Tytuł: | Za darmo Przyszłość najbardziej radykalnej z cen | | Autor: | Chris Anderson | | ISBN: | 978-83-240-1631-0 | | Ilość stron: | 248 | | Data wydania: | 06/2011 | | Oprawa: | Twarda | | Format: | 15.0x22.8cm | | Wydawnictwo: | ZNAK | |
| Cena: | 54.90zł | |
Czy można zarobić na czymś, co jest za darmo? Czy chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora? Czy naprawdę powinniśmy mieć wyrzuty sumienia, gdy ściągamy z sieci pirackie kopie filmów i płyt? Na te – i wiele innych! – pytań odpowiada Chris Anderson, autor bestsellerowego Długiego ogona i redaktor naczelny „Wired”.
Gdy w 2007 roku grupa Radiohead udostępniła za darmo w internecie swój najnowszy album In Rainbows, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny. Korzeni ery darmowych produktów trzeba jednak szukać wcześniej – Chris Anderson rozpoczyna swoją książkę m.in. od historii Kinga Gillette’a, który zbudował istniejące do dziś przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami. Anderson, opowiadając o tym, jak zarobić na darmowych produktach, daje nam błyskotliwy wykład nowego modelu gospodarki i marketingu. Za darmo to książka, która zaskakuje i prowokuje.
|