Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Zarządzanie jakością w usługach publicznych Wydanie II zmienione i poprawione 47.00zł
Zarządzanie jakością w usługach publicznych Wydanie II zmienione i poprawione

Tytuł: Zarządzanie jakością w usługach publicznych Wydanie II zmienione i poprawione
Autor: Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski
ISBN: 978-83-7556-010-7
Ilość stron: 190
Data wydania: 2008
Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 47.00zł


Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania jakością w instytucjach publicznych.

Jest to pierwsze w Polsce opracowanie w całości poświęcone zarządzaniu jakością w usługach publicznych, ujmujące w sposób kompleksowy różne aspekty teoretyczne związane z jakością usług, jak i –,, co jest wielką zaletą recenzowanej książki –,, również praktyczne wskazania wdrożeniowe dla instytucji publicznych w Polsce.

Autorzy przy prezentacji powyższych zagadnień oparli się na doświadczeniach wybranych krajów (Wielka Brytania, USA, Kanada, Japonia, a także Polska) w adaptacji różnych systemów i metod zarządzania jakością usług do potrzeb sektora publicznego. Jak się okazuje w wielu krajach dokonano już reform sektora publicznego stawiając –,, przy nieskuteczności innych koncepcji –,, na jakość usług.

Recenzowana książka, będąca obszernym studium, składa się z pięciu rozdziałów uporządkowanych z logiczną zasadą od ogółu do szczegółu. Zasadnicza odmienność i niejednorodność sektora publicznego wymagała od Autorów zredefiniowania zarówno pojęcia klient, jak i jakość usług. Koniecznym było także określenie struktur organizacyjnych instytucji publicznych umożliwiających wdrażanie w nich systemów jakości.

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Katechizm libertyński
Katechizm libertyński
Anonim
SŁOWO/OBRAZ TERYTORIA
O bólu do bólu Niedokończona rozmowa
O bólu do bólu Niedokończona rozmowa
Marek Hilgier
PZWL
Moda Vintage
Moda Vintage
Nicky Albrechtsen
Arkady
Domowy wyrób win
Domowy wyrób win
Cieślak Jan
Olesiejuk
Szkoła programisty PLC. Sterowniki Przemysłowe
Szkoła programisty PLC. Sterowniki Przemysłowe
Tomasz Gilewski
HELION
Kurs malowania Akwarele Pejzaże
Kurs malowania Akwarele Pejzaże
Dowden Joe Francis
RM
 Koszyk
1 x Six sigma jako trwały element kultury organizacji
1 x ABC Seksualności
1 x Pokonaj stres w 10 minut
1 x 300 faktów Nauka i technologia
1 x Cała prawda o mężczyznach
173.74zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Biologia
Zagadki przyrodnicze Poznajemy

Zagadki przyrodnicze Poznajemy

24.90zł
21.17zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC