Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości 84.00zł
Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości

Tytuł: Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości
Autor: Honorata Howaniec
ISBN: 978-83-8102-265-1
Ilość stron: 282
Data wydania: 05/2019
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 84.00zł


Bez względu na to, czy zgadzamy się z założeniami koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, czy też nie - jest ona obecna nie tylko w badaniach naukowych, ale także w praktyce gospodarczej. Szeroko pojęta odpowiedzialność za środowisko, społeczności lokalne, kulturę czy - ujmując to bardziej górnolotnie - za obecny i przyszły dobrobyt społeczeństwa, coraz częściej przypisywana jest również sferze biznesu. Globalny charakter konkurencji oraz ogromny wpływ sfery gospodarczej na funkcjonowanie jednostek oraz całych gospodarek spowodowały, że od biznesu oczekuje się zwiększonego zainteresowania problemami społecznymi.

Takie spojrzenie na biznes zmienia percepcję wartości, jakiej przedsiębiorstwa dostarczają klientom oraz pozostałym interesariuszom. Funkcjonowanie według dotychczasowych zasad może być niewystarczające. Klienci nie są już bowiem zainteresowani zakupem produktu o określonych właściwościach, na warunkach proponowanych przez przedsiębiorstwa. Chcą partycypować w całym procesie, współuczestnicząc tym samym w tworzeniu wartości dla siebie.

Przedstawiona Czytelnikowi monografia prezentuje pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu, potrzebę i sposób jej uwzględniania w działaniach rynkowych przedsiębiorstw. Zaprezentowano także koncepcję marketingu wartości, wraz z określeniem działań związanych z kształtowaniem produktu, promocji, ceny i dystrybucji. Przedstawiono także pojęcie marki pracodawcy i działań związanych z jej kształtowaniem. Najważniejszą częścią niniejszej publikacji są wyniki badań dotyczących społecznej odpowiedzialności biznesu i kształtowania wartości na polskim rynku.
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Dolnośląskie
Dolnośląskie
praca zbiorowa
Bosz
Nowy lepszy świat Ukryta tajemnica Fatimy
Nowy lepszy świat Ukryta tajemnica Fatimy
Łaszewski Wincenty
Polskie Wydawnictwo Encyklopedyczne
Poezja jako iteratura Relacje między elementami języka poetyckiego w wierszu wolnym
Poezja jako iteratura Relacje między elementami języka poetyckiego w wierszu wolnym
Skibski Krzysztof
WNU im. A. Mickiewicza
Przestrzeń i nieruchomości jako przedmiot prawa administracyjnego Publiczne prawo rzeczowe
Przestrzeń i nieruchomości jako przedmiot prawa administracyjnego Publiczne prawo rzeczowe
Niżnik-Dobosz Iwona
LexisNexis
Edukacja małego dziecka Tom 10 Wychowanie i kształcenie - kierunki i perspektywy zmian
Edukacja małego dziecka Tom 10 Wychowanie i kształcenie - kierunki i perspektywy zmian
Ogrodzka-Mazur Ewa, Szuścik Urszula, Oelszlaeger-Kosturek Beata
Impuls
Zasilanie silnika wysokoprężnego mieszaninami ON i EETB
Zasilanie silnika wysokoprężnego mieszaninami ON i EETB
Wincenty Lotko, Krzysztof Górski
WNT
 Koszyk
1 x Ardeny 1944-1945 Ostatnie tchnienie wojsk pancernych Hitlera
1 x Transmisja internetowa danych multimedialnych w czasie rzeczywistym
196.41zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Fizyka
Optyka liniowa

Optyka liniowa

99.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer