Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonomia Finanse » Ekonomia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
  Audyt finansowy
  Bankowość Kredyty
  Controlling
  Ekonomia
  Finanse
  Fundusze emerytalne
  Giełda Inwestycje
  Globalizacja
  Gospodarka
  Pieniądz
  Podatki
  Rachunkowość
  Ubezpieczenia
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Zarządzanie wartością i wycena marki Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa 65.00zł
Zarządzanie wartością i wycena marki Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa

Tytuł: Zarządzanie wartością i wycena marki Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa
Autor: Grzegorz Urbanek
ISBN: 978-83-8102-295-8
Ilość stron: 320
Data wydania: 11/2019
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 65.00zł


Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia nieprezentowane wcześniej w polskiej literaturze przedmiotu uporządkowane, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do roli marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Unikatowość zaprezentowanego w książce podejścia wynika z tego, że w przeciwieństwie do większości publikacji książkowych z obszaru brandingu, które koncentrują się na odpowiedzi na pytanie: „Jak zbudować markę?", niniejsza monografia koncentruje się na odpowiedzi na pytanie: „W jaki sposób marka buduje wartość przedsiębiorstwa i jak ją można wycenić?".

Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa.

Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych.
 
Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania:
• Jaka jest istota marki i co się na nią składa?
• Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa?
• Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów?
• Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki?
• Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości?

Książka prezentuje unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania.
 
Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie.
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Rachunkowość finansowa w teorii i praktyce
Rachunkowość finansowa w teorii i praktyce
Roman Niemczyk
Wolters Kluwer
Program Rodzina 500 plus Zasady przyznawania i wypłaty świadczeń pieniężnych na dzieci
Program Rodzina 500 plus Zasady przyznawania i wypłaty świadczeń pieniężnych na dzieci
Krystyna Gąsiorek Anna Kawecka Magdalena Januszewska Adam Błaszko
Wolters Kluwer
W służbie III Rzeszy Wspomnienia nastoletniego żołnierza obrony przeciwlotniczej 1943–1945
W służbie III Rzeszy Wspomnienia nastoletniego żołnierza obrony przeciwlotniczej 1943–1945
Karl H. Schlesier
Rebis
Doradztwo personalne i zawodowe
Doradztwo personalne i zawodowe
Izabela Stańczyk
Difin
Grzeczne dziewczynki marzą o karierze a niegrzeczne ją planują
Grzeczne dziewczynki marzą o karierze a niegrzeczne ją planują
Caitlin Friedman, Kimberly Yorio
Onepress
Kodeks spółek handlowych Część 1
Kodeks spółek handlowych Część 1
Daniel Kupryjańczyk
Infor Grupa
 Koszyk
1 x Historia pszczół
1 x OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D
1 x Bierut i Wasilewska Agent i dewotka
1 x Katalog elementów budowlanych Poradnik projektowania na trwałość według norm nowej generacji
1 x Budownictwo ogólne tom 3 Elementy budynków podstawy projektowania
1 x Lick. Stage Dive
1 x Gramatyka angielska dla bystrzaków
1 x Prawo konkurencji Tom 15
1 x Koncesja na roboty budowlane lub usługi Partnerstwo publiczno-prawne Komentarz
1 x Detoks Zdzisław Beksiński Norman Leto Korespondencja/rozmowa
1 x Charakterystka energetyczna i audyt budynków
1 x Aplikacja kuratorska Egzamin wstępny na aplikację Aplikacja Egzamin kuratorski
1 x Wizualizacja informacji Studium informatologiczne
1 x Boznańska Malarstwo
1 x Kantor od kuchni Wydanie 2
1 x Dwory i pałace wiejskie w Małopolsce i na Podkarpaciu
1 x Bitcoin Płatnicze i inwestycyjne zastosowania kryptowaluty
1 x Operator walców w pytaniach i odpowiedziach
1 x Until Trevor
1 x Czy grzechotnik ma grzechotkę Zaskakujące pytania ze świata zwierząt
1 x Bankowość detaliczna w Polsce Wydanie 3
1 x Energetyka i ochrona środowiska w procesie inwestycyjnym
1 x Atlas dinozaurów dla dzieci
1 x Apelacje karne Zaskarżanie na korzyść i niekorzyść
1 x Każdemu jego śmietnik Szkice o śmieciach i śmietniskach
1 x Bosch Zbliżenia
1 x Antropologia codzienności
1 x Francusko-polski słownik budowlany
1 x Marketing usług zdrowotnych
1 x Czas Gniewu Rozkwit i upadek imperium SLD
1 x Bieszczady
1 x Istota wolności gospodarczej w ujęciu filozoficznoprawnym
1 x Biochemia Krótkie wykłady Wydanie 4
1 x Cultores Deorum Stowarzyszenia religijne w Italii w okresie wczesnego cesarstwa I-III w. n.e.
1 x Ekonometria przestrzenna Metody i modele analizy danych przestrzennych
1 x (U)sługi domowe
1 x Finansjalizacja w ochronie zdrowia
1 x Anatomia siły
1 x Do szarży marsz marsz Tom 4 Studia z dziejów kawalerii
1 x Dachy
1 x Obróbka powierzchni w wygładzarkach pojemnikowych
1 x Dlaczego ćmy lecą do światła
1 x Drgania mechaniczne
1 x Antologia polskiej myśli politycznej okresu dwudziestolecia międzywojennego
1 x Nowe zjawiska w świecie szkoleń
1 x Encyklopedia igrzysk olimpijskich Pytania i odpowiedzi
1 x Kościół i nauka wobec ekologicznych wyzwań
1 x Interes publiczny w prawie gospodarczym
1 x Mity i zgrzyty
1 x Podstawy animacji Projekty 2D
1 x Koszty jakości Wybrane aspekty
1 x Reszta jest hałasem Słuchając dwudziestego wieku
3,077.27zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Matematyka
Księga matematycznych tajemnic

Księga matematycznych tajemnic

39.90zł
33.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium