Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej Teoria i praktyka Wydanie 2 60.00zł 51.00zł
Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej Teoria i praktyka Wydanie 2

Tytuł: Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej Teoria i praktyka Wydanie 2
Autor: Marek Bugdol
ISBN: 978-83-7641-353-2
Ilość stron: 336
Data wydania: 01/2011 (wydanie 2)
Format: B5
Wydawnictwo: Difin

Cena: 60.00zł 51.00zł


Książka adresowana jest do tych wszystkich czytelników, którzy interesują się funkcjono­waniem administracji publicznej. Może być wykorzystywana nie tylko przez pracowników urzędów publicznych (szczególnie samorządowych), ale również przez radnych, którzy chcą oceniać jakość funkcjonowania urzędu.

Oprócz popularnych systemów zarządzania jakością książka zawiera opis podstawowych metod oceny i doskonalenia jakości (różne modele, standardy, wskaźniki). Wskazuje, jak w prosty sposób można wpływać na efek­tywność pracy urzędów.

Jej odbiorcami mogą być również studenci kierunku prawa, ad­ministracji, zarządzania, ekonomii. Każda osoba, która pełni funkcję starosty, prezydenta i burmistrza czy sekretarza powinna zapoznać się z zaleceniami dotyczącymi stosowania podejścia procesowego. Ich wiedza w tym zakresie może wpłynąć na funkcjonowanie urzędu i uchwalane zewnętrzne przepisy prawne.

Autor wyraża nadzieję, że cenne mogą być zalecenia dotyczące przeprowadzania samooceny. Już bowiem co piąty urząd de­klaruje wdrożenie systemów znormalizowanych zarządzania jakością. Uwzględnienie w tym procesie warunków skutecznej implementacji (m.in. umów społecznych, zaufania, odpowiedniej struktury organizacyjnej) może w znaczącym stopniu wpłynąć na obniżenie kosztów jakości.

W nowym, drugim wydaniu książki czytelnik znajdzie również wyniki badań dotyczących korzyści, jakie odniosły urzędy stosujące system zarządzania według normy ISO9001.

Rozdziały:

Rozdział 1. Podstawowe pojęcia i zadania realizowane przez administrację publiczną
1.1. Jakość jako wartość
1.2. Jakość usług
1.3. Jakość usług w administracji publicznej
1.4. Satysfakcja z usług
1.5. Jakość życia
1.6. Urząd jako organizacja
1.7. Zadania realizowane przez administrację publiczną
1.8. Usługi realizowane przez urzędy administracji publicznej

Rozdział 2. Systemy zarządzania jakością
2.1. Ogólna charakterystyka systemów zarządzania jakością
2.2. Czynniki wpływające na funkcjonowanie systemu jakości
2.3. Funkcjonowanie systemu zarządzania jakością (autoanaliza)
2.4. Polityka jakości urzędów administracji publicznej
2.5. Podejście procesowe w systemie jakości
2.6. Przegląd zarządzania
2.7. Analiza procesów obsługi klienta. Wybrane przykłady
2.8. System zarządzania środowiskowego
2.9. Wpływ systemów znormalizowanych na funkcjonowanie urzędów

Rozdział 3. Koncepcje projakościowego zarządzania w administracji publicznej
3.1. Wybrane problemy zarządzania w administracji publicznej
3.2. Wybrane koncepcje zarządzania
3.2.1. Zarządzanie przez jakość w administracji publicznej
3.2.2. Zarządzanie wiedzą
3.2.3. Reengineering
3.2.4. E-government
3.2.5. Benchmarking
3.2.6. Outsourcing
3.2.7. New Public Management (NPM)
3.3. Warunki i zasady doskonalenia jakości

Rozdział 4. Pomiar jakości
4.1. Modele samooceny i oceny administracji publicznej
4.1.1. Modele samooceny i oceny – uwagi ogólne
4.1.2. Model Europejskiej Fundacji ds. Zarządzania Jakością (European Foundation for Quality Management – EFQM)
4.1.3. Model Malcolma Baldrige’a
4.1.4. Model Edwarda Deminga
4.1.5. Model Common Assessment Framework (CAF)
4.1.6. Model Speyer Quality Award
4.1.7. Metoda i program Charter Mark
4.1.8. Standardy Investor in People (IIP)
4.1.9. Samoocena systemu zarządzania jakością
4.1.10. Zintegrowany model samooceny
4.2. Metody, techniki i narzędzia pomiaru jakości
4.2.1. Analiza instytucjonalna urzędu
4.2.2. Metody i techniki badań społecznych
4.2.3. Narzędzie badawcze SERVQUAL
4.2.4. Badania przy zastosowaniu narzędzia QVOTE
4.2.5. Mystery shopping
4.2.6. Analiza wskaźników
4.2.7. Technika wydarzeń krytycznych
4.2.8. Analiza wartości
4.2.9. Audity jakości

Rozdział 5. Społeczne i organizacyjne możliwości doskonalenia jakości
5.1. Jakościowe zarządzanie zasobami ludzkimi
5.1.1. Procesy zatrudniania
5.1.2. Szkolenia w administracji
5.1.3. Systemy motywacji
5.1.4. Systemy ocen urzędników
5.1.5. Zalecenia praktyczne dla administracji publicznej
5.2. Funkcje i role osób odpowiedzialnych za jakość
5.2.1. Funkcje i role pracowników
5.2.2. Zadania najwyższego kierownictwa
5.2.3. Rola klientów
5.2.4. Rola rady
5.3. Kultura jakości
5.4. Znaczenie etyki
5.5. Rola zaufania w doskonaleniu jakości
5.6. Empowerment w administracji publicznej
5.7. Zaangażowanie pracowników i obywateli – klientów
5.8. Rola kontraktu społecznego w ustalaniu wymagań jakości
5.9. Możliwości stosowania podejścia procesowego
5.10. „One-stop-shop” i kioski obsługi elektronicznej
5.11. Zróżnicowanie form obsługi
5.12. Struktury organizacyjne urzędów

Tytuł książki: "Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej Teoria i praktyka Wydanie 2"
Autor: Marek Bugdol
Wydawnictwo: Difin
Cena: 60.00zł 51.00zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Hulaka Książę Jerzy Marcin Lubomirski
Hulaka Książę Jerzy Marcin Lubomirski
Alina Zerling-Konopka
Rytm
Być, czyli mieć Próba transpozycji projektu "Przyczynków do filozofii" Martina Hedeggera
Być, czyli mieć Próba transpozycji projektu "Przyczynków do filozofii" Martina Hedeggera
Łukasz Kołoczek
Universitas
Odpowiedzialność majątkowa funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa
Odpowiedzialność majątkowa funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa
Andrzej Matan Zygmunt Tobor Aleksandra Wentkowska Agnieszka Bielska-Brodziak Grzegorz Krawiec
Wolters Kluwer
Naucz się być sobą
Naucz się być sobą
Osho
Nowy Horyzont
Podstawy projektowania instalacji audiowizualnych
Podstawy projektowania instalacji audiowizualnych
Grzegorz Augustyn
Poligraf
Pytania prejudycjalne do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej a ochrona praw jednostki
Pytania prejudycjalne do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej a ochrona praw jednostki
Agnieszka Kastelik-Smaza
Wolters Kluwer
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Matematyka
Obliczenia inżynierskie i naukowe

Obliczenia inżynierskie i naukowe

49.00zł
35.77zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Nowoczesna logistyka Wydanie X Paul R. Murphy Jr., Donald F. Wood Onepress
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Systemy baz danych Kompletny podręcznik Wydanie II Hector Garcia-Molina, Jeffrey D. Ullman, Jennifer Widom HELION