Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Turystyka » Turystyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
  Mapy Plany
  Podróże
  Przewodniki Afryka
  Przewodniki Ameryka
  Przewodniki Australia
  Przewodniki Azja
  Przewodniki Europa
  Przewodniki Polska
  Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne 76.00zł
Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne

Tytuł: Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne
Autor: Mirosław Marczak
ISBN: 978-83-8102-140-1
Ilość stron: 180
Data wydania: 09/2018
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 76.00zł


Inspiracją do napisania niniejszej książki było stwierdzenie N. Morgana i A. Pritchard (2000), według których walka o klienta na współczesnym rynku turystycznym nie rozgrywa się już w oparciu o cenę, natomiast w oparciu o serca i umysły turystów.
 
Kluczem do osiągnięcia sukcesu jest zbudowanie silnej marki obszaru, której najważniejsze, często unikatowe atrybuty stanowić będą decydujące czynniki, przy podejmowaniu przez turystów decyzji w zakresie wyboru docelowej destynacji.
Istotną rolę w tym względzie odgrywają narodowe organizacje turystyczne (NTO), które oprócz swojego głównego zadania (promocja kraju jako atrakcyjnej destynacji turystycznej), realizują kompleksowy proces zarządzania turystyczną marką kraju.
 
Podjęta w opracowaniu problematyka, dotycząca zwłaszcza oceny skuteczności działań realizowanych przez NTO, w ramach procesu zarządzania marką obszaru recepcji turystycznej (ORT) na szczeblu krajowym, jak dotąd nie była przedmiotem wielu analiz. Dotyczy to zarówno krajowej, jak i zagranicznej literatury przedmiotu. Jest to zatem opracowanie, w którym po raz pierwszy zaprezentowano rzeczywiste obszary funkcjonowania tak wielu współczesnych NTO (81 organizacji), z uwzględnieniem ich przydatności dla całego procesu zarządzania turystyczną marką kraju.

Główne zalety publikacji to m.in.:
-przejrzysty układ,
-logiczna i spójna merytorycznie struktura,
-zrozumiała forma przekazu,
-szczegółowa analiza działalności NTO oparta na wynikach badań empirycznych,
-szeroki zakres podmiotowy i przedmiotowy zaprezentowanych analiz,
-omówienie problematyki rzadko podejmowanej zarówno w krajowej, jak i zagranicznej literaturze przedmiotu (m.in. ocena skuteczności działań podejmowanych przez NTO),
-wiele autorskich propozycji rozwiązań dotyczących zarządzania marką destynacji turystycznych,
-duża liczba tabel i rycin ilustrujących rozważania teoretyczne,
-bogata bibliografia (ponad 500 źródeł).

Publikacja skierowana jest do podmiotów odpowiedzialnych za działania podejmowane w zakresie szeroko rozumianej promocji oraz zarządzania destynacjami turystycznymi zarówno na szczeblu lokalnym, jak również regionalnym i krajowym.
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Mózg wzrokowy w działaniu
Mózg wzrokowy w działaniu
David A. Milner, Melvyn A. Goodale
PWN
Szkice architektoniczne krajowych dzieł sztuki Reprint wydania z 1889 r.
Szkice architektoniczne krajowych dzieł sztuki Reprint wydania z 1889 r.
Jan Hinz
Volumina.pl
Cyberodpowiedzialność
Cyberodpowiedzialność
Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz
Adam Marszałek
Ultrasonografia w ginekologii i położnictwie
Ultrasonografia w ginekologii i położnictwie
Arthur C. Fleischer
PZWL
Układy scalone CMOS na częstotliwości radiowe i mikrofalowe
Układy scalone CMOS na częstotliwości radiowe i mikrofalowe
Janusz A. Dobrowolski
Exit
Nowe zarządzanie finansami publicznymi w warunkach kryzysu
Nowe zarządzanie finansami publicznymi w warunkach kryzysu
Stanisław Owsiak
PWE
 Koszyk
1 x Open Source w bibliotekach w świetle badań publicznych uczelni akademickich w Polsce
44.20zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Matematyka
Grafy i sieci

Grafy i sieci

59.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC