Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją.
Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Wywieranie wpływu jest to więc tak naprawdę książka dla każdego z nas.
Nowe poszerzone wydanie światowego bestsellera. Tej książki właściwie nie trzeba przedstawiać. Wywieranie wpływu to absolutny bestseller w Stanach Zjednoczonych i w Polsce! Obowiązkowa pozycja dla każdej świadomej osoby, która chce poszerzać swoją wiedzę o fascynującym świecie ludzkich zachowań i wykorzystywać ją do osiągania zamierzonych celów.