Tytuł: | Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy | | Autor: | Adam Stabryła | | ISBN: | 978-83-01-16640-3 | | Ilość stron: | 378 | | Data wydania: | 2012 (dodruk) | | Format: | 16.5x23.5cm | | Wydawnictwo: | PWN | |
| Cena: | 59.00zł | |
Chcesz zarządzać firmą - opracuj strategię!
• Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie. • Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. • Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej.
Książka koncentruje się na zagadnieniach: • koncepcja zarządzania strategicznego, • typologia strategii zarządzania, • wykorzystanie analizy preferencji, • analiza strategiczna, • planowanie strategiczne, • implementacja strategii, • kontrola strategiczna.
Dodatkowymi walorami podręcznika są: • kompleksowe ujęcie tematu, • duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, • duża liczba rysunków i tabeli ilustrujących przedstawiane zagadnienia, • bogata bibliografia
|