Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Zarządzanie projektami » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Zarządzanie produktem w modelu lean 49.00zł 36.75zł
Zarządzanie produktem w modelu lean

Tytuł: Zarządzanie produktem w modelu lean
Autor: Nandakumar Mangalam
ISBN: 978-83-283-5475-3
Ilość stron: 224
Data wydania: 07/2019
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 49.00zł 36.75zł


Jak stworzyć udany produkt na podstawie luźnych pomysłów biznesowych

Skuteczność w innowacyjności jest dziś warunkiem sukcesu w biznesie. Wygra ta firma, która sprawniej i elastyczniej zareaguje na napływające informacje zwrotne, zgrabniej wybierze najlepsze pomysły i trafniej odpowie na wymagania klienta, by dostarczyć mu najbardziej odpowiednich wrażeń. Menedżer produktu odgrywa wyjątkowo niewdzięczną rolę w tym procesie: musi nieustannie doskonalić przyjęte strategie i wciąż dążyć do najlepszego wykorzystania pojawiających się możliwości. W świecie agile trzeba pozostać lean, aby sprawnie reagować na dynamiczne zmiany rynku.

Ta książka jest wartościowym przewodnikiem dla każdego, kto tworzy nowe produkty i chce realizować strategię skutecznego oddziaływania na klienta. Przedstawiono tu koncepcję inwestowania w najważniejsze rezultaty biznesowe jako fundament wyznaczania obiektywnych kryteriów selekcji pomysłów i działań do realizacji. Omówiono sposoby angażowania interesariuszy i uwzględniania zewnętrznych informacji zwrotnych, które pozwalają wypracować kompleksowe doświadczenie produktu. Pokazano techniki analizy kosztów produktu oraz zaproponowano mierniki postępu prac nad projektem. Sporo miejsca poświęcono czynnikom utrudniającym osiąganie wyznaczonych celów oraz sposobom eliminacji przejawów marnotrawstwa.

W tej książce:

  • techniki wyboru istotnych pomysłów spośród tych mniej udanych
  • określanie właściwych wskaźników sukcesu
  • planowanie prac z nastawieniem na sukces produktu
  • formułowanie wniosków dotyczących produktu i ich wykorzystywanie
  • ocena produktu pod kątem określonych celów biznesowych
  • optymalizacja procesu tworzenia innowacyjnych produktów

Metodologia lean: przekuje ideę w najlepszy produkt!

Rozdziały:

O autorce 7

 

O recenzencie 9

Przedmowa 11

CZĘŚĆ I. NAD CZYM NALEŻY PRACOWAĆ? DLA KOGO I PO CO TWORZY SIĘ PRODUKT?

Rozdział 1. Określenie najważniejszych rezultatów biznesowych 17

  • Najważniejszy jest sens 18
  • Kontekst biznesowy ma zasadniczy wpływ na podejmowane działania 18
  • Od czego zależy sukces produktu? 20
  • Model biznesowy 21
  • Najważniejsze rezultaty biznesowe 29
  • Podsumowanie 34

Rozdział 2. Inwestowanie w najważniejsze rezultaty biznesowe 35

  • Inwestycje 35
  • Priorytety z datą 36
  • Inwestowanie w najważniejsze rezultaty biznesowe 40
  • Gra inwestycyjna: na jakie rezultaty firma postawi w ciągu najbliższego miesiąca czy dwóch? 42
  • Podsumowanie 48

Rozdział 3. Analiza rozwiązań oraz ich wpływu na możliwość osiągnięcia najważniejszych rezultatów biznesowych 49

  • Rozpoznawanie właściwych problemów do rozwiązania 50
  • Budować czy nie budować? 52
  • Kreślenie kompleksowej wizji interakcji między użytkownikiem a firmą (produktem czy usługą) 54
  • Szacowanie wpływu pomysłu na możliwość osiągnięcia najważniejszych rezultatów biznesowych oraz wypracowania konkretnej wartości 57
  • Wizualizacja priorytetów za pomocą macierzy 2×2 62
  • Podsumowanie 64

Rozdział 4. Planowanie sukcesu 67

  • Jak rozumiemy sukces? 69
  • Definiowanie wskaźników sukcesu 73
  • Nierealistyczne oczekiwania względem technologii 77
  • Koszty kompromisów technicznych 80
  • Definiowanie kryteriów sukcesu technicznego 82
  • Podsumowanie 83

Rozdział 5. Opracowanie produktu o dużej sile oddziaływania 85

  • Analiza siły oddziaływania produktu 86
  • Koszty tworzenia doświadczenia produktu o dużej sile oddziaływania 87
  • Określenie istoty produktu o dużej sile oddziaływania 88
  • Mapa wartości 93
  • Decyzja o tworzeniu, zakupie lub rezygnacji z pewnych rozwiązań 94
  • Koszty rozwiązań cyfrowych 95
  • Ryzyko związane z odstąpieniem od tworzenia rozwiązań 96
  • Macierz kosztów i oddziaływania 97
  • Podsumowanie 98

CZĘŚĆ II. CZY PRACUJEMY NAD WŁAŚCIWYM PRODUKTEM?

Rozdział 6. Zarządzanie zakresem produktu o dużej sile oddziaływania 101

  • Czy już możemy być z siebie zadowoleni? 102
  • Nie zawsze warto robić coś szybciej 103
  • Minimalnie satysfakcjonujący produkt 104
  • Krótka historia samochodu 107
  • Co to zatem jest "produkt o największej sile oddziaływania?" 109
  • Zadowolony klient na każdym etapie rozwoju produktu 118
  • Podsumowanie 119

Rozdział 7. Gromadzenie, pomiary i analiza informacji zwrotnych od klienta 121

  • Dlaczego dopracowane produkty nie odnoszą sukcesu na rynku? 122
  • Martwy punkt informacji zwrotnej 124
  • Typologia klientów 126
  • Co to jest wartość postrzegana produktu? 128
  • Które aspekty doświadczenia produktu mają największe znaczenie? 130
  • Kiedy i w jaki sposób gromadzić informacje zwrotne? 134
  • Czy klient jest skłonny przekazywać nam informacje zwrotne? 136
  • Podsumowanie 138

Rozdział 8. Monitorowanie postępów 141

  • Potrzeba gratyfikacji 141
  • Czy produkt odpowiada klientowi? 143
  • Czy produkt odpowiada firmie? 147
  • Podsumowanie 154

CZĘŚĆ III. CZY PRACA NAD PRODUKTEM PRZEBIEGA PRAWIDŁOWO?

Rozdział 9. Eliminacja marnotrawstwa. Koniec z szacunkami! 159

  • Po co nam szacunki? 160
  • Dlaczego szacunki nie mogą być dokładne? 161
  • Jakie rezultaty powinny przynosić rozmowy o szacowanych wartościach? 165
  • Podsumowanie 169

Rozdział 10. Eliminacja marnotrawstwa. Nie tworzy się tego, co można kupić! 171

  • Jak sprzedać pomysł? 172
  • Dotychczas skuteczne rozwiązania w końcu przestają się sprawdzać 174
  • Budować czy nie budować? 175
  • Czarne dziury, które pochłaniają czas zespołu 177
  • Podsumowanie 180

Rozdział 11. Eliminacja marnotrawstwa. Dane a opinie 181

  • Definiowanie hipotezy 181
  • Moment pierwszy: dane potrzebne przed rozpoczęciem prac rozwojowych 183
  • Moment drugi: dane potrzebne po uruchomieniu funkcjonalności 184
  • Problemy z danymi 185
  • Podsumowanie 189

Rozdział 12. Czy nasz proces nas spowalnia? 191

  • Kontekst biznesowy i organizacyjny 191
  • Pierwsza przyczyna występowania marnotrawstwa w obrębie procesów: dążenie do doskonałości 193
  • Druga przyczyna występowania marnotrawstwa w obrębie procesów: dążenie do wydajności 195
  • Trzecia przyczyna występowania marnotrawstwa w obrębie procesów: dążenie do maksymalizacji przepustowości 196
  • Rozwiązania problemu występowania marnotrawstwa w obrębie procesów 199
  • Podsumowanie 206

Rozdział 13. Upełnomocnienie zespołu 207

  • Założenia koncepcji pracy nad oprogramowaniem w modelu lean 207
  • Podejmowanie decyzji 209
  • Współpraca 213
  • Podsumowanie 215

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Tytuł książki: "Zarządzanie produktem w modelu lean"
Autor: Nandakumar Mangalam
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Nowe technologie w edukacji + CD
Nowe technologie w edukacji + CD
Roman Lorens
Szkolne PWN
Konwencja Modelowa OECD i Konwencja Modelowa w polskiej praktyce traktatowej
Konwencja Modelowa OECD i Konwencja Modelowa w polskiej praktyce traktatowej
Ziemowit Kukulski
Wolters Kluwer
Przewodnik po sztuce współczesnej Dlaczego pięciolatek nie mógł tego zrobić?
Przewodnik po sztuce współczesnej Dlaczego pięciolatek nie mógł tego zrobić?
Susie Hodge
Arkady
Nauka czy rozrywka Nowa muzeologia w europejskich definicjach muzeum Tom 4
Nauka czy rozrywka Nowa muzeologia w europejskich definicjach muzeum Tom 4
Borusiewicz Mirosław
Universitas
Innowacyjność i konkurencyjność gospodarki
Innowacyjność i konkurencyjność gospodarki
Stefan Marciniak
C.H. Beck
Kawa
Kawa
Bozidar Jezernik
CZARNE
 Koszyk
1 x Choroba zwyrodnieniowa stawów, zespół przewlekłego zmęczenia, fibromialgia Zestaw ćwiczeń ogólno-usprawniających
1 x Ćwiczenia z receptury
1 x Cenzura wobec tematu II wojny światowej i podziemia powojennego w literaturze polskiej 1956-1958
1 x Jak być wspaniałym tatą
1 x Rękojmia wiary publicznej ksiąg wieczystych
1 x Astma oskrzelowa Perspektywa psychologiczno-egzystencjalna
1 x Kaskady i sadzawki w ogrodzie
1 x Pozycja prawna oskarżonego z zaburzeniami psychicznymi
1 x Alfabet Tischnera
1 x Jestem na ciebie zły, ale cię kocham Jak naprawić relacje z rodzicami
1 x Apokalipsa czytana dzisiaj
1 x Historia sztuki Architektura
1 x Jak odgracić dom, nie wpadając w rozpacz Wygraj walkę z nadmiarem rzeczy
1 x 300 idiomów języka niemieckiego
1 x Konstytucja Praworządność Władza sądownicza Aktualne problemy trzeciej władzy w Polsce
1 x Czas na dziecko Poradnik dla dojrzałych matek
1 x Microsoft Excel 2019 Krok po kroku
1 x Gorzka czekolada
1 x Droga do nieśmiertelności Felietony medyczne
1 x Generyczność w języku i w myśleniu Studium kognitywne
1 x Co wie Twój kot? Poznaj sposób rozumienia świata przez koty
1 x Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej Teoria i praktyka Wydanie 2
1 x Komunikacja religijna i media
1 x Koniec Alzheimera
1 x Psychosomatyczne, emocjonalne i duchowe aspekty chorób ze stresu
1 x Formy nieobecności Szkice o współczesnej poezji kobiet
1 x Artyści uliczni polskich miast
1 x Ewolucja systemów bezpieczeństwa Od Bliskiego Wschodu do Oceanii
1 x Fenomenologia regionalnej integracji państw Studium prawa międzynarodowego Tom 1 Teoria i praktyka regionalnej integracji państw
1 x Bliźnięta... i więcej, czyli o wieloraczkach podczas ciąży i po porodzie
1 x Detoks cukrowy
1 x Immunitet parlamentarny i immunitet głowy państwa z perspektywy konstytucyjnej i karnoprocesowej
1 x Granice procesu karnego Legalność działań uczestników postępowania
1 x Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
1 x Bezrobocie. Zachowania zdrowotne. Uwarunkowania
1 x Naśladownictwo opakowań produktów markowych w świetle prawa własności intelektualnej
1 x Abc każdej dziewczyny
1 x Jak być artystą na przykładzie Thomasa Manna
1 x Architektura Urbanistyka Nauka
1 x Interaktywna wizualizacja danych
1 x Techniki twórców złośliwego oprogramowania. Elementarz programisty
1 x Renty strukturalne w ustawodawstwie rolnym
1 x Wątroba Profilaktyka Choroby Żywienie Dieta
1 x Dawno temu był sobie algorytm Czyli jak książki, filmy i życie codzienne wyjaśniają nam dziedzinę algorytmów
1 x Jak być wspaniałymi rodzicami Trzy poradniki dla każdej rodziny
1 x Psychologia w geriatrii
1 x Dolce vita po polsku
1 x Bez wyboru
1 x Audiowizualne usługi medialne Reglamentacja w warunkach konwersji cyfrowej
1 x Mirabegron w terapii nadreaktywności pęcherza moczowego
1 x Zamówienia publiczne Wzory pism z objaśnieniami
1 x Zwyrodnienie plamki żółtej związane z wiekiem
1 x Encyklopedia dinozaurów Poznaj świat strasznych jaszczurów
1 x Religijność osób z niepełnosprawnością wzrokową Struktura i uwarunkowania
1 x Metodyka pracy sędziego w sprawach cywilnych Wydanie 7
1 x Problemy okołooperacyjne u osób w wieku podeszłym
1 x Charakter prawny zapisu na sąd polubowny Wydanie 2
1 x Zioło-lecznictwo czyli wywary na przywary
1 x Cukrzyca bez lekarstw
1 x Adobe Fireworks CS5/CS5 PL Oficjalny podręcznik
1 x De prospectiva pingendi O perspektywie w malarstwie
1 x Al Capone
1 x Zdrowie publiczne Wyzwaniem dla systemów zdrowia XXI wieku
1 x Transmisja internetowa danych multimedialnych w czasie rzeczywistym
1 x Aktualne problemy prawne w psychologii i medycynie
1 x Ziołolecznictwo dla seniora
1 x Aktywizowanie odbiorcy a gatunki mowy Wiedza i umiejętności uczniów
1 x Gastroenterologia hepatologia i endoskopia Tom 1
1 x Góralsko godacka Ilustrowany słownik dla ceprów
3,967.98zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Chemia
Metody teorii grup w chemii

Metody teorii grup w chemii

39.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN