Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Dieta w chorobach autoimmunologicznych Przepisy

Dieta w chorobach autoimmunologicznych Przepisy

59.00zł
Zarządzanie działalnością innowacyjną 79.00zł
Zarządzanie działalnością innowacyjną

Tytuł: Zarządzanie działalnością innowacyjną
Autor: Lidia Białoń
ISBN: 978-83-7488-153-1
Ilość stron: 392
Data wydania: 03/2010
Wydawnictwo: Placet

Cena: 79.00zł


Wiedza o innowacjach, którą przekazujemy w tej publikacji może być adaptowana w wielu dziedzinach działalności menedżerskiej. Treść książki prezentuje w szerszej perspektywie problematykę innowacji we współczesnym przedsiębiorstwie. Dostarczamy menedżerom instrumentów pomagających w tworzeniu strategii innowacji. Może też służyć studentom szkół wyższych, a również słuchaczom studiów podyplomowych.

Innowacja jest efektem całego procesu innowacyjnego, więc zarządzać należy całym procesem innowacyjnym. Tłem wszystkich rozważań dotyczących zarządzania działalnością innowacyjną na wszystkich poziomach jest gospodarka oparta na wiedzy.

Współczesne zarządzanie działalnością innowacyjną na każdym z wymienionych szczebli będzie rozpatrywane w następujących perspektywach:
• globalizacji;
• wiedzy i nauki jako czynnikach sprawczych wszelkich działań innowacyjnych;
• ekologicznej, co oznacza, że wszelkie decyzje o wdrażaniu pomysłów innowacyjnych muszą być nakierowane na poszanowanie zasobów przyrody;
• konkurencji – bowiem w takich warunkach ekonomicznych żyjemy.

W niniejszej pracy prezentowane będą przede wszystkim ekonomiczne i społeczne aspekty zarządzania.

Rozdziały:

1. Zręby teorii innowacji
1.1. Pojęcie innowacji
1.2. Proces innowacyjny
1.3. źródła innowacji
1.4. Łańcuch tworzenia wartości innowacji

2. Potencjał działalności innowacyjnej
2.1. Pojęcie potencjału działalności innowacyjnej
2.2. Elementy potencjału dzia?alności innowacyjnej
2.3. Pomiar potencjału działalności innowacyjnej

3. Systemy i makrosystemy innowacji opartej na wiedzy
3.1. Wprowadzenie
3.2. Makrosystem innowacji w ramach UNESCO i UNIDO
3.3. Systemy i makrosystemy innowacji w USA
3.4. Systemy zarządzania wiedzą i innowacjami w Japonii
3.5. System zarządzania wiedzą i innowacjami w Unii Europejskiej (UE)
3.6. Strategia Lizbońska UE
3.7. Narodowe systemy i makrosystemy innowacji opartej na wiedzy
3.8. Narodowy Makrosystem Innowacji opartej na wiedzy w Polsce
3.8.1. Strategia Rozwoju Kraju (SRK)
3.8.2. Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia (NSRO) a Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka (POIG)
3.8.3. Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka

4. Regionalne Systemy Innowacji
4.1. Istota Regionalnego Systemu Innowacji i zasady jego budowy
4.2. Parki technologiczne i grona komputeks.pl
4.3. Regionalne Systemy Innowacji a Regionalne Strategie Innowacji
4.4. Wdrażanie Regionalnych Systemów Innowacji
4.5. Doświadczenie polskich regionów w budowie Regionalnych Systemów Innowacji
4.6. Podsumowanie

5. Firma innowacyjna
5.1. Istota i cechy firmy innowacyjnej
5.2. Aktywność innowacyjna firm innowacyjnych
5.3. Mierniki aktywności innowacyjnej firm
5.4. Elementy zarządzania działalnością innowacyjną w firmie innowacyjnej
5.5. Psychologiczne aspekty działań innowacyjnych

6. Strategie innowacji
6.1. Strategie innowacji w ogólnych strategiach firmy
6.2. Diagnoza uwarunkowań działalności innowacyjnej firmy
6.3. Audyt technologiczny
6.4. Rodzaje strategii innowacji
6.5. Możliwość zastosowania strategicznej karty wyników (SKW) w sporządzaniu i realizacji strategii innowacji
6.6. Baza informacyjna dla strategii działalności innowacyjnej

7. Korzyści i koszty działalności innowacyjnej
7.1. Interpretacja korzyści i kosztów działalności innowacyjnej
7.2. Problem efektywności działalności innowacyjnej
7.3. Metody szacowania kosztów i korzyści oraz efektywności działalności innowacyjnej
7.4. Wartość firmy a innowacje
7.5. Podsumowanie

8. Finansowanie projektów innowacji
8.1. Wprowadzenie
8.2. Projekt innowacji
8.3. Potencjalne źródła finansowania projektów innowacji
8.4. Uwarunkowania wyboru źródła finansowania projektu innowacji
8.5. Procedury przygotowania projektu innowacji do wystąpienia o uzyskanie śodków finansowych na jego realizację
8.6. Propozycje rozwiązań finansowych dla wdrożeń projektów innowacji stanowiących rezultaty badań naukowych programu wieloletniego
8.7. Zakończenie

9. Marketingowe wsparcie procesów innowacyjnych
9.1. Ogólna charakterystyka marketingowego wsparcia procesów innowacyjnych
9.2. Rynek innowacji i jego uczestnicy
9.3. Marketing w instytucjach generujących pomysły nowych rozwiązań innowacyjnych
9.4. Marketing w jednostkach sfery nauki
9.5. Marketingowy kontekst procesu innowacyjnego na poziomie przedsiębiorstw

10. Interakcje między wizerunkiem, tożsamością i reputacją firmy a działalnością innowacyjną
10.1. Wstęp
10.2. Tożsamość, wizerunek i reputacja w kontekście działalności Innowacyjnej
10.3. Innowacyjny wizerunek firmy w gospodarce opartej na wiedzy
10.4. Tożsamość i audyt tożsamości w kontekście działalności innowacyjnej
10.5. Wizerunek w kontekście działalności innowacyjnej
10.6. Reputacja w kontekście działalności innowacyjnej
10.7. Zakończenie

11. Świadomośś innowacyjna społeczeństwa
11.1. Drogi rozwoju świadomości innowacyjnej
11.2. Organizacje pozarządowe – innowacja społeczna powstała w wyniku zmiany świadomości społecznej w latach 1989–2008
11.3. Podnoszenie innowacyjności gospodarki w programach wyborczych partii politycznych

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Inżynieria systemów informatycznych w e-gospodarce
Inżynieria systemów informatycznych w e-gospodarce
E. Kolbusz, W. Olejniczak, Z. Szyjewski
PWE
Historia literatury hiszpańskiej
Historia literatury hiszpańskiej
Beata Baczyńska
PWN
Kraina dinozaurów Ilustrowana encyklopedia
Kraina dinozaurów Ilustrowana encyklopedia
praca zbiorowa
Arti
Maroko Przewodnik Marco Polo
Maroko Przewodnik Marco Polo
Muriel Brunswig-Ibrahim
Pascal
Determinanty aktywności innowacyjnej producentów artykułów spożywczych i napojów w zachodniej Polsce
Determinanty aktywności innowacyjnej producentów artykułów spożywczych i napojów w zachodniej Polsce
Piotr Dzikowski
Difin
Deutsch fur Profis Język niemiecki zawodowy dla szkół ponadgimnazjalnych Branża budowlana
Deutsch fur Profis Język niemiecki zawodowy dla szkół ponadgimnazjalnych Branża budowlana
Matuszak Ewa, Tomaszczyk Adam
LektorKlett
 Koszyk
1 x Dzieje polskiej motoryzacji
1 x Aktualne problemy ubezpieczeń komunikacyjnych
1 x Sposób na Francuza
1 x Deutsche Grammatik fur alle Repetytorium gramatyczne języka niemieckiego nie tylko dla maturzystów
1 x Budownictwo ekologiczne Aspekty ekonomiczne
1 x ADR od A do Z nie tylko dla kierowców
1 x Kreol Magnolia #1
1 x Transmisja internetowa danych multimedialnych w czasie rzeczywistym
1 x Dokumenty życia społecznego w badaniach i praktyczne ich wykorzystanie
1 x Czy wszechświat się rozszerza?
1 x Nieformalne aspekty biznesu
1 x Bądź zawsze sobą
1 x Słodki dom
1 x Matematyka finansowa
1 x Historia architektury
1 x Przygotowanie produkcji
1 x Czasem wygrywasz, a czasem się uczysz
1 x Romans po brytyjsku
1 x Elektryczne zespoły trakcyjne Budowa, działanie, zasady utrzymania i obsługi
1 x Aktywność dyplomacji USA wobec państw członkowskich Unii Europejskiej w latach 2009-2013
1 x Jonizacja i rekombinacja w silnym polu lasera attosekundowego
1 x Angielsko-polski słownik budowlany z wymową
1 x Baranów Sandomierski
1 x Konsument na rynku energii elektrycznej
1 x Bilans Znaczenie, koncepcje sporządzenia, formy prezentacji
1 x Koszmar Morfeusza
1 x Encyklopedia Dinozaurów i innych zwierząt prehistorycznych
1 x Kościół i nauka wobec ekologicznych wyzwań
1 x Czasem wygrywasz a czasem się uczysz Najważniejsze życiowe lekcje zawdzięczamy porażkom
1 x Architektura jako sztuka
1 x Człowiek w pracy Od stresu do sukcesu w organizacji
1 x Controlling Planowanie kontrola kierowanie
1 x Modelowanie ewaluacji projektów europejskich
1 x 333 lokomotywy Najsłynniejsze pojazdy szynowe
1 x 102 nowych artystów
1 x Ekonometria przestrzenna II Modele zaawansowane
1 x Praktyczny przewodnik rozwoju zawodowego pracowników
1 x Czasem wygrywasz, a czasem się uczysz Dla nastolatków Jak porażkę zmienić w sukces
1 x Inteligencja ekologiczna
1 x Droga do bogactwa Rozpocznij podróż... do spełnienia przedsiębiorczych ambicji
1 x Elastyczność tłokowych silników spalinowych
1 x Ilustrowany słownik budowlany polsko-angielsko-niemiecki
1 x Alfabet zarządzania projektami. Wydanie II
1 x Bezpośrednie inwestycje zagraniczne a konkurencyjność eksportu Polski
1 x Analiza dyskursu W poszukiwaniu tożsamości współczesnej młodzieży
1 x Cytobiochemia Biochemia niektórych struktur komórkowych
1 x Badania operacyjne
1 x Encyklopedia Eureka
1 x Ciemna strona Wszechświata
1 x ART DECO
1 x Handel zagraniczny Organizacja i technika Wydanie 5
2,482.38zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Placet
 Kategoria:
 Chemia
Reakcje Prywatne życie atomów

Reakcje Prywatne życie atomów

59.00zł
50.15zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN