Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  Budowa komputera
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami

Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami

59.00zł
44.25zł
Xamarin. Tworzenie interfejsów użytkownika 67.00zł 50.25zł
Xamarin. Tworzenie interfejsów użytkownika

Tytuł: Xamarin. Tworzenie interfejsów użytkownika
Autor: F. Daniel Steven
ISBN: 978-83-283-3948-4
Ilość stron: 360
Data wydania: 12/2017
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION

Cena: 67.00zł 50.25zł


Platforma Xamarin jest wszechstronnym, nowoczesnym narzędziem do budowania aplikacji działających w wielu systemach. Pozwala na pisanie kodu w języku C# i ułatwia tworzenie niestandardowych widoków, układów i kontrolek. Interfejsy graficzne tworzone w Xamarin urzekają swoją estetyką. Platformy Xamarin i Xamarin.Forms zdobywają coraz większą popularność i właściwie stają się standardową technologią pisania oprogramowania na urządzenia mobilne.

Dzięki tej książce dowiesz się, jak zaimplementować struktury i układy interfejsu użytkownika, a także jak tworzyć własne elementy i pisać służące do ich obsługi skrypty C#. Poznasz architekturę MVVM i nauczysz się jej implementacji w swoich aplikacjach. Zrozumiesz trudniejsze zagadnienia, takie jak włączanie do aplikacji funkcji specyficznych dla danej platformy mobilnej, współpraca z usługami Microsoft Azure App, korzystanie z pakietu SDK Facebooka oraz obsługa zewnętrznych bibliotek, takich jak Razor. Dowiesz się też, jak zaimplementować kluczowe techniki wiązania danych i efektów wizualnych w interfejsach użytkownika za pomocą własnych rendererów i interfejsu API PlatformEffects.

W książce między innymi:

  • Model aplikacji w postaci klas C#
  • Wzorzec MVVM i implementacja architektury zgodnej z tym wzorcem
  • Funkcje zależne od lokalizacji
  • Komponenty współpracujące z bazą SQLite
  • Testy aplikacji za pomocą narzędzi NUnit i UITest

Oto Xamarin: funkcjonalność, elastyczność, niezależność od platformy!

Rozdziały:

    • Podziękowania
    • Zespół wydania oryginalnego
    • O autorze
    • O recenzentach
    • Wstęp
      • Zawartość książki
      • Co jest potrzebne
      • Adresaci książki
      • Konwencje typograficzne
      • Przykłady kodu do pobrania
    • Rozdział 1. Tworzenie macierzystej aplikacji TrackMyWalks
      • Tworzenie rozwiązania TrackMyWalks
        • Aktualizowanie pakietów rozwiązania TrackMyWalks
      • Tworzenie modelu TrackMyWalks
      • Tworzenie strony głównej prezentacji szlaków
      • Tworzenie strony treści nowego wpisu
      • Strona opisu szlaku
        • Dodawanie pakietu NuGet Xamarin.Forms.Maps
      • Tworzenie strony treści DistanceTravelledPage
      • Tworzenie strony ekranu startowego
        • Modyfikacja klasy App Xamarin.Forms
      • Różnice między Xamarin Studio i Visual Studio
      • Uruchamianie aplikacji TrackMyWalks w symulatorze
      • Podsumowanie
    • Rozdział 2. MVVM i wiązanie danych
      • Wzorzec architekturalny MVVM
      • Implementowanie modeli widoków MVVM w aplikacji
      • Tworzenie klasy WalkBaseViewModel
      • Implementowanie klasy WalksPageViewModel
        • Przystosowywanie strony głównej szlaków do modelu MVVM
      • Implementowanie modelu widoku strony wprowadzania nowego wpisu
        • Przystosowywanie strony WalksEntryPage do modelu MVVM
      • Implementowanie modelu widoku strony szlaku
        • Przystosowywanie strony WalksTrailPage do modelu MVVM
      • Implementowanie modelu DistanceTravelledViewModel
        • Przystosowywanie strony DistanceTravelledPage do modelu MVVM
      • Podsumowanie
    • Rozdział 3. Nawigacja po modelu MVVM według Xamarin.Forms
      • Interfejs API nawigacji Xamarin.Forms
      • Różnice między nawigacją i modelami widoków
      • Implementowanie usługi nawigacji
        • Tworzenie interfejsu usługi nawigacji
        • Tworzenie usługi nawigacji pośród modeli widoków
        • Przystosowywanie modelu WalkBaseViewModel do korzystania z usługi nawigacji
        • Modyfikowanie modelu widoku strony głównej szlaków i usługi nawigacji
        • Dostosowywanie strony głównej szlaków do korzystania ze zmienionego modelu widoku
        • Modyfikowanie modelu widoku strony dodawania wpisów i usługi nawigacji
        • Dostosowywanie strony WalksEntryPage do zmienionego modelu widoku
        • Modyfikowanie modelu widoku strony szlaku i usługi nawigacji
        • Przystosowywanie strony WalksTrailPage do korzystania ze zmienionego modelu widoku
        • Modyfikowanie modelu widoku przebytego dystansu i usługi nawigacji
        • Przystosowywanie strony DistanceTravelledPage do korzystania z odnowionego modelu widoku
        • Dostosowywanie klasy Xamarin.Forms.App do korzystania z usługi nawigacji
      • Podsumowanie
    • Rozdział 4. Funkcje dotyczące lokalizacji
      • Tworzenie i używanie usług specyficznych dla konkretnej platformy
        • Tworzenie interfejsu usługi lokalizacji dla aplikacji TrackMyWalks
        • Klasa usługi lokalizacji dla platformy Android
        • Klasa usługi lokalizacji dla platformy iOS
        • Włączanie aktualizacji w tle i sprawdzanie aktualnej pozycji użytkownika
        • Dostosowywanie klasy WalkEntryViewModel do współpracy z usługą lokalizacji
        • Dostosowywanie klasy DistanceTravelledViewModel do usługi lokalizacyjnej
        • Rejestrowanie modeli widoków na stronie SplashPage
        • Integrowanie klasy MainActivity z Xamarin.Forms.Maps
        • Dodawanie do klasy Xamarin.Forms.App funkcji specyficznych dla platform
      • Podsumowanie
    • Rozdział 5. Regulacja parametrów interfejsu użytkownika
      • Tworzenie klasy DataTemplate dla aplikacji TrackMyWalks
        • Wykorzystywanie szablonu danych na stronie głównej
      • Tworzenie elementu wyboru opcji dla platformy iOS
      • Tworzenie renderera dla własnej kontrolki dla platformy iOS
        • Stosowanie własnego elementu wyboru opcji na stronie WalksEntryPage
      • Tworzenie efektów dla systemu iOS za pomocą API Effects
      • Tworzenie efektów dla platformy Android za pomocą interfejsu API Effects
      • Implementowanie konwerterów wartości w aplikacji TrackMyWalks
        • Wykorzystywanie konwertera w klasie WalkBaseViewModel
        • Wykorzystywanie konwertera logicznego w modelu WalksPageViewModel
        • Dostosowywanie strony głównej do zmienionego modelu widoku
        • Stosowanie zmienionego modelu widoku na stronie WalksTrailPage
        • Wykorzystywanie zmienionego modelu widoku na stronie DistanceTravelledPage
        • Wykorzystywanie efektów platformy w klasie WalkCellDataTemplate
      • Podsumowanie
    • Rozdział 6. Szablony Razor
      • Podstawy biblioteki Razor
      • Tworzenie i implementowanie szablonów Razor w Xamarin Studio
        • Dodawanie pakietu SQLite.Net do rozwiązania BookLibrary
      • Tworzenie i implementowanie opakowania bazy danych książek
      • Tworzenie i implementowanie opakowania bazy danych aplikacji BookLibrary
      • Tworzenie i implementowanie strony głównej listy książek
      • Tworzenie i implementowanie szablonu BookLibraryAdd
      • Tworzenie i implementowanie szablonu BookLibraryEdit
      • Tworzenie i implementowanie klasy WebViewController
        • Rozbudowa arkusza stylów biblioteki książek
      • Podsumowanie
    • Rozdział 7. API Data Access i usługi aplikacji Microsoft Azure
      • Rejestracja aplikacji TrackMyWalks w Microsoft Azure
        • Dodawanie pakietu NuGet Json.Net do aplikacji TrackMyWalks
        • Dodawanie pakietu NuGet HttpClient do aplikacji TrackMyWalks
        • Wykorzystywanie biblioteki Json.Net w modelu WalkEntries
      • Tworzenie klasy usługi sieciowej HTTP dla aplikacji TrackMyWalks
      • Tworzenie API DataService dla aplikacji TrackMyWalks
      • Tworzenie klasy API DataService dla aplikacji TrackMyWalks
        • Zmiany w klasie WalkBaseViewModel, aby móc korzystać z API DataService
        • Dostosowywanie klasy WalkEntryViewModel do interfejsu DataService
        • Dostosowywanie klasy WalksPageViewModel do API DataService
        • Dostosowywanie strony WalksPage do nowego modelu widoku
        • Dostosowywanie klasy elementu wyboru opcji do platformy iOS
        • Dostosowywanie strony WalksEntryPage do nowego elementu wyboru opcji
      • Podsumowanie
    • Rozdział 8. Uspołecznianie aplikacji, czyli jak korzystać z API Facebooka
      • Rejestracja aplikacji TrackMyWalks na Facebooku
        • Dodawanie pakietu Xamarin.Auth do aplikacji TrackMyWalks
        • Dodawanie biblioteki SDK Facebooka do aplikacji TrackMyWalks
      • Tworzenie modelu użytkownika Facebooka w aplikacji TrackMyWalks
        • Tworzenie klasy FacebookCredentials w aplikacji TrackMyWalks
        • Logowanie do aplikacji TrackMyWalks za pomocą Facebooka
        • Tworzenie klasy logowania na Facebooku w aplikacji TrackMyWalks (iOS)
      • Dostosowywanie interfejsu NavigationService do aplikacji TrackMyWalks
        • Dostosowywanie klasy NavigationService do aplikacji TrackMyWalks
      • Dostosowywanie strony WalksPage do mechanizmu logowania Facebooka
        • Uzdatnianie modelu widoku WalksPage do współpracy z FacebookApiUser
        • Dostosowywanie klasy DistanceTravelledPage do aplikacji TrackMyWalks
        • Obsługa logowania na Facebooku przez klasę Xamarin.Forms App
        • Funkcjonalność Facebooka w aplikacji TrackMyWalks
      • Podsumowanie
    • Rozdział 9. Testowanie jednostkowe aplikacji Xamarin.Forms przy użyciu środowisk NUnit i UITest
      • Tworzenie folderu rozwiązania testów jednostkowych w Xamarin Studio
      • Tworzenie projektu testów jednostkowych w Xamarin Studio
        • Dodawanie pakietu NuGet Moq do projektu testów jednostkowych
        • Dodawanie projektu TrackMyWalks do TrackMyWalks.UnitTests
        • Implementowanie klasy testowej NUnit WalksTrailViewModel
        • Implementowanie klasy testowej NUnit WalkEntryViewModel
        • Wykonywanie testów TrackMyWalks.UnitTests w Xamarin Studio
      • Tworzenie projektu testowania interfejsu użytkownika w Xamarin Studio
      • Najczęściej używane metody UITest
        • Przygotowywanie i inicjalizowanie aplikacji TrackMyWalks do testów UITest
        • Implementowanie CreateNewWalkEntry przy użyciu UITest.Framework
      • Dodawanie agenta Xamarin Test Cloud do projektu iOS
        • Dostosowywanie klasy AppDelegate do współpracy z Xamarin Test Cloud Agent
      • Testowanie aplikacji TrackMyWalks za pomocą testów UITest w Xamarin Studio
      • Podsumowanie
    • Rozdział 10. Pakowanie i wdrażanie aplikacji Xamarin.Forms
      • Tworzenie i przygotowywanie zespołu programistów iOS
      • Tworzenie certyfikatu dla aplikacji iOS TrackMyWalks
        • Uzyskiwanie certyfikatu programistycznego iOS od firmy Apple
        • Tworzenie identyfikatora aplikacji TrackMyWalks (iOS)
      • Tworzenie profilu dostarczania aplikacji TrackMyWalks
      • Przygotowywanie aplikacji TrackMyWalks (iOS) do wysłania do weryfikacji
        • Wysyłanie aplikacji TrackMyWalks (iOS) do iTunes Connect przy użyciu Xamarin Studio
      • Podsumowanie
Tytuł książki: "Xamarin. Tworzenie interfejsów użytkownika"
Autor: F. Daniel Steven
Wydawnictwo: HELION
Cena: 67.00zł 50.25zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Wspomnienia
Wspomnienia
Dmitirj Lichaczow
Sedno
Po co filozofować?
Po co filozofować?
Andrzej Półtawski
Oficyna Naukowa
Język francuski Matura 2012 Poziom podstawowy i rozszerzony
Język francuski Matura 2012 Poziom podstawowy i rozszerzony
Jurkiewicz Bożenna, Ratuszniak Aleksandra, Sobczak Alicja
Omega
Analiza techniczna dla bystrzaków
Analiza techniczna dla bystrzaków
Barbara Rockefeller
Septem
Indyjsko pakistański konflikt o Kaszmir
Indyjsko pakistański konflikt o Kaszmir
Agnieszka Kuszewska
PWN
Statystyczna analiza danych z wykorzystaniem programu R
Statystyczna analiza danych z wykorzystaniem programu R
Marek Walesiak, Eugeniusz Gatnar
PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka z komputerem dla gimnazjum

Fizyka z komputerem dla gimnazjum

24.90zł
18.68zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Systemy baz danych Kompletny podręcznik Wydanie II Hector Garcia-Molina, Jeffrey D. Ullman, Jennifer Widom HELION
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Nowoczesna logistyka Wydanie X Paul R. Murphy Jr., Donald F. Wood Onepress
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa PWN