Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonomia Finanse » Ekonomia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
  Audyt finansowy
  Bankowość Kredyty
  Controlling
  Ekonomia
  Finanse
  Fundusze emerytalne
  Giełda Inwestycje
  Globalizacja
  Gospodarka
  Pieniądz
  Podatki
  Rachunkowość
  Ubezpieczenia
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Zarządzanie wartością i wycena marki Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa 65.00zł
Zarządzanie wartością i wycena marki Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa

Tytuł: Zarządzanie wartością i wycena marki Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa
Autor: Grzegorz Urbanek
ISBN: 978-83-8102-295-8
Ilość stron: 320
Data wydania: 11/2019
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 65.00zł


Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia nieprezentowane wcześniej w polskiej literaturze przedmiotu uporządkowane, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do roli marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Unikatowość zaprezentowanego w książce podejścia wynika z tego, że w przeciwieństwie do większości publikacji książkowych z obszaru brandingu, które koncentrują się na odpowiedzi na pytanie: „Jak zbudować markę?", niniejsza monografia koncentruje się na odpowiedzi na pytanie: „W jaki sposób marka buduje wartość przedsiębiorstwa i jak ją można wycenić?".

Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa.

Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych.
 
Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania:
• Jaka jest istota marki i co się na nią składa?
• Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa?
• Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów?
• Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki?
• Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości?

Książka prezentuje unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania.
 
Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie.
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Tworzenie gier internetowych Receptury
Tworzenie gier internetowych Receptury
Evan Burchard
HELION
Filozofia kosmologii Wprowadzenie
Filozofia kosmologii Wprowadzenie
Michał Heller
Copernicus Center Press
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
Krzysztof Walczak Kamil Antonów Dominika Dörre-Nowak
Wolters Kluwer
Kościół Niełatwa miłość
Kościół Niełatwa miłość
Grzegorz Strzelczyk
WAM
Era autodestrukcji Świat, kapitalizm, demokracja wobec zagrożeń
Era autodestrukcji Świat, kapitalizm, demokracja wobec zagrożeń
Władysław Szymański
Difin
Zaskakujący kapitalizm Miraże ekonomii XXI wieku
Zaskakujący kapitalizm Miraże ekonomii XXI wieku
Andrzej Sopoćko
PWE
 Koszyk
1 x 18 brumaire'a Ludwika Bonaparte
1 x 1000 pytań i odpowiedzi
1 x Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
1 x Angielski Podróże i praca Słownik obrazkowy
1 x Matematyka finansowa
1 x Jak czytać zamki Krótki kurs wiedzy o fortyfikacjach
1 x Mikrobiologia środowisk
1 x Historica Katedry Europy
1 x Honda Civic Modele od października 1987 do marca 2001
1 x Bractwo Kurkowe w Polsce Leksykon
1 x Mikroekonomia Oswajanie z matematyką Wydanie 2
1 x Ekologia człowieka Tom 1 Wrażliwość na czynniki środowiska i biologiczne zmiany przystosowawcze
1 x Człowiek. Biografia
1 x Geosyntetyki w budownictwie wodnym
1 x Mieszkając z wrogiem
1 x 1000 włoskich słów(ek) Ilustrowany słownik polsko-włoski włosko-polski
1 x Instalacje elektryczne Wydanie 2
1 x 1000 niderlandzkich słówek Ilustrowany słownik niderlandzko-polski polsko-niderlandzki
1 x Aż łeb urywa 362 zaskakujące fakty o współczesnym świecie
1 x Epistemologiczna rola obrazu fotograficznego
1 x Czekolada Leksykon
1 x Adam Bujak Życie malowane światłem. Fotografie 1964- 2019
1 x Dacia Logan
1 x 100 najpiękniejszych budowli świata
1 x Jak dobrze pisać Od myśli do tekstu
1 x DTP księga eksperta
1 x Until Trevor
1 x Absolutna dominacja Totalitarna demokracja w nowym porządku świata
1 x Alternatywne zasilanie samochodów benzyną oraz gazami LPG i CNG Badania porównawcze dynamiki rozpędzania i emisji spalin
1 x Audi 100 i 200
1 x Czas pracy kierowców z wzorcowymi informacjami o czasie pracy dla kierowców + CD
1 x Gospodarowanie odpadami komunalnymi w gminie z płytą CD
1,812.31zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Energetyka
Polityka energetyczna państw Azji i Pacyfiku w XXI wieku

Polityka energetyczna państw Azji i Pacyfiku w XXI wieku

33.60zł
28.56zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press