Tytuł: | Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty? | | Autor: | Gerry McGovern | | ISBN: | 978-83-246-1621-3 | | Ilość stron: | 224 | | Data wydania: | 03/2009 | | Format: | 170x230 | | Wydawnictwo: | Onepress | |
| Cena: | 39.00zł | |
Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty?Poszukiwana: zabójcza treść internetowa
- Sprzedawaj więcej
- Przyciągaj użytkowników
- Buduj znaną markę
Geniusz! Tyle można powiedzieć o Gerrym McGovernie! Ta książka jest tą jedną jedyną na temat zarządzania witryną, którą musisz przeczytać. Lektura obowiązkowa dla każdego redaktora w każdej organizacji, wielkiej i małej, publicznej i prywatnej.
Bev Godwin, kierownik FirstGov.gov, oficjalnego portalu administracji Stanów Zjednoczonych
Czy jesteś świadomy tego, że jeśli Twoja firma nie ma jeszcze strony internetowej, dla większości potencjalnych klientów po prostu nie istnieje? A tego, że o atrakcyjności i popularności samej strony w dużej mierze decyduje przyciągająca uwagę, hipnotyczna treść? To ona dokonuje sprzedaży, dostarcza usługę i buduje silną markę. Dowiedz się zatem, co zrobić, by Twoja strona zaczęła na siebie pracować i przynosić Ci zyski!
Zastanawiasz się, co powinno znaleźć się na Twojej witrynie? Jak skonstruować przekaz, by wyeksponować najważniejsze informacje? W jaki sposób przyciągnąć rzesze klientów? Gerry McGovern -- światowy ekspert w dziedzinie projektowania stron WWW -- zdradzi Ci skuteczne strategie i praktyczne techniki najefektywniejszej pracy z treścią. Podpowie, jak napisać ciekawy tekst, który przyciągnie uwagę użytkowników strony, i pokaże, co zrobić, by Twoja witryna wspięła się na najwyższą pozycję w wyszukiwarkach.
- Dostarczaj użytkownikom strony wszystkich treści, których potrzebują.
- Dowiedz się, na czym polega istota popularności witryny.
- Naucz się wyżej cenić przebojową treść zamiast zniewalającej grafiki.
- Poznaj sekret skutecznej komunikacji internetowej i sukcesu marketingowego.
Rozdziały:
Część I Teoria
- 1. Czy masz instynkt zabójcy? (7)
- 2. Dlaczego "mniej" to "więcej"? (20)
- 3. Dlaczego treść NIE rządzi? (40)
Część II Praktyka
- 4. Zapomnij o "użytkownikach" (49)
- 5. Sześć "Czy" zabójczo skutecznej treści (68)
- 6. Słowa pragnień - klucz do działania (91)
- 7. Skuteczne nagłówki i wprowadzenia (120)
- 8. Blogować albo nie blogować? (130)
- 9. Wyszukiwanie - jak się odnaleźć? (141)
- 10. Kazus (171)
Część III Sprawy nudne (ale ważne)
- 11. Jak rozpoznać przebój? (183)
- 12. Znaczenie dyscypliny (192)
- 13. Wspólnie tworzona treść wymiata (202)
Ostatnie słowo
- 14. Twoje słowa mają moc (211)
- Dodatki (215)
- Skorowidz (219)
|