Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Anatomia czynnościowa ośrodkowego układu nerwowego Wydanie 5

Anatomia czynnościowa ośrodkowego układu nerwowego Wydanie 5

109.00zł
Zawód handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone 54.90zł 38.98zł
Zawód handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone

Tytuł: Zawód handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone
Autor: Andrzej Niemczyk, Mariusz Kędzierski
ISBN: 978-83-283-4345-0
Ilość stron: 352
Data wydania: 01/2018
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 54.90zł 38.98zł


Mocno stań na obu handlowych nogach!

Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: elitarna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które często pozostają ze sobą w sprzeczności. Trzeba być równocześnie świetnym analitykiem — potrafiącym pracować z danymi, tabelami, liczbami — oraz empatycznym psychologiem odczytującym prawdziwe potrzeby klienta z zawoalowanych nieraz słów, mimiki, mowy ciała. Sprzeczności jest więcej. Doświadczonym handlowcom, zbrojnym w wiedzę i umiejętności sprzedażowe, brakować może entuzjazmu, jaki mają początkujący. Ci z kolei zdolni są zarazić rozmówcę swoją świeżą energią, by zaraz potem zniechęcić do siebie nieświadomie popełnioną gafą — zachowaniem dalece wykraczającym poza ramy biznesowej etykiety.

Jak to pogodzić? Jak umiejętnie i racjonalnie zorganizować własną pracę w terenie, wykorzystując przy tym twarde techniki sprzedażowe i jak równocześnie kierować się w kontaktach zawodowych tym, czego oczekują klienci, czyli: emocjami, szczerością, sercem? Gdzie, będąc weteranem profesji, szukać entuzjazmu młodzika? I odwrotnie: skąd czerpać doświadczenie, gdy startuje się w tym niełatwym, lecz fascynującym zawodzie? O tym piszą Andrzej Niemczyk i Mariusz Kędzierski, handlowcy i trenerzy sprzedaży z wieloletnim stażem. W swojej książce zebrali wiedzę i doświadczenia kilku tysięcy przedstawicieli handlowych i ich szefów, którzy zechcieli przyłożyć rękę do powstania tego niezwykłego poradnika. Udowadniają w nim, że skuteczna sprzedaż bez manipulacji jest możliwa — od pierwszego tzw. zimnego telefonu aż po finalizację transakcji i dalej, do podtrzymywania przyjaznych relacji z partnerami w biznesie.

Rozdziały:

    Wstęp (9)

    CZĘŚĆ I. DZIEŃ PO DNIU - CODZIENNA PRACA HANDLOWCA

    Rozdział 1. Pierwszy kontakt z klientem - "zimny telefon" (15)

    Rozdział 2. Schemat wizyty handlowej - konieczność czy bezsens? Prawidłowe podejście do wizyty handlowej (21)

    • 2.1. Konflikt handlowców z przełożonymi (22)
    • 2.2. Otwarcie spotkania - więcej szans, niż to się wydaje (31)
    • 2.3. Badanie potencjału i potrzeb klienta (37)
    • 2.4. Prezentacja oferty (49)
    • Zastrzeżenia - pokonać czy zrozumieć? (69)
    • 2.5. Zamykanie sprzedaży i zakończenie spotkania (75)
    • 2.6. Działania po wizycie handlowej (86)

    Rozdział 3. Negocjacje dla handlowców (91)

    • 3.1. Dwa rodzaje negocjacji - dwa odmienne światy (91)
    • 3.2. Prawidłowe negocjowanie problemowe i pozycyjne (98)
    • 3.3. Style negocjowania (109)
    • 3.4. Emocje w negocjacjach (115)
    • 3.5. Komunikacja w negocjacjach (125)
    • 3.6. Przygotowanie do negocjacji (130)
    • 3.7. Trudne sytuacje w negocjacjach (148)
    • 3.8. Dobre strony reguł wywierania wpływu i manipulacja (154)

    Rozdział 4. Jak poprowadzić skuteczną prezentację na szerszym forum - wystąpienia publiczne (173)

    • 4.1. Przygotowanie do prezentacji (175)
    • 4.2. Jak ustalać treść wystąpienia (176)
    • 4.3. Jaka ma być forma wystąpienia? (178)
    • 4.4. Prezenter - najważniejszy element (189)

    Rozdział 5. Co handlowiec powinien wiedzieć o produkcie i firmie (199)

    • 5.1. Co muszę wiedzieć o firmie? (199)
    • 5.2. Co przedstawiciel musi wiedzieć o produkcie - marketingowa koncepcja produktu (200)
    • 5.3. Opisujmy produkt językiem klienta (204)

    Rozdział 6. Jak przedstawiciel może efektywnie zorganizować swoją pracę - czas, cele, priorytety (209)

    • 6.1. Matryca zarządzania czasem (211)
    • 6.2. Stawianie sobie celów sprzedażowych (213)
    • 6.3. Priorytety zadań (215)
    • 6.4. Pożeracze czasu - jak sobie z nimi radzić? (218)
    • 6.5. Praktyczne narzędzia zarządzania czasem (225)
    • 6.6. Delegowanie zadań (229)

    CZĘŚĆ II. KOMPETENCJE PSYCHOLOGICZNE W ZWIĘKSZANIU SKUTECZNOŚCI HANDLOWCA

    Rozdział 7. Klient też człowiek, czyli jak przedstawiciel może budować relacje (235)

    • 7.1. Czego klient nie lubi (236)
    • 7.2. Jak budować wiarygodność w oczach klienta (240)
    • 7.3. Typologia zachowań klienta (246)
    • 7.4. Jak wykorzystać typologię zachowań (248)
    • 7.5. Trudne sytuacje jako szansa (252)

    Rozdział 8. Asertywność handlowca to znacznie więcej niż umiejętność odmawiania (257)

    • 8.1. Czym naprawdę jest asertywność? (258)
    • 8.2. Dlaczego handlowcy nie zachowują się asertywnie? (261)
    • 8.3. Jakie są warunki asertywności? (262)
    • 8.4. Jaki jest związek postawy wobec siebie i innych z asertywnością? (263)
    • 8.5. Idee irracjonalne (266)
    • 8.6. Dialog wewnętrzny (270)
    • 8.7. Techniki wspomagające asertywność (271)
    • 8.8. Jak postępować z osobami, które nie zachowują się asertywnie (274)

    Rozdział 9. Jak przedstawiciel może sobie radzić z negatywnymi emocjami? (277)

    Rozdział 10. Wypalenie zawodowe - jak przedstawiciel może go uniknąć? (289)

    • 10.1. Po czym poznamy wypalenie? (289)
    • 10.2. Skąd się bierze wypalenie zawodowe? (292)
    • 10.3. Jak przeciwdziałać wypaleniu? (302)

    Rozdział 11. Jak rozwiązywać konflikty (323)

    • 11.1. Czym jest konflikt? (323)
    • 11.2. Przyczyny konfliktów (326)
    • 11.3. Rodzaje konfliktów (332)
    • 11.4. Błędy w rozwiązywaniu konfliktów (332)
    • 11.5. Jak zapobiegać niepotrzebnym konfliktom (336)
    • 11.6. Jak rozwiązywać konflikty (341)
    • 11.7. Pomoc osób trzecich w rozwiązywaniu konfliktów (347)

    Rozdział 12. Błędy szefów sprzedaży w pracy z handlowcami (349)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 38,98zł

Tytuł książki: "Zawód handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone"
Autor: Andrzej Niemczyk, Mariusz Kędzierski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 54.90zł 38.98zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Miejsca Święte w Polsce
Miejsca Święte w Polsce
Robert Szybiński
Arystoteles
Chorwacja Przewodnik dookoła świata
Chorwacja Przewodnik dookoła świata
praca zbiorowa
Pascal
Fotografowanie kobiet 500 kreatywnych ujęć
Fotografowanie kobiet 500 kreatywnych ujęć
Michelle Perkins
HELION
Wojna paragwajska 1864-1870
Wojna paragwajska 1864-1870
Jarosław Wojtczak
Bellona
Bezpieczeństwo ekonomiczne obrotu gospodarczego
Bezpieczeństwo ekonomiczne obrotu gospodarczego
Konrad Raczkowski
Wolters Kluwer
Inspirujący menedżer Budowanie relacji, które przekładają się na wyniki
Inspirujący menedżer Budowanie relacji, które przekładają się na wyniki
Judith Leary-Joyce
Wolters Kluwer
 Koszyk
1 x Książka i technologie
29.00zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Testy maturalne z Fizyki

Testy maturalne z Fizyki

14.90zł
11.18zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN