Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Poradnik komunikowania się lekarza z pacjentem

Poradnik komunikowania się lekarza z pacjentem

29.40zł
Zachowania konsumentów 69.00zł
Zachowania konsumentów

Tytuł: Zachowania konsumentów
Autor: Robert East, Marc Vanhuele, Malcolm Wright
ISBN: 978-83-7526-743-3
Ilość stron: 400
Data wydania: 12/2010
Format: B5 (176 x 250 mm)
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 69.00zł


Analiza zachowań konsumenckich stanowi dziedzinę podlegającą ciągłym zmianom. Przyzwyczajenia i gusta klientów zmieniają się jak w kalejdoskopie. Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z tym zagadnieniem i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjaśnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku.

Porusza takie zagadnienia jak:
• zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z różnymi formami dokonywania zakupów,
• schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych,
• procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki występujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości,
• reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są: cena, środowisko detaliczne, wpływy społeczne i działania reklamowe.

Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przeprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych.

Ten kompleksowy przewodnik zarówno po teorii i najnowszych tendencjach, jak i praktycznych aspektach analizy zachowań konsumenckich będzie więc cennym źródłem wiedzy nie tylko dla studentów kierunków związanych z marketingiem i biznesem, ale także dla marketingowców, menedżerów i kadry kierowniczej firm.

Rozdziały:

CZĘŚĆ I. WSTĘP
Rozdział 1. Założenia i wyjaśnienia dotyczące badań nad zachowaniami konsumentów

CZĘŚĆ II. SCHEMATY KONSUMPCJI
Rozdział 2. Lojalność klienta
Rozdział 3. Znajomość marki, wartość marki i rozszerzenie marki
Rozdział 4. Rynki stabilne
Rozdział 5. Dynamika rynku

CZĘŚĆ III. WYJAŚNIENIE PROCESU PODEJMOWANIA DECYZJI
Rozdział 6. Prognozowanie i wyjaśnianie zachowań
Rozdział 7. Przetwarzanie informacji i podejmowanie decyzji
Rozdział 8. Jakość a satysfakcja konsumentów

CZĘŚĆ IV. REAKCJA RYNKU
Rozdział 9. Reakcje konsumentów na ceny i promocje
Rozdział 10. Ujęcie detaliczne
Rozdział 11. Wpływ opinii ustnych
Rozdział 12. Reakcja na działania reklamowe

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
O podstawowych pojęciach judaizmu
O podstawowych pojęciach judaizmu
Gershom Scholem
Aletheia
Kodeks karny ze schematami Wydanie 6
Kodeks karny ze schematami Wydanie 6
Olga Sitarz
LexisNexis
Stoicyzm na każdy dzień roku 366 medytacji na temat mądrości, wytrwałości i sztuki życia
Stoicyzm na każdy dzień roku 366 medytacji na temat mądrości, wytrwałości i sztuki życia
Ryan Holiday
Onepress
Fotowoltaika Urządzenia, instalacje fotowoltaiczne i elektryczne
Fotowoltaika Urządzenia, instalacje fotowoltaiczne i elektryczne
Izabela Góralczyk, Ryszard Tytko
TYTKO
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2
Jearl Walker David Halliday Robert Resnick
PWN
Poradnik dla kobiet ofiar przemocy Metody wykrywania i przeciwdziałania przemocy w rodzinie
Poradnik dla kobiet ofiar przemocy Metody wykrywania i przeciwdziałania przemocy w rodzinie
Consuelo Barea
Czarna Owca
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Chirurgia
Fizjoterapia w chirurgii

Fizjoterapia w chirurgii

79.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer