Tytuł: | Zarządzanie marką | | Autor: | Jacek Kall Ryszard Kłeczek Adam Sagan | | ISBN: | 978-83-264-4277-3 | | Ilość stron: | 320 | | Data wydania: | 06/2013 (Wydanie 2 ) | | Format: | 16.5x24.0cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 59.00zł | |
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas.
We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się, zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki.
W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak: -świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe, -sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu, -skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu), -zarządzanie portfelem marek, -techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy, -finansowe aspekty zarządzania wartością marki.
|