Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Zarządzanie zespołem » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Silikony Właściwości i zastosowanie

Silikony Właściwości i zastosowanie

39.00zł
29.25zł
Zarządzanie zespołem handlowym 29.00zł 20.59zł
Zarządzanie zespołem handlowym

Tytuł: Zarządzanie zespołem handlowym
Autor: Ivan Bureš
ISBN: 978-83-246-0004-5
Ilość stron: 184
Data wydania: 08/2007
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 29.00zł 20.59zł


Konsekwentna strategia + szósty zmysł

  • Test umiejętności kandydata na handlowca (pytania, scoring, interpretacja wyników)
  • Wprowadzenie do sprzedaży nowych produktów
  • Tworzenie autentycznej kultury organizacyjnej, by zatrzymać najlepszych

Masz wybór. Swoim zespołem handlowym możesz zarządzać tak, jak używanym samochodem. Możesz zwalniać połowę handlowców po okresie próbnym. Możesz pod koniec każdego kwartału i półrocza wprowadzać atmosferę horroru, byleby tylko zrealizować niewykonalne plany sprzedaży. Możesz wygłaszać płomienne kazania i zakładać, że Twoi ludzie nie potrzebują żadnej innej motywacji.

Na szczęście istnieje też inna droga. Taka, która zaprowadzi Cię dalej niż do następnego zakrętu. Twój zespół handlowców reaguje na wszystko, co robisz -- i ma ograniczoną wytrzymałość na destruktywne bodźce. Taka grupa osiąga wyniki tym lepsze, im lepiej zadbasz o każdy jej element. I niekoniecznie wymaga to wypracowywania wszystkiego od podstaw: możesz wykorzystać "części gotowe" -- sprawdzone metody postępowania najlepszych szefów sprzedaży we wszystkich kluczowych aspektach ich pracy. Oto one:

  • rekrutacja handlowców: badanie kompetencji osobistych i zawodowych,
  • tworzenie indywidualnych planów motywacyjnych: szkolenia, premie, dodatki do pensji,
  • stabilizowanie wyników sprzedaży w długim okresie,
  • budżetowanie w dziale handlowym,
  • tworzenie wykonalnych i motywujących planów sprzedaży,
  • korzystanie z narzędzi informatycznych w dziale handlowym.

Rozdziały:

Przedmowa (5)
1. Wybór przedstawicieli handlowych (7)

  • 1.1. Niezbędne cechy osobowości (7)
  • 1.2. Umiejętności handlowe, które można kształtować (11)
  • 1.3. Profesjonalna wiedza na temat produktu (14)
  • 1.4. Test (17)
  • 1.5. Rozmowa kwalifikacyjna (21)
  • 1.6. Wybór końcowy (24)

2. Szkolenie przedstawicieli handlowych (27)

  • 2.1. Przyswojenie informacji (27)
  • 2.2. Szkolenia psychologiczne (miękkie) i merytoryczne (twarde) (31)
  • 2.3. Diagnozowanie potrzeb klienta (36)
  • 2.4. Przygotowanie i prezentacja oferty (39)
  • 2.5. Pokonywanie trudności (odpowiadanie na zarzuty, uwagi) (42)
  • 2.6. Zakończenie transakcji handlowej (46)

3. Plan sprzedaży (51)

  • 3.1. Trzy składniki wzrostu poziomu sprzedaży (51)
  • 3.2. Związek między planem marketingowym i planem sprzedaży (54)
  • 3.3. Formalne działania przy ustalaniu planu handlowego (58)
  • 3.4. Sprawdzanie wielkości rynku (60)
  • 3.5. Planowanie stanu płynności gotówkowej (62)
  • 3.6. Korekta planu (65)

4. Organizacja i budżet (67)

  • 4.1. Planowanie kosztów sprzedaży (67)
  • 4.2. Centralizacja i departamentalizacja sprzedaży (71)
  • 4.3. Koegzystencja produktów powszechnego użytku i specjalnych (73)
  • 4.4. Zaplecze (75)
  • 4.5. Specyfika sprzedaży za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej (79)
  • 4.6. Franchising (83)

5. Motywacja i wynagradzanie (85)

  • 5.1. Rozdzielenie kwot sprzedaży (celów finansowych) (85)
  • 5.2. Prowizje bezpośrednie i pośrednie w mieszanym systemie wynagrodzeń (88)
  • 5.3. Motywacyjny potencjał środków wyjazdowych (93)
  • 5.4. Piramidowy system wynagrodzeń (97)
  • 5.5. Utrzymywanie dobrej formy psychicznej (100)
  • 5.6. Współzawodnictwo zwiększa zainteresowanie pracą (104)

6. Narady (107)

  • 6.1. Przygotowanie (107)
  • 6.2. Wzbudzenie zainteresowania i podtrzymanie uwagi (110)
  • 6.3. Brainstorming - "puszczanie wodzy fantazji" (113)
  • 6.4. Wystawy i targi (116)
  • 6.5. Remanent informacyjny (118)
  • 6.6. Ocena narad (121)

7. Stabilizacja efektywności sprzedaży (125)

  • 7.1. Sprzedaż nie oznacza bicia rekordów za wszelką cenę (125)
  • 7.2. Sezonowe wskaźniki nie mówią całej prawdy, ale nie kłamią (128)
  • 7.3. Rachunek prawdopodobieństwa - ile pewności jest w niepewności (131)
  • 7.4. Wyznaczenie poziomu zadowolenia klienta (133)
  • 7.5. Operacyjne ukierunkowywanie popytu (136)
  • 7.6. Klient wewnętrzny (139)

8. Skok kierownika sprzedaży i jego zespołu w XXI wiek (143)

  • 8.1. Zarządzanie komputerowe (ZK) - rewolucja w zarządzaniu sprzedażą (143)
  • 8.2. ZK umożliwia solidną i przejrzystą ewidencję klientów (146)
  • 8.3. ZK umożliwia bieżącą aktualizację danych o poczynaniach przedstawicieli handlowych (150)
  • 8.4. ZK dostarcza nam podstawowych informacji o wypłacalności klientów (156)
  • 8.5. ZK na bieżąco reaguje na zachowania rynku (159)
  • 8.6. ZK systematycznie śledzi poczynania konkurencji (162)

Zakończenie (167)
Skorowidz (171)

Tytuł książki: "Zarządzanie zespołem handlowym"
Autor: Ivan Bureš
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 29.00zł 20.59zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Przystanek Warszawa Subiektywny przewodnik literacki
Przystanek Warszawa Subiektywny przewodnik literacki
Sadkowska-Mokkas Lidia
Poligraf
1859 dni Warszawy
1859 dni Warszawy
Władysław Bartoszewski
ZNAK
Czarna wołga Kryminalna historia PRL
Czarna wołga Kryminalna historia PRL
Przemysław Semczuk
ZNAK
Więź daje siłę Emocjonalne bezpieczeństwo na dobry początek
Więź daje siłę Emocjonalne bezpieczeństwo na dobry początek
Kirkilionis Evelin
MAMANIA
Proces karny Zarys systemu Wydanie 10
Proces karny Zarys systemu Wydanie 10
Stanisław Waltoś
LexisNexis
Alkoholowy zespół płodu
Alkoholowy zespół płodu
Marek Banach
WAM
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka dla maturzysty Zbiór zadań

Matematyka dla maturzysty Zbiór zadań

34.90zł
29.67zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Anatomia człowieka Podręcznik dla studentów Tom 1-4 Komplet Olgierd Narkiewicz, Janusz Moryś PZWL
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION