Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych 48.00zł
Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych

Tytuł: Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych
Autor: Marek Bugdol
ISBN: 978-83-7641-487-4
Ilość stron: 248
Data wydania: 10/2011
Format: 16.5x23.8cm
Wydawnictwo: Difin

Cena: 48.00zł


W książce omówiono problemy związane z zarządzaniem ludźmi w firmach, w których dominującymi koncepcjami zarządzania są TQM (zarządzanie przez jakość) oraz lean manufacturing.

Praca jest przewodnikiem, jakim mogą posługiwać się pracownicy odpowiedzialni w firmach za zasoby ludzkie i zarządzanie jakością. Nowością oferowanej pracy jest rozdział, w którym przedstawiono zasady stosowania podejścia procesowego i idei klienta wewnętrznego (m.in. problemy typowania właścicieli procesów w różnych strukturach organizacyjnych) oraz te treści, które wyjaśniają związki między jakością wyrobów a wartościami organizacyjnymi (np. sprawiedliwością i zaufaniem).

Autor korzysta z własnych doświadczeń zawodowych i pokazuje, jak można wykorzystać społeczny potencjał organizacji w celu doskonalenia jakości wyrobów. Ukazuje specyfikę szkolenia, rekrutacji, oceniania i motywowania pracowników w firmach, które są zorientowane na jakość wyrobów.

Pracę można gorąco polecić tym wszystkim, którzy są już znudzeni stosowaniem prostych systemów zarządzania jakością i poszukują nowych inspiracji, pomysłów na osiąganie trwałego sukcesu ekonomicznego. Książka może być również podręcznikiem akademickim dla studentów kierunków ekonomicznych i społecznych, które w programach nauczania mają takie przedmioty jak zarządzanie zasobami ludzkimi, wymagania jakości, zarządzanie jakością.

Rozdziały:

Rozdział 1. Zarządzanie przez jakość i jego związki z innymi koncepcjami zarządzania
1.1. Zarządzanie przez jakość – podstawowe definicje
1.2. TQM a reengineering
1.3. TQM a zarządzanie wiedzą
1.4. TQM a kaizen
1.5. TQM a lean manufacturing
1.6. TQM a koncepcja wewnętrznego marketingu
1.7. TQM a Corporate Social Responsibility
1.8. Słabe strony projakościowych koncepcji zarządzania
1.9. TQM jako koncepcja holistyczna
1.10. Wymagania stawiane przed pracownikami w organizacjach projakościowych

Rozdział 2 . Koncepcja klienta wewnętrznego w TQM
2.1. Koncepcja łańcucha jakości
2.2. Klient wewnętrzny
2.3. Klient wewnętrzny obywatelem
2.4. Właściciel procesu
2.5. Zadania klientów wewnętrznych w realizacji podejścia procesowego
2.6. Relacje klient wewnętrzny – klient zewnętrzny
2.7. Oczekiwania klientów wewnętrznych
2.8. Klient wewnętrzny pracownikiem trudnym
2.9. Środowisko, warunki i zadania udanych implementacji
2.10. Proponowane możliwości badawcze

Rozdział 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie jakością
3.1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w znormalizowanych systemach jakości
3.2. Zarządzanie zasobami ludzkimi w modelach doskonałości
3.3. Wybrane procesy zarządzania zasobami ludzkimi w TQM
3.4. Wybrane problemy realizacyjne
3.5. Propozycja zarządzania zgodna z ideami TQM

Rozdział 4. Znaczenie i rola wartości w zarządzaniu jakością
4.1. Znaczenie wartości etycznych
4.2. Zaangażowanie pracowników
4.3. Satysfakcja pracowników
4.4. Zaufanie w zarządzaniu jakością
4.5. Sprawiedliwość w zarządzaniu jakością
4.6. Wartości instrumentalne
4.7. System wartości organizacyjnych

Rozdział 5. Specyficzne problemy społeczne w zarządzaniu przez jakość
5.1. Zespoły jakości
5.2. Rola zespołów samorządowych
5.3. Propozycja zastosowania zespołów projektowych
5.4. Empowerment
5.5. Przywództwo
5.6. Znaczenie komunikacji
5.7. System społeczny zarządzania przez jakość

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Programowanie obrabiarek NC/CNC Wydanie 2
Programowanie obrabiarek NC/CNC Wydanie 2
Wit Grzesik, Piotr Niesłony, Marian Bartoszuk
WNT
Kodeks cywilny t.1
Kodeks cywilny t.1
praca zbiorowa
PWN
Biologiczne przetwarzanie odpadów
Biologiczne przetwarzanie odpadów
Andrzej Jędrczak
PWN
Miasta Świata Paryż
Miasta Świata Paryż
Carole French
Pascal
Kodeks postępowania cywilnego Komentarz Tom 4 Postępowanie rozpoznawcze. Postępowanie zabezpieczajace
Kodeks postępowania cywilnego Komentarz Tom 4 Postępowanie rozpoznawcze. Postępowanie zabezpieczajace
Tadeusz Ereciński Jacek Gudowski
Wolters Kluwer
Uzdrawiające oliwy i oleje
Uzdrawiające oliwy i oleje
praca zbiorowa
Olimp Media
 Koszyk
1 x 500 samochodów sportowych
1 x Przekładnie ślimakowe
1 x 50 najsłynniejszych aparatów fotograficznych w historii
1 x Algebra liniowa w zadaniach
1 x Domy jednorodzinne Przewodnik do ćwiczeń projektowych z Budownictwa Ogólnego
1 x Ci którzy przekonać nie umieją Idea porozumienia polsko-niemieckiego w publicystyce Władysława Studnickiego i wileńskiego "Słowa"
1 x Lovely Trigger. Tristan i Danika. Tom III
1 x Wytrzymałość materiałów z elementami ujęcia komputerowego
1 x Cholerna książka
1 x Fotografia bez tajemnic
1 x Adobe Photoshop PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020
1 x Audi A3 od czerwca 1996 do kwietnia 2003
1 x Elektroakustyka w praktyce estradowej
1 x Encyklopedia Kataklizmy i żywioły
1 x Ekologia a budownictwo
1 x Encyklopedia chińskiej wiedzy o seksie i seksuologii
1 x Podstawy skrawania materiałów konstrukcyjnych
1 x Chaser Dive Bar
1 x Architektura jako sztuka
1 x Absurdy i kurioza przedwojennej Polski
1 x Angielsko-polski słownik geologiczno-górniczy
1 x Podstawy konstrukcji maszyn Wydanie 2
1 x Encyklopedia końca świata
1 x CHAGALL Podróż przez Biblię Nieznane studia i gwasze
1 x Adobe InDesign PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020
1 x Architektura Przewodnik po stylach
1 x Elektrownie i elektrociepłownie w hierarchicznej technologii gazowo-gazowej Efektywność energetyczna i ekonomiczna
1 x Elementy wykonawcze układu sterowania silnika w praktyce warsztatowej
1 x Dance, sing, love. W rytmie serc
1 x Ach te baby
1 x Ekologia molekularna Wydanie II
1 x Azjatyckie strategie polityki międzynarodowej i regionalnej
1 x Encyklopedia humanisty
1 x Budownictwo ogólne Tom 2 Fizyka budowli
1 x Bazylika Świętego Piotra Historia monumentu
1 x Bezpieczeństwo przeciwpożarowe w moim domu Ochrona przeciwpożarowa w obiektach zabudowy jednorodzinnej
1 x Książka do zrobienia
1 x Autorytet demokracji Ujęcie filozoficzne
2,165.35zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Chemia
Repetytorium maturzysty - chemia

Repetytorium maturzysty - chemia

19.99zł
16.99zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN