Ciemna czy jasna strona zarządzania? Zmień reguły gry!
Marzysz o przełożonym, który zbuduje u Ciebie autorytet i zapyta ludzkim głosem o życie w pracy, a nie tylko o błędy i kejpiaje? Chcesz być wiarygodnym liderem, za którym zespół pójdzie w ogień? Jesteś zmęczony korpopląsami, manipulacjami, brakiem sensu w pracy, nieautentycznością szefa lub członków zespołu? Nie jesteś sam.
Zbyt wiele osób myśli o pracy jak o umieraniu od poniedziałku do piątku w folwarku, Mordorze i na polu walki. Jako szeregowy lider lub pracownik możesz nie mieć wpływu na zarząd, firmę lub tzw. global. Masz za to wpływ na relacje w Twoim zespole, możesz mądrze zakwestionować złe, nieskuteczne zasady i dążyć do zmiany reguł gry.
Zapraszam w podróż po specyficznej mapie zespołowych krain i gier międzyludzkich. Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach wraz ze stanowiącym jego część Atlasem gier (nie tylko) korporacyjnych to książka napisana przez życie, ludzi i firmy. Chciałabym napisać, że wszelkie podobieństwo do osób i sytuacji jest przypadkowe - ale minęłabym się z prawdą. W firmach znajdziemy niejednego Władcę marionetek, Sprzedawcę małp, Biegającego z taczką, znienawidzonego Korpokaprala lub inne opisane w grach mało chwalebne postaci - podczas gdy marzy nam się zespół 4.0 na wzór Tolkienowskiej Drużyny Pierścienia lub plemienia Na'vi z filmu Avatar.
Tak - ludzie, zgodnie ze swoją naturą, grają. W firmowe piekło lub niebo, umieranie lub rozwój. A Ty, jako lider lub członek zespołu, masz wpływ na zasady gry i wybór scenariusza - na to, czy będzie on prowadził ku Jasnej Stronie Zarządzania. Wybierz przyjazną dla siebie krainę w Atlasie gier (nie tylko) korporacyjnych, która gwarantuje pracę w poczuciu sensu i atmosferze zaufania. Ja wybrałam Younicorn!
Rozdziały:
CZĘŚĆ I. W CO GRAJĄ LUDZIE W PRACY
- Rozdział 1. HOMO ACTOR, czyli co wynika z tego, że ludzie grają w pracy i życiu (11)
- Rozdział 2. STORYTELLING: podróż i bohaterowie, czyli inspiracje do stworzenia "Atlasu gier (nie tylko) korporacyjnych" (33)
- Rozdział 3. TŁO BIZNESOWE, czyli powody, by rozmawiać dziś o zespołach i ich liderach (39)
- Rozdział 4. WYGRANA 4.0, czyli jasna strona zarządzania (51)
- Rozdział 5. PRZEGRANA 0:4, czyli ciemna strona zarządzania (63)
- Rozdział 6. ZESPÓŁ 4.0 - jego siła, wartość i wpływ (73)
CZĘŚĆ II. ATLAS GIER (NIE TYLKO) KORPORACYJNYCH
- Mapa krain (84)
- Gra Folwark (87)
- Gra Policjanci i złodzieje (101)
- Gra Władca marionetek (113)
- Gra Trójkąt dramatyczny (127)
- Gra Dożywocie (141)
- Gra Mordor (155)
- Gra Z taczką czy na taczce (169)
- Gra Małpi wybieg (181)
- Gra Transformersi (195)
- Gra Turkusowy ogród (207)
- Gra Rząd wartości (219)
- Gra Społeczność Na'vi (231)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 28,33zł
|