Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Leki wpływające na obwodowy układ nerwowy przeciwzapalne i przeciwbólowe psychotropowe

Leki wpływające na obwodowy układ nerwowy przeciwzapalne i przeciwbólowe psychotropowe

30.45zł
Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku 79.00zł 59.25zł
Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku

Tytuł: Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku
Autor: Erich Gamma, Richard Helm, Ralph Johnson, John Vlissides
ISBN: 978-83-283-8609-9
Ilość stron: 376
Data wydania: 09/2021 dodruk
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION

Cena: 79.00zł 59.25zł


Naucz się wykorzystywać wzorce projektowe i ułatw sobie pracę!

  • Jak wykorzystać projekty, które już wcześniej okazały się dobre?
  • Jak stworzyć elastyczny projekt obiektowy?
  • Jak sprawnie rozwiązywać typowe problemy projektowe?
Projektowanie oprogramowania obiektowego nie jest łatwe, a przy założeniu, że powinno ono nadawać się do wielokrotnego użytku, staje się naprawdę skomplikowane. Aby stworzyć dobry projekt, najlepiej skorzystać ze sprawdzonych i efektywnych rozwiązań, które wcześniej były już stosowane. W tej książce znajdziesz właśnie najlepsze doświadczenia z obszaru programowania obiektowego, zapisane w formie wzorców projektowych gotowych do natychmiastowego użycia!

W książce „Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku” opisano, czym są wzorce projektowe, a także w jaki sposób pomagają one projektować oprogramowanie obiektowe. Podręcznik zawiera studia przypadków, pozwalające poznać metody stosowania wzorców w praktyce. Zamieszczono tu również katalog wzorców projektowych, podzielony na trzy kategorie: wzorce konstrukcyjne, strukturalne i operacyjne. Dzięki temu przewodnikowi nauczysz się skutecznie korzystać z wzorców projektowych, ulepszać dokumentację i usprawniać konserwację istniejących systemów. Krótko mówiąc, poznasz najlepsze sposoby sprawnego opracowywania niezawodnego projektu.
  • Wzorce projektowe w architekturze MVC
  • Katalog wzorców projektowych
  • Projektowanie edytora dokumentów
  • Wzorce konstrukcyjne, strukturalne i operacyjne
  • Dziedziczenie klas i interfejsów
  • Określanie implementacji obiektów
  • Obsługa wielu standardów wyglądu i działania
  • Zastosowanie mechanizmów powtórnego wykorzystania rozwiązania

Wykorzystaj zestaw konkretnych narzędzi do programowania obiektowego!

Rozdziały:

  • Recenzje książki
  • Przedmowa
  • Wstęp
  • Przewodnik dla Czytelników
  • Rozdział 1. Wprowadzenie
    • 1.1. Czym jest wzorzec projektowy?
    • 1.2. Wzorce projektowe w architekturze MVC w języku Smalltalk
    • 1.3. Opisywanie wzorców projektowych
      • Nazwa i kategoria wzorca
      • Przeznaczenie
      • Inne nazwy
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
    • 1.4. Katalog wzorców projektowych
    • 1.5. Struktura katalogu
    • 1.6. Jak wzorce pomagają rozwiązać problemy projektowe?
      • Znajdowanie odpowiednich obiektów
      • Określanie poziomu szczegółowości obiektu
      • Określanie interfejsów obiektów
      • Określanie implementacji obiektów
        • Dziedziczenie klas i interfejsów
        • Programowanie pod kątem interfejsu, a nie implementacji
      • Zastosowanie mechanizmów powtórnego wykorzystania rozwiązania
        • Dziedziczenie a składanie
        • Delegowanie
        • Dziedziczenie a typy sparametryzowane
      • Związki między strukturami czasu wykonywania programu i strukturami czasu kompilacji
      • Projektowanie pod kątem zmian
        • Aplikacje
        • Pakiety narzędziowe
        • Platformy
    • 1.7. Jak wybrać wzorzec projektowy?
    • 1.8. Jak stosować wzorce projektowe?
  • Rozdział 2. Studium przypadku projektowanie edytora dokumentów
    • 2.1. Problemy projektowe
    • 2.2. Struktura dokumentu
      • Składanie rekurencyjne
      • Klasy z rodziny Glyph
      • Wzorzec Kompozyt
    • 2.3. Formatowanie
      • Kapsułkowanie algorytmu formatowania
      • Klasy Compositor i Composition
      • Wzorzec Strategia
    • 2.4. Ozdabianie interfejsu użytkownika
      • Niewidoczna otoczka
      • Klasa MonoGlyph
      • Wzorzec Dekorator
    • 2.5. Obsługa wielu standardów wyglądu i działania
      • Abstrakcyjne ujęcie procesu tworzenia obiektów
      • Fabryki i klasy produktów
      • Wzorzec Fabryka abstrakcyjna
    • 2.6. Obsługa wielu systemów okienkowych
      • Czy można zastosować Fabrykę abstrakcyjną?
      • Kapsułkowanie zależności implementacyjnych
      • Klasy Window i WindowImp
        • Podklasy klasy WindowImp
        • Konfigurowanie obiektów Window za pomocą obiektów WindowImp
      • Wzorzec Most
    • 2.7. Działania użytkowników
      • Kapsułkowanie żądania
      • Klasa Command i jej podklasy
      • Możliwość cofania operacji
      • Historia poleceń
      • Wzorzec Polecenie
    • 2.8. Sprawdzanie pisowni i podział słów
      • Dostęp do rozproszonych informacji
      • Kapsułkowanie dostępu do danych i przechodzenia po nich
      • Klasa Iterator i jej podklasy
      • Wzorzec Iterator
      • Przechodzenie i działania wykonywane w jego trakcie
      • Kapsułkowanie analiz
      • Klasa Visitor i jej podklasy
      • Wzorzec Odwiedzający
    • 2.9. Podsumowanie
  • Rozdział 3. Wzorce konstrukcyjne
    • BUDOWNICZY (builder)
      • Przeznaczenie
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
    • FABRYKA ABSTRAKCYJNA (abstract factory)
      • Przeznaczenie
      • Inne nazwy
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
    • METODA WYTWÓRCZA (Factory Method)
      • Przeznaczenie
      • Inne nazwy
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
    • PROTOTYP (prototype)
      • Przeznaczenie
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
    • SINGLETON (singleton)
      • Przeznaczenie
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
      • Omówienie wzorców konstrukcyjnych
  • Rozdział 4. Wzorce strukturalne
    • ADAPTER (adapter)
      • Przeznaczenie
      • Inne nazwy
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
    • DEKORATOR (decorator)
      • Przeznaczenie
      • Inne nazwy
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
    • FASADA (facade)
      • Przeznaczenie
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
    • KOMPOZYT (composite)
      • Przeznaczenie
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
    • MOST (bridge)
      • Przeznaczenie
      • Inne nazwy
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
    • PEŁNOMOCNIK (proxy)
      • Przeznaczenie
      • Inne nazwy
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
    • PYŁEK (flyweight)
      • Przeznaczenie
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
      • Omówienie wzorców strukturalnych
        • Adapter i Most
      • Kompozyt, Dekorator i Pełnomocnik
  • Rozdział 5. Wzorce operacyjne
    • INTERPRETER (interpreter)
      • Przeznaczenie
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
    • ITERATOR (iterator)
      • Przeznaczenie
      • Inne nazwy
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
    • ŁAŃCUCH ZOBOWIĄZAŃ (chain of responsibility)
      • Przeznaczenie
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
    • MEDIATOR (mediator)
      • Przeznaczenie
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
    • METODA SZABLONOWA (template method)
      • Przeznaczenie
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
    • OBSERWATOR (observer)
      • Przeznaczenie
      • Inne nazwy
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
    • ODWIEDZAJĄCY (visitor)
      • Przeznaczenie
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
    • PAMIĄTKA (memento)
      • Przeznaczenie
      • Inna nazwa
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
    • POLECENIE (command)
      • Przeznaczenie
      • Inne nazwy
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
    • STAN (state)
      • Przeznaczenie
      • Inna nazwa
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
    • STRATEGIA (strategy)
      • Przeznaczenie
      • Inna nazwa
      • Uzasadnienie
      • Warunki stosowania
      • Struktura
      • Elementy
      • Współdziałanie
      • Konsekwencje
      • Implementacja
      • Przykładowy kod
      • Znane zastosowania
      • Powiązane wzorce
      • Omówienie wzorców operacyjnych
        • Kapsułkowanie zmian
        • Obiekty jako argumenty
        • Czy komunikacja powinna być zakapsułkowana czy rozproszona?
        • Oddzielanie nadawców od odbiorców
        • Podsumowanie
  • Rozdział 6. Podsumowanie
    • 6.1. Czego można oczekiwać od wzorców projektowych?
      • Standardowe słownictwo projektowe
      • Pomoc w dokumentowaniu i uczeniu się
      • Uzupełnienie istniejących metod
      • Docelowe elementy refaktoryzacji
    • 6.2. Krótka historia
    • 6.3. Społeczność związana ze wzorcami
      • Języki wzorców Alexandra
      • Wzorce w oprogramowaniu
    • 6.4. Zaproszenie
    • 6.5. Słowo na zakończenie
  • Dodatek A Słowniczek
  • Dodatek B Przewodnik po notacji
    • B.1. Diagram klas
    • B.2. Diagram obiektów
    • B.3. Diagram interakcji
  • Dodatek C Klasy podstawowe
    • C.1. List
      • Konstruowanie, usuwanie, inicjowanie i przypisywanie
      • Dostęp do elementów
      • Dodawanie elementów
      • Usuwanie elementów
      • Interfejs stosu
    • C.2. Iterator
    • C.3. ListIterator
    • C.4. Point
    • C.5. Rect

  • Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 59,25zł

    Tytuł książki: "Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku"
    Autor: Erich Gamma, Richard Helm, Ralph Johnson, John Vlissides
    Wydawnictwo: HELION
    Cena: 79.00zł 59.25zł
    Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
    Snajper w akcji Historia - Wyposażenie -Techniki
    Snajper w akcji Historia - Wyposażenie -Techniki
    Charles Stronge
    MAK
    Audyt wewnętrzny Teoria i zastosowanie
    Audyt wewnętrzny Teoria i zastosowanie
    Kazimiera Winiarska
    Difin
    Codzienna medytacja OM W zgodzie z samym sobą
    Codzienna medytacja OM W zgodzie z samym sobą
    Madisyn Taylor
    Studio Astropsychologii
    Siedem zasad udanego małżeństwa
    Siedem zasad udanego małżeństwa
    Gottman John M., Silver Nan
    Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Stwierdzenie nieważności małżeństwa i inne małżeńskie procesy kościelne
    Stwierdzenie nieważności małżeństwa i inne małżeńskie procesy kościelne
    Aleksander Sobczak
    Zysk i S-ka
    Atak i obrona
    Atak i obrona
    Riley Kathy
    Egmont
     Koszyk
    1 x 100 najlepszych książek biznesowych Poznaj niezbędny kanon
    1 x Budowle Jezuickie w Polsce XVI-XVIII w.Tom 5
    1 x Ilias
    1 x Controlling w przedsiębiorstwach produkcyjnych
    1 x Droga Toyoty do doskonałości w usługach Jak rozwijać lean w firmie usługowej
    1 x Hard Beat. Taniec nad otchłanią
    1 x Ilustrowany słownik hiszpańsko-polski
    1 x Doświadczenie estetyczne i sztuka współczesna w hermeneutycznych horyzontach rozumienia
    1 x 5 kroków do porozumienia Jak skutecznie negocjować w biznesie
    1 x Arcydzieła światowej architektury
    1 x Dictionary of Insurance Terms Angielsko-polski i polsko-angielski słownik terminologii ubezpieczeniowej
    1 x Ekonometria skłonności
    1 x Biblia w malarstwie
    1 x Detal Historia malarstwa w zbliżeniu
    1 x Droga Toyoty Fieldbook
    1 x Belweder 1818-2018
    1 x Poradnik tokarza Wydanie 12
    1 x Ciężar nieważkości Opowieść pilota kosmonauty Wydanie 3
    1 x Historia sztuki Architektura
    1 x Encyklopedia geografii Polski
    1 x Encyklopedia Kosmos
    1 x Blickpunkt Wirtschaft Niemiecki w ekonomii i biznesie Wydanie 2 uzupełnione
    1 x Czyj to szkielet?
    1 x Matematyka w ubezpieczeniach Jak to wszystko policzyć?
    1 x Czas odrodzony Od kryzysu w fizyce do przyszłości Wszechświata
    1 x Dalej niż boska cząstka
    1 x Ale kosmos! Jak jeść, kochać się i korzystać z WC w stanie nieważkości
    1 x Zarządzanie w Jednostkach Samorządu Terytorialnego
    1 x Bieszczady Tam gdzie oczy poniosą
    1 x Dobry szef zły szef Jak być najlepszym… i uczyć się od najgorszych
    1 x 100 fotografii które zmieniły świat
    1 x Encyklopedia Karabinów i Karabinków
    1 x Artyści w przestrzeni miejskiej Krakowa i Katowic
    1 x Białe certyfikaty i świadectwa efektywności energetycznej w UE Analiza porównawcza regulacji systemowych przyjętych w Wielkiej Bry
    1 x Album mojego dziecka Chłopiec
    1 x Co jak dlaczego Tajemnice natury w pytaniach i odpowiedziach
    1 x Blask Ołtarz Mariacki Wita Stwosza
    1 x Jak uratować świat? Czyli co dobrego możesz zrobić dla planety
    1 x Encyklopedia najmłodszych Koty Obszerny przewodnik po rasach kotów
    1 x 300 faktów Ludzkie ciało
    1 x Elektrownie wydanie 7
    1 x Koszty jakości dla inżynierów
    1 x Adobe InDesign PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020
    1 x Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych
    1 x Encyklopedia najmłodszych Psy Obszerny przewodnik po rasach psów
    1 x Cmentarze I Wojny Światowej
    1 x Systemowe zarządzanie jakością Koncepcja systemu, ocena systemu, wspomaganie decyzji
    1 x Cuda Polski Najpiękniejsze budynki i budowle
    1 x 300 uczonych prywatnie i na wesoło
    1 x Diagnozowanie silników wysokoprężnych
    1 x Historia Technik Budowlanych Fundamenty, rusztowania, mury, więźby, sklepienia
    1 x Co Bóg zrobił szympansom?
    1 x Bezpieczeństwo Europy-Bezpieczeństwo Polski Tom 5 Metamorfozy bezpieczeństwa Teraźniejszość i przeszłość
    1 x Mechanika ogólna Tom 1 Statyka i kinematyka Jerzy Leyko Wydanie 12 Miękka
    1 x Badania operacyjne
    1 x Audyt sprawozdań finansowych
    1 x Adobe InDesign CC/CC PL. Projektowanie multimediów i publikacji do druku
    1 x Chrześcijańskie fenomeny mistyczne Słownik
    1 x Lutowanie od podstaw
    1 x Badania kierowalności i stateczności pojazdów samochodowych
    1 x Cyfrowy warsztat humanisty
    1 x Bezpieczeństwo w perspektywie ekologicznej
    1 x Bezpieczeństwo pracy w przedsiębiorstwie samochodowym
    1 x A miało być tak pięknie
    1 x Animalium
    1 x Ekoinnowacje w przedsiębiorstwie Zarządzanie, pomiar i wpływ na wyniki finansowe
    1 x Ford Mondeo (od XI 2000 do IV 2007)
    1 x Elementarne wprowadzenie do szczególnej teorii względności nieco inaczej
    1 x Wprowadzenie do badań operacyjnych z komputerem
    1 x Beksiński Fotografia
    1 x Arcydzieła i mistrzowie Siedemdziesiąt spotkań ze sztuką
    1 x Bosch
    1 x Czesko-polski polsko-czeski sprytny słownik
    1 x Prawo telekomunikacyjne
    1 x Cywilizacje kosmiczne na ziemi Niesamowite, ale prawdziwe - fakty, budowle i inne ślady
    4,179.52zł
    Wydawnictwo
    Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

    Wydawnictwo Helion
     Kategoria:
     Chirurgia
    Problemy okołooperacyjne u osób w wieku podeszłym

    Problemy okołooperacyjne u osób w wieku podeszłym

    129.00zł
    Informacje
    Regulamin sklepu.
    Koszty wysyłki.
    Polityka prywatności.
    Jak kupować?
    Napisz do Nas.
     Wydawnictwa
     Polecamy
    Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
    Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
    Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
    Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
    Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
    Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
    Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
    Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
    Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN