Tytuł: | Zarządzanie wartością klienta Pomiar i strategie | | Autor: | Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski | | ISBN: | 978-83-7561-058-1 | | Ilość stron: | 568 | | Data wydania: | 2010 | | Oprawa: | Twarda | | Format: | 16.8x24.4cm | | Wydawnictwo: | Poltext | |
| Cena: | 79.90zł | |
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości.
Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podejścia do pomiaru wartości klienta, zarządzania wiedzą o kliencie, tworzenia wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji.
Autorzy publikacji to pracownicy Katedry Marketingu SGH oraz przedstawiciele innych środowisk akademickich. Książka przeznaczona do szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów – praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania.
|