiorstwo | | Autor: | Juliusz (red.) Engelhardt | | ISBN: | 978-83-7556-163-0 | | Ilość stron: | 140 | | Data wydania: | 2009 | | Format: | 16.5x23.4cm | | Wydawnictwo: | CEDEWU | |
| Cena: | 39.00zł | |
Książka prezentuje kompleksową wiedzę na temat wybranych zagadnień z dzie-dziny funkcjonowania przedsiębiorstwa we współczesnym świecie, ujętych w czterech rozdziałach. Poruszane w publikacji zagadnienia dotyczą:
• wybranych teorii przedsiębiorstwa, • zasobów determinujących istnienie przedsiębiorstwa z naciskiem na współczesne ujęcie czynników produkcji, • uniwersalnych zasad gospodarowania w przedsiębiorstwie a także przedsiębiorczości stanowiącej zasadniczy czynnik rozwoju w warunkach współczesnej konkurencji, • form organizacyjno-prawnych oraz klasyfikacji przedsiębiorstw.
Powyższe zagadnienia naświetlono pod względem teoretycznym oraz za pomocą przykładów czy poglądów specjalistów, dzięki czemu Czytelnik zostaje w spo-sób uporządkowany wprowadzony w sferę aktualnych zagadnień dotyczących przedsiębiorstwa i szeroko rozumianej przedsiębiorczości. Zatem, opracowanie może stanowić doskonały podręcznik – przewodnik dla badaczy teorii ekonomii, studentów różnych kierunków i specjalności ekonomicznych, jak i osób zainteresowanych zdobywaniem aktualnej wiedzy o przedsiębiorstwie w swej pracy zawodowej czy obecnych oraz przyszłych przedsiębiorców.
|