Tytuł: | Zaprzyjaźnij się z klientem Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą | | Autor: | Scott Cooper Fritz Grutzner Birk Cooper | | ISBN: | 978-83-264-3941-4 | | Ilość stron: | 356 | | Data wydania: | 06/2012 | | Format: | 14.5x20.5cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 52.00zł | |
Klient jest najważniejszy, klient nasz pan, odpowiedz na oczekiwania klienta - takie marketingowe mantry słyszałeś nie raz. Łatwo powiedzieć i... dzięki tej książce... nie tak trudno wykonać. Zajrzyj do środka, a będziesz wiedział, jak sprawić, by klient zainteresował się twoją ofertą i został z tobą na długo.
Autorzy, eksperci w dziedzinie konsultingu i tworzenia strategii marki, szczegółowo opisują etapy dobrego planowania marketingowego i udzielają wielu praktycznych porad, dzięki którym: • zdefiniujesz grupę docelową i poznasz potrzeby swoich klientów, • odkryjesz rentowne obszary działalności twojej firmy, • umiejętnie wypromujesz swoją markę, • staniesz się wiarygodny dla swoich klientów, • klient zostanie z tobą na długo.
Adresaci: Książka podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Pomoże to zwiększyć przychody i odnieść sukces.
Jest tylko jeden szef. Klient.
Spis treści: 1. Gromadzenie informacji 2. Definiowanie zakresu działalności firmy 3. Definiowanie marki 4. Definiowanie odbiorcy docelowego 5. Definiowanie treści przekazu 6. Pomiar wyników 7. Reklama i promocja 8. Tradycyjne środki przekazu 9. Public relations 10. Marketing interaktywny 11. Kreowanie doświadczenia klienta 12. Zarządzanie relacjami z klientami 13. Innowacyjność - siła napędowa marketingu 14. Zakończenie Załącznik A: Schemat zachowań konsumenckich Załącznik B: Analizy internetowe
|