Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Chromatografia jonowa

Chromatografia jonowa

69.00zł
Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych 48.00zł
Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych

Tytuł: Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych
Autor: Marek Bugdol
ISBN: 978-83-7641-487-4
Ilość stron: 248
Data wydania: 10/2011
Format: 16.5x23.8cm
Wydawnictwo: Difin

Cena: 48.00zł


W książce omówiono problemy związane z zarządzaniem ludźmi w firmach, w których dominującymi koncepcjami zarządzania są TQM (zarządzanie przez jakość) oraz lean manufacturing.

Praca jest przewodnikiem, jakim mogą posługiwać się pracownicy odpowiedzialni w firmach za zasoby ludzkie i zarządzanie jakością. Nowością oferowanej pracy jest rozdział, w którym przedstawiono zasady stosowania podejścia procesowego i idei klienta wewnętrznego (m.in. problemy typowania właścicieli procesów w różnych strukturach organizacyjnych) oraz te treści, które wyjaśniają związki między jakością wyrobów a wartościami organizacyjnymi (np. sprawiedliwością i zaufaniem).

Autor korzysta z własnych doświadczeń zawodowych i pokazuje, jak można wykorzystać społeczny potencjał organizacji w celu doskonalenia jakości wyrobów. Ukazuje specyfikę szkolenia, rekrutacji, oceniania i motywowania pracowników w firmach, które są zorientowane na jakość wyrobów.

Pracę można gorąco polecić tym wszystkim, którzy są już znudzeni stosowaniem prostych systemów zarządzania jakością i poszukują nowych inspiracji, pomysłów na osiąganie trwałego sukcesu ekonomicznego. Książka może być również podręcznikiem akademickim dla studentów kierunków ekonomicznych i społecznych, które w programach nauczania mają takie przedmioty jak zarządzanie zasobami ludzkimi, wymagania jakości, zarządzanie jakością.

Rozdziały:

Rozdział 1. Zarządzanie przez jakość i jego związki z innymi koncepcjami zarządzania
1.1. Zarządzanie przez jakość – podstawowe definicje
1.2. TQM a reengineering
1.3. TQM a zarządzanie wiedzą
1.4. TQM a kaizen
1.5. TQM a lean manufacturing
1.6. TQM a koncepcja wewnętrznego marketingu
1.7. TQM a Corporate Social Responsibility
1.8. Słabe strony projakościowych koncepcji zarządzania
1.9. TQM jako koncepcja holistyczna
1.10. Wymagania stawiane przed pracownikami w organizacjach projakościowych

Rozdział 2 . Koncepcja klienta wewnętrznego w TQM
2.1. Koncepcja łańcucha jakości
2.2. Klient wewnętrzny
2.3. Klient wewnętrzny obywatelem
2.4. Właściciel procesu
2.5. Zadania klientów wewnętrznych w realizacji podejścia procesowego
2.6. Relacje klient wewnętrzny – klient zewnętrzny
2.7. Oczekiwania klientów wewnętrznych
2.8. Klient wewnętrzny pracownikiem trudnym
2.9. Środowisko, warunki i zadania udanych implementacji
2.10. Proponowane możliwości badawcze

Rozdział 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie jakością
3.1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w znormalizowanych systemach jakości
3.2. Zarządzanie zasobami ludzkimi w modelach doskonałości
3.3. Wybrane procesy zarządzania zasobami ludzkimi w TQM
3.4. Wybrane problemy realizacyjne
3.5. Propozycja zarządzania zgodna z ideami TQM

Rozdział 4. Znaczenie i rola wartości w zarządzaniu jakością
4.1. Znaczenie wartości etycznych
4.2. Zaangażowanie pracowników
4.3. Satysfakcja pracowników
4.4. Zaufanie w zarządzaniu jakością
4.5. Sprawiedliwość w zarządzaniu jakością
4.6. Wartości instrumentalne
4.7. System wartości organizacyjnych

Rozdział 5. Specyficzne problemy społeczne w zarządzaniu przez jakość
5.1. Zespoły jakości
5.2. Rola zespołów samorządowych
5.3. Propozycja zastosowania zespołów projektowych
5.4. Empowerment
5.5. Przywództwo
5.6. Znaczenie komunikacji
5.7. System społeczny zarządzania przez jakość

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Ilustrowany atlas ptaków
Ilustrowany atlas ptaków
Emilia Grzędzicka
Buchmann
Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Krzysztof Cybulski
PWN
Systemy uczące się Wydanie 2
Systemy uczące się Wydanie 2
Paweł Cichosz
PWN
Farmakologia ogólna i kliniczna Tom 2
Farmakologia ogólna i kliniczna Tom 2
Katzung Bertram G., Masters Susan B., Trevor Anthony J.
Czelej
Alfons Mucha
Alfons Mucha
Alfons Mucha
PWN
Triki piłkarskie Trening, technika, mistrzostwo
Triki piłkarskie Trening, technika, mistrzostwo
Paweł Skóra
Pascal
 Koszyk
1 x Power Pivot dla Excela Zaawansowane możliwości
1 x Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość Wydanie 3
1 x 50 lat Olimpiad Fizycznych Wybrane zadania z rozwiązaniami
1 x Pocket PC ćwiczenia praktyczne
1 x Jak czytać kościoły Krótki kurs architektury chrześcijańskiej
1 x Ciekawość świata Wynalazki które wyprzedziły swój czas
1 x Bezuzyteczna.pl Codzienna dawka wiedzy bezużytecznej
1 x Charakter prawny umowy kompleksowej w prawie energetycznym
1 x Zrób to sam - Projekty na iPoda 24 super rzeczy, które na serio można zrobić!
1 x Arcydzieła światowej architektury
1 x 300 uczonych prywatnie i na wesoło Tom 2
1 x Analiza danych w naukach ścisłych i technice
1 x Windows 10 PL Od środka
1 x Elektrownie i elektrociepłownie gazowo-parowe efektywność energetyczna i ekonomiczna
1 x Metodyka kształcenia kursowego
1 x Ekstremizm ekologiczny Źródła przejawy perspektywy
1 x ECDL e-obywatel
1 x Egzamin MCTS 70-640 Konfigurowanie Active Directory w Windows Server 2008 R2 Training Kit Wydanie II
1 x Absorpcja innowacji ekologicznych w przedsiębiorstwie
1 x ECDL S4 Edycja obrazów Syllabus v.2.0
1 x Cyfrowa rewolucja w badaniach eksperymentalnych
1 x Najlepsze narzędzia w systemie Linux. Wykorzystaj ponad 70 receptur i programuj szybko i skutecznie
1 x Dlaczego szczękamy zębami? Historyjki dla ciekawskich dzieci
1 x ECDL S5 Zarządzanie projektami
1 x Excel 2016 PL. Programowanie w VBA. Vademecum Walkenbacha
1 x Analiza matematyczna w zadaniach Część II
1 x Microsoft Windows PowerShell Krok po kroku z płytą CD
1 x Cyfrowy świat seniora Smartfon, tablet i nie tylko
1 x Analiza konwersacji dyskursu i dokumentów
1 x Analiza porównawcza polityki energetycznej importerów i eksporterów surowców energetycznych na przykładzie Niemiec i Arabii Saudyj
1 x Epistemologiczna rola obrazu fotograficznego
1 x Windows Server 2008 PL Biblia
1,700.77zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Fizyka
Laboratorium w szufladzie Fizyka

Laboratorium w szufladzie Fizyka

54.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN