Tytuł: | Zawód konsultant Prowadzenie działalności wyrabianie marki, osiąganie sukcesu | | Autor: | Alan Weiss | | ISBN: | 978-83-264-8214-4 | | Ilość stron: | 472 | | Data wydania: | 03/2015 ( wydanie 3 ) | | Format: | 17.0x24.0cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 59.00zł | |
Zawód konsultant to profesjonalny poradnik dla wszystkich osób prowadzących działalność w branży konsultingowej. Z książki tej czytelnik dowie się, jak pozyskiwać kapitał, przyciągać klientów, tworzyć plany marketingowe i rozwijać swoją firmę tak, aby osiągnąć sukces i wysokie dochody.
W książce omówiono szczegółowo takie zagadnienia, jak: • nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami, • wykorzystywanie metod networkingu, • działanie w warunkach kryzysu gospodarczego, • poszukiwanie nisz rynkowych, obsługa nietypowych rynków i klientów, • zatrudnianie wartościowych pracowników, pozyskiwanie wspólników i współpraca z podwykonawcami, • kształtowanie ceny swoich usług, • budowanie oferty i zdobywanie zleceń, • efektywne promowanie firmy i własnej marki, • korzystanie z nowoczesnych technologii, • finansowanie własnej działalności, • maksymalizowanie zysków ze swojej marki.
Rozdziały:
CZĘŚĆ I. ZAWÓD KONSULTANT: PRZYGOTOWANIE
1. Kim jest konsultant? Nauka i sztuka konsultingu Jak organizacje szukają pomocy konsultantów - czyli jak "dać się odkryć" Liczą się rezultaty, a nie zadania - dlaczego nie należy koncentrować się na "produktach cząstkowych" Najbliższa przyszłość - trendy i prawdopodobne scenariusze w tym dziesięcioleciu Pytania i odpowiedzi
2. Siła napędowa Jak praca staje na drodze kariery Czy rozwój firmy sprowadzi Cię na ziemię? Kończenie współpracy z klientami Dwanaście sygnałów wskazujących, że czas odejść Wybór nieuczęszczanego szlaku Tak jak w show-biznesie, wszystko zależy od wyboru właściwego momentu Pytania i odpowiedzi
3. Zdobywanie prowadzenia - peleton zostaje w tyle Pułapka sukcesu Marka to Ty Z przodu jest zawsze najlepszy widok Ryzyko i nagroda: bez krzyża nie ma korony Pytania i odpowiedzi
4. Burzenie paradygmatów Najlepsze strategie rozwoju Jak skorygować obrany kurs Dziesięć sposobów na nawiązanie wyjątkowych relacji Dlaczego nikogo nie obchodzą Twoje standardy etyczne ani Twoje trudne dzieciństwo Pytania i odpowiedzi
5. Pokonywanie zakrętów Wrzucanie jeszcze wyższego biegu Nadawanie rangi klientom Piętnaście sekretów dobrego rozwoju Wykorzystywanie własnych i obcych zasobów Szesnaście podstawowych zasad doskonałego konsultanta Pytania i odpowiedzi
CZĘŚĆ II. PRAKTYKA DZIAŁALNOŚCI KONSULTINGOWEJ - DZIAŁANIA TAKTYCZNE
6. Jeśli nie będziesz dął we własny róg, nie będzie muzyki Networking to nie spotkania towarzyskie Uwodzicielska muzyka Nie ma takiej odmowy, której dotąd nie słyszałeś Produkty budują markę Uczciwość i etyka Jak nie złamać się pod presją Pytania i odpowiedzi
7. Rozbudowa zasobów Możliwości i rozwiązania Jak zatrudniać najlepszych, unikając całej reszty Współpraca: potencjalne korzyści i groźne pułapki Korzystanie z pracy innych: nie oddawaj kontroli nad statkiem Pytania i odpowiedzi
8. Zarabianie pieniędzy tam, gdzie ich "nie ma" Nietradycyjne rynki Dwanaście kryteriów stosowanych przy wyborze nietradycyjnych klientów Przedsiębiorstwa rodzinne Zyskowny świat organizacji non-profit B2B od A do Z Kto jeszcze ma pieniądze? Pytania i odpowiedzi
9. Przestań myśleć, że czas to pieniądz Nie naśladuj głupoty prawników Popyt i podaż to ani jedno, ani drugie Formuła wartości dodanej Prawdziwa wartość Jak w dowolnym momencie podnieść honoraria, nie robiąc przy tym zamieszania? Czterdzieści sposobów na podniesienie honorariów Dostępność na żądanie Pytania i odpowiedzi Interludium Jaki jest wynik? Jaka jest najlepsza droga? Po co to wszystko?
10. Kuloodporne oferty Przygotowywanie potencjalnego klienta Dziesięć kluczowych kroków Jak zawrzeć ofertę na 2,5 strony Dziewięć elementów skutecznej oferty Jak kontynuować negocjacje i zdobyć zlecenie w 88,79% przypadków Pytania i odpowiedzi
11. Wszechobecność Komunikuj się nieustannie Publikacje komercyjne Samodzielne publikowanie Praca charytatywna Istota rynkowej siły grawitacji Pytania i odpowiedzi
12. Jak zarabiać duże pieniądze w trudnych czasach Wczesne oznaki spadku liczby zleceń Pięć reguł postępowania w trudnych czasach Konsulting kontrariański: ucieczka przed falą odpływu Mit cięcia wydatków (nie sprzedawaj stołu konferencyjnego) Pytania i odpowiedzi
13. Technologia - środek, a nie cel Znaki naszych czasów Cybermarketing Media społecznościowe i inne mity Blogi i kreowanie marki Klient i technologia Wartość pomocy wizualnych Kierowanie procesem sprzedaży Pytania i odpowiedzi
CZĘŚĆ III. SAMOREALIZACJA KONSULTANTA
14. Partnerzy biznesowi Pozyskiwanie linii kredytowych Dynamika przepływów finansowych Egzekwowanie należności Dwanaście technik zarządzania wydatkami Pytania i odpowiedzi
15. Szybki rozwój Zaakcentuj swoją obecność Aktywne poszukiwanie dochodu pasywnego Zbuduj własną markę lub marki Zostań gwiazdą Pytania i odpowiedzi
16. Relacje wynikające z wartości Twoich usług Umowy długoterminowe Umożliwienie potencjalnemu klientowi zakupu Zasada pozwalająca utrzymać klienta dzięki wartości dodanej wnoszonej przez konsultanta Równowaga w życiu Pytania i odpowiedzi
17. Zwiększanie tempa zleceń powtarzalnych i z polecenia Czynnik zwiększający tempo zawarcia umowy Jak radzić sobie z zakrętami na drodze (lub jak bezpiecznie prowadzić samochód) Myślenie perspektywiczne (z wyprzedzeniem) Tajemna sztuka rekomendacji Talent to Ty, więc pobieraj za to opłatę Pytania i odpowiedzi
18. Sukces to nie wszystko Kwestie etyczne Globalna społeczność Projektowanie własnej przyszłości Wskazówki społeczności najlepszych konsultantów
|