Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej Teoria i praktyka 60.00zł
Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej Teoria i praktyka

Tytuł: Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej Teoria i praktyka
Autor: Marek Bugdol
ISBN: 978-83-7251-901-6
Ilość stron: 345
Data wydania: 2008
Wydawnictwo: Difin

Cena: 60.00zł


W książce omówiono teorię i sposoby podejścia do zagadnienia jakości oraz problematykę wdrażania i doskonalenia systemów zarządzania jakością. Przedstawiono metody pomiaru jakości, akcentując rolę i znaczenie czynników organizacyjnych oraz społecznych w jej doskonaleniu.

Już ponad 200 urzędów administracji publicznej w Polsce prowadzi wdrożony system zarządzania jakością (zgodny z normami ISO 9001). W niektórych urzędach jakość usług i całej organizacji jest doskonalona za pomocą modelu EFQM i metody CAF. Polska administracja publiczna jest jednym z europejskich liderów w zakresie przemian jakościowych.

Jednak pomimo wielu korzystnych zmian przeciętny obywatel nie odczuwa znaczącej poprawy jakości usług. Prawdziwym problemem jest brak kultury jakości i zaufania. Opracowanie jest przewodnikiem dla osób, które chcą doskonalić jakość usług świadczonych przez urzędy. Zmusza czytelnika do poszukiwania własnych specycznych pomysłów, idei, praktycznych rozwiązań.

Rozdziały:

Rozdział 1. Podstawowe pojęcia i zadania realizowane przez administrację publiczną
1.1. Jakość jako wartość
1.2. Jakość usług
1.3. Jakość usług w administracji publicznej
1.4. Satysfakcja z usług
1.5. Jakość życia
1.6. Urząd jako organizacja
1.7. Zadania realizowane przez administrację publiczną
1.8. Usługi realizowane przez urzędy administracji publicznej

Rozdział 2. Systemy zarządzania jakością
2.1. Ogólna charakterystyka systemów zarządzania jakością
2.2. Czynniki wpływające na funkcjonowanie systemu
2.3. Funkcjonowanie systemu zarządzania jakością (autoanaliza)
2.4. Polityka jakości urzędów administracji publicznej
2.5. Podejście procesowe w systemie jakości
2.6. Przegląd zarządzania
2.7. Analiza procesów obsługi klienta. Wybrane przykłady
2.8. System zarządzania środowiskowego
2.9. System zarządzania jakością podstawą wdrażania filozofii TQM

Rozdział 3. Koncepcje projakościowego zarządzania w administracji publicznej
3.1. Wybrane problemy zarządzania w administracji publicznej
3.2. Warunki i zasady doskonalenia jakości
3.3. Wybrane koncepcje zarządzania
3.3.1. Zarządzanie przez jakość w administracji publicznej
3.3.2. Zarządzanie wiedzą
3.3.3. Reengineering
3.3.4. E-government
3.3.5. Benchmarking
3.3.6. Outsourcing
3.3.7. New Public Management

Rozdział 4. Pomiar jakości
4.1. Modele samooceny i oceny administracji publicznej
4.1.1. Modele samooceny i oceny – uwagi ogólne
4.1.2. Model Europejskiej Fundacji ds. Zarządzania Jakością (European Foundation for Quality Management – EFQM)
4.1.3. Model Malcolma Baldrige’’a
4.1.4. Model Edwarda Deminga
4.1.5. Model Common Assessment Framework
4.1.6. Model Speyer Quality Award
4.1.7. Metoda i program Charter Mark
4.1.8. Standardy Investor in People
4.1.9. Samoocena systemu zarządzania jakością
4.1.10. Zintegrowany model samooceny
4.2. Metody, techniki i narzędzia pomiaru jakości
4.2.1. Analiza Instytucjonalna Urzędu
4.2.2. Metody i techniki badań społecznych
4.2.3. Narzędzie badawcze SERVQUAL
4.2.4. Badania przy zastosowaniu narzędzia QVOTE
4.2.5. Mystery shopping
4.2.6. Analiza wskaźników
4.2.7. Technika wydarzeń krytycznych
4.2.8. Analiza wartości
4.2.9. Audity jakości

Rozdział 5. Społeczne i organizacyjne możliwości doskonalenia jakości
5.1. Jakościowe zarządzanie zasobami ludzkimi
5.1.1. Procesy zatrudniania
5.1.2. Szkolenia w administracji
5.1.3. Systemy motywacji
5.1.4. Systemy ocen urzędników
5.1.5. Zalecenia praktyczne dla administracji publicznej
5.2. Funkcje i role osób odpowiedzialnych za jakość
5.2.1. Funkcje i role pracowników
5.2.2. Zadania najwyższego kierownictwa
5.2.3. Rola klientów
5.2.4. Rola rady
5.3. Kultura jakości
5.4. Znaczenie etyki
5.5. Rola zaufania w doskonaleniu jakości
5.6. Empowerment w administracji publicznej
5.7. Zaangażowanie pracowników i obywateli – klientów
5.8. Rola kontraktu społecznego w ustalaniu wymagań jakości
5.9. Możliwości stosowania podejścia procesowego
5.10. „One-stop-shop” i kioski obsługi elektronicznej
5.11. Zróżnicowanie form obsługi
5.12. Struktury organizacyjne urzędów

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Camino de Santiago. Tradycja i współczesność Podręcznik Pielgrzyma
Camino de Santiago. Tradycja i współczesność Podręcznik Pielgrzyma
Agnieszka Jaworska
Petrus
Phonetiktrainer A1-B1 Aussichten + 2CD
Phonetiktrainer A1-B1 Aussichten + 2CD
praca zbiorowa
LektorKlett
Między wizją literacką i prawdą dziejową Nad Trylogią Henryka Sienkiewicza studia i szkice
Między wizją literacką i prawdą dziejową Nad Trylogią Henryka Sienkiewicza studia i szkice
Marceli Kosman
Nauka i Innowacje
Diagnostyka obrazowa Płuca i śródpiersie
Diagnostyka obrazowa Płuca i śródpiersie
Pruszyński Bogdan, Leszczyński Stanisław
PZWL
Pisma sądowe w sprawach cywilnych Wydanie 2
Pisma sądowe w sprawach cywilnych Wydanie 2
Bogdan Bladowski
Wolters Kluwer
Fenotyp rozszerzony Dalekosiężny gen
Fenotyp rozszerzony Dalekosiężny gen
Richard Dawkins
Prószyński
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Chemia
Idee chemii kwantowej Wydanie 2

Idee chemii kwantowej Wydanie 2

159.00zł
119.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Nowoczesna logistyka Wydanie X Paul R. Murphy Jr., Donald F. Wood Onepress
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Systemy baz danych Kompletny podręcznik Wydanie II Hector Garcia-Molina, Jeffrey D. Ullman, Jennifer Widom HELION
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN