Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Czelej
Periodontologiczno-implantologiczna chirurgia plastyczna

Periodontologiczno-implantologiczna chirurgia plastyczna

158.00zł
134.30zł
Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych 48.00zł 40.80zł
Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych

Tytuł: Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych
Autor: Marek Bugdol
ISBN: 978-83-7641-487-4
Ilość stron: 248
Data wydania: 10/2011
Format: 16.5x23.8cm
Wydawnictwo: Difin

Cena: 48.00zł 40.80zł


W książce omówiono problemy związane z zarządzaniem ludźmi w firmach, w których dominującymi koncepcjami zarządzania są TQM (zarządzanie przez jakość) oraz lean manufacturing.

Praca jest przewodnikiem, jakim mogą posługiwać się pracownicy odpowiedzialni w firmach za zasoby ludzkie i zarządzanie jakością. Nowością oferowanej pracy jest rozdział, w którym przedstawiono zasady stosowania podejścia procesowego i idei klienta wewnętrznego (m.in. problemy typowania właścicieli procesów w różnych strukturach organizacyjnych) oraz te treści, które wyjaśniają związki między jakością wyrobów a wartościami organizacyjnymi (np. sprawiedliwością i zaufaniem).

Autor korzysta z własnych doświadczeń zawodowych i pokazuje, jak można wykorzystać społeczny potencjał organizacji w celu doskonalenia jakości wyrobów. Ukazuje specyfikę szkolenia, rekrutacji, oceniania i motywowania pracowników w firmach, które są zorientowane na jakość wyrobów.

Pracę można gorąco polecić tym wszystkim, którzy są już znudzeni stosowaniem prostych systemów zarządzania jakością i poszukują nowych inspiracji, pomysłów na osiąganie trwałego sukcesu ekonomicznego. Książka może być również podręcznikiem akademickim dla studentów kierunków ekonomicznych i społecznych, które w programach nauczania mają takie przedmioty jak zarządzanie zasobami ludzkimi, wymagania jakości, zarządzanie jakością.

Rozdziały:

Rozdział 1. Zarządzanie przez jakość i jego związki z innymi koncepcjami zarządzania
1.1. Zarządzanie przez jakość – podstawowe definicje
1.2. TQM a reengineering
1.3. TQM a zarządzanie wiedzą
1.4. TQM a kaizen
1.5. TQM a lean manufacturing
1.6. TQM a koncepcja wewnętrznego marketingu
1.7. TQM a Corporate Social Responsibility
1.8. Słabe strony projakościowych koncepcji zarządzania
1.9. TQM jako koncepcja holistyczna
1.10. Wymagania stawiane przed pracownikami w organizacjach projakościowych

Rozdział 2 . Koncepcja klienta wewnętrznego w TQM
2.1. Koncepcja łańcucha jakości
2.2. Klient wewnętrzny
2.3. Klient wewnętrzny obywatelem
2.4. Właściciel procesu
2.5. Zadania klientów wewnętrznych w realizacji podejścia procesowego
2.6. Relacje klient wewnętrzny – klient zewnętrzny
2.7. Oczekiwania klientów wewnętrznych
2.8. Klient wewnętrzny pracownikiem trudnym
2.9. Środowisko, warunki i zadania udanych implementacji
2.10. Proponowane możliwości badawcze

Rozdział 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie jakością
3.1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w znormalizowanych systemach jakości
3.2. Zarządzanie zasobami ludzkimi w modelach doskonałości
3.3. Wybrane procesy zarządzania zasobami ludzkimi w TQM
3.4. Wybrane problemy realizacyjne
3.5. Propozycja zarządzania zgodna z ideami TQM

Rozdział 4. Znaczenie i rola wartości w zarządzaniu jakością
4.1. Znaczenie wartości etycznych
4.2. Zaangażowanie pracowników
4.3. Satysfakcja pracowników
4.4. Zaufanie w zarządzaniu jakością
4.5. Sprawiedliwość w zarządzaniu jakością
4.6. Wartości instrumentalne
4.7. System wartości organizacyjnych

Rozdział 5. Specyficzne problemy społeczne w zarządzaniu przez jakość
5.1. Zespoły jakości
5.2. Rola zespołów samorządowych
5.3. Propozycja zastosowania zespołów projektowych
5.4. Empowerment
5.5. Przywództwo
5.6. Znaczenie komunikacji
5.7. System społeczny zarządzania przez jakość

Tytuł książki: "Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych"
Autor: Marek Bugdol
Wydawnictwo: Difin
Cena: 48.00zł 40.80zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Ustawa o akredytacji w ochronie zdrowia Komentarz
Ustawa o akredytacji w ochronie zdrowia Komentarz
Damian Wąsik
Wolters Kluwer
Podejmowanie decyzji Co zrobić kiedy nie wiesz co robić
Podejmowanie decyzji Co zrobić kiedy nie wiesz co robić
Jonathan Herring
Edgard
Kreatywność
Kreatywność
Roger Oech
Galaktyka
Szybki detoks 5 tygodni diety usprawniającej metabolizm!
Szybki detoks 5 tygodni diety usprawniającej metabolizm!
Magdalena Makarowska
Feeria
Profesjonalne testy penetracyjne. Zbuduj własne środowisko do testów
Profesjonalne testy penetracyjne. Zbuduj własne środowisko do testów
Thomas Wilhelm
HELION
Studencka informacja zwrotna w zarządzaniu jakością studiów Jak obudzić wykładowców i studentów?
Studencka informacja zwrotna w zarządzaniu jakością studiów Jak obudzić wykładowców i studentów?
Piotr Bielecki
Difin
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Geografia
Geografia dla maturzysty Geografia społeczno-ekonomiczna świata Podręcznik Część 2 Zakres rozszerzony

Geografia dla maturzysty Geografia społeczno-ekonomiczna świata Podręcznik Część 2 Zakres rozszerzony

39.00zł
28.47zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Nowoczesna logistyka Wydanie X Paul R. Murphy Jr., Donald F. Wood Onepress
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Systemy baz danych Kompletny podręcznik Wydanie II Hector Garcia-Molina, Jeffrey D. Ullman, Jennifer Widom HELION
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN