Tytuł: | Zatrzymaj najlepszych 26 strategii budowania zaangażowania pracowników | | Autor: | Sharon Jordan-Evans | | ISBN: | 978-83-264-1541-8 | | Ilość stron: | 320 | | Data wydania: | 03/2012 | | Format: | B5 | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 69.00zł | |
Książka przedstawia 26 skutecznych strategii służących zatrzymaniu w firmie wartościowych pracowników - nie tylko tych osiągających wyjątkowe wyniki, ale także tych solidnych, wykonujących rzetelnie i niezawodnie codzienne zadania.
Dzięki lekturze tej książki dowiesz się m.in.: • dlaczego płaca nie jest najważniejszą nagrodą, • jak można dbać o rozwój pracownika, zapewniając mu pełne wyzwań zadania, nawet jeśli awans nie jest możliwy, • jak dbałość o dobrą formę pracowników przekłada się na wyniki ich pracy, • o co pytać, jak słuchać i rozumieć pracowników, aby nie chcieli zmieniać szefa ani zespołu, • jak uwzględniać w pracy pasje pracowników, wartości, potrzeby osobiste i chęć kontaktowania się z innymi ludźmi, • w jaki sposób uwzględniać różnice między pokoleniami w stosowaniu strategii budowania zaangażowania.
Książka zawiera przykłady z życia firm, a także listy działań, testy i kwestionariusze umożliwiające łatwe przełożenie teorii na praktykę.
Rozdziały: Rozdział 1. Pytania - Co cię zatrzymuje w pracy? Rozdział 2. Pieniądze - Ich znaczenie jest przeceniane Rozdział 3. Kariera - Wspieraj jej rozwój Rozdział 4. Godność - Okaż szacunek Rozdział 5. Wzbogacanie - Zwiększaj energię stanowiska pracy Rozdział 6. Rodzina - Bądź przyjazny Rozdział 7. Cele - Rozszerz zakres możliwości Rozdział 8. Zatrudnianie - Dopasowuj Rozdział 9. Informowanie - Dziel się wiadomościami Rozdział 10. Szef tyran - Nie bądź taki Rozdział 11. Radość w pracy - Zadbaj o nią Rozdział 12. Więzi - Twórz je Rozdział 13. Mentoring - Bądź mentorem Rozdział 14. Obliczenia - Wykonaj je Rozdział 15. Możliwości - Wydobywaj je Rozdział 16. Pasja - Wspieraj ją Rozdział 17. Podważanie status quo - Zrewiduj reguły Rozdział 18. Nagroda - Wyrażaj uznanie Rozdział 19. Przestrzeń - Daj ją Rozdział 20. Prawda - Mów ją Rozdział 21. Zrozumienie - Słuchaj uważniej Rozdział 22. Wartości - Określ je i dopasuj Rozdział 23. Dobra forma - Podtrzymuj ją Rozdział 24. Pokolenie X i inne generacje - Obchodź się z nimi uważnie Rozdział 25. Pierwszeństwo - Daj je pracownikom Rozdział 26. Szczyt - Zmierzaj ku niemu
|