Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Zgarnij klienta Najszybszy najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów ilu nie jes 47.00zł
Zgarnij klienta Najszybszy najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów ilu nie jes

Tytuł: Zgarnij klienta Najszybszy najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów ilu nie jes
Autor: Michael Port
ISBN: 83-246-0851-6
Ilość stron: 352
Data wydania: 07/2007
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 47.00zł


Słowo "klient" kojarz z człowiekiem, a nie z portfelem

  • Bądź atrakcyjny emocjonalnie. Przyciągaj ludzi, do których chcesz się zbliżyć
  • Odkryj w sobie to, za co inni mogą Cię chwalić i polecać
  • Ustne i pisemne ćwiczenia na intuicję i odblokowanie potencjału przedsiębiorczości

Jaki dźwięk jest najmilszy na świecie?
Brzęk monet? Szelest przeliczanych banknotów? Nie! Błąd w myśleniu! Najmilszy na świecie jest dźwięk Twojego imienia na ustach ludzi, którzy Cię cenią i szanują. Wyjdź z tego założenia, a jeśli prowadzisz firmę, zajdziesz daleko. Szukaj klientów, kierując się nie tylko zyskiem. Współpracuj z tymi, którzy Cię wspierają, a nie niszczą. Tylko tak możesz utrzymać swoje najcenniejsze atuty: dobrą wolę, entuzjazm i gotowość do działania. To pierwszy wniosek płynący z tej książki.

Drugi ważny wniosek jest taki, że powinniśmy robić tylko to, w co naprawdę chcemy się zaangażować. Okaż klientowi złość, jeśli zadzwoni do Ciebie w sobotni wieczór, a dostaniesz to, czego chcesz -- święty spokój. Jeśli tym, czego chcesz, są klienci i ferwor satysfakcjonującej pracy, postępuj inaczej.

Przeczytaj tę książkę i:

  • określ, z jakimi klientami chcesz pracować;
  • zrozum postawy klientów (co oprócz pieniędzy wpływa na ich decyzje?);
  • znajdź swoją niszę -- bądź dużą rybą w małym stawie;
  • zostań mentorem -- przynoś klientom ulgę i spraw, by Cię dobrze pamiętali;
  • sprecyzuj, w co jesteś skłonny zainwestować czas i pieniądze.

Rozdziały:

  • Podziękowania (9)
  • Słowo wstępne (11)
  • Uwaga od autora (15)
  • Przedmowa (21)
      MODUŁ PIERWSZY: Twoje fundamenty (25)
      • ROZDZIAŁ 1. Polityka czerwonego aksamitnego sznura (27)
      • ROZDZIAŁ 2. Dlaczego ludzie kupują to, co sprzedajesz (39)
      • ROZDZIAŁ 3. Stwórz osobistą markę (55)
      • ROZDZIAŁ 4. Jak mówić o tym, co robisz (71)
      MODUŁ DRUGI: Budowanie wiarygodności i zaufania (83)
      • ROZDZIAŁ 5. Kto wie, co Ty wiesz - i czy jesteś lubiany? (85)
      • ROZDZIAŁ 6. Proces cyklu sprzedaży (97)
      • ROZDZIAŁ 7. Potęga produktów informacyjnych (119)
      • ROZDZIAŁ 8. Niewiarygodnie proste sprzedawanie (131)
      MODUŁ TRZECI: 7 głównych strategii autopromocji systemu Zgarnij klienta (141)
      • ROZDZIAŁ 9. Strategia budowania sieci kontaktów (143)
      • ROZDZIAŁ 10. Strategia bezpośredniego kontaktu (163)
      • ROZDZIAŁ 11. Strategia zdobywania klientów z polecenia (177)
      • ROZDZIAŁ 12. Strategia wykorzystywania internetu (189)
      • ROZDZIAŁ 13. Strategia przemawiania i demonstrowania (221)
      • ROZDZIAŁ 14. Strategia pisania (239)
      • ROZDZIAŁ 15. Strategia utrzymywania kontaktu (261)
      • Końcowe przemyślenia (275)
      • Bibliografia (279)
      • O autorze (281)
      • Zeszyt ćwiczeń Zgarnij klienta (283)
      • Skorowidz (339)
    • Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
      Urodzony by przetrwać
      Urodzony by przetrwać
      Bear Grylls
      Pascal
      Chodź pójdziemy do ZOO Dzieci uczą się rysować i kolorować Krok po kroku
      Chodź pójdziemy do ZOO Dzieci uczą się rysować i kolorować Krok po kroku
      Corina Beurenmeister
      Delta W-Z
      Klub
      Klub
      Joshua Robinson
      Rebis
      Możliwość dobra Etyka w XXI wieku
      Możliwość dobra Etyka w XXI wieku
      Wilhelm Vossenkuhl
      WAM
      Wspomnienia
      Wspomnienia
      Dmitirj Lichaczow
      Sedno
      Wojna francusko-pruska Niemieckie zwycięstwo nad Francją w latach 1870-1871
      Wojna francusko-pruska Niemieckie zwycięstwo nad Francją w latach 1870-1871
      Wawro Geoffrey
      Napoleon V
       Koszyk
      1 x Nadchodzi era słońca
      1 x Dzieje polskiej motoryzacji
      1 x Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych
      1 x Anatomia siły
      1 x Słowo i miecz
      1 x Euro a integracja europejskich rynków finansowych Wydanie 3
      1 x Instalacje elektryczne Wydanie 9
      1 x 300 faktów Geografia
      1 x Wykłady z metod ilościowych dla ekonomistów
      1 x ISDN Cyfrowe sieci zintegrowane usługowo
      1 x Egzamin na biegłego rewidenta Wydanie 3
      1 x Aplikacja 2010 Prawo administracyjne
      733.32zł
      Wydawnictwo
      Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

      Wydawnictwo Onepress
       Kategoria:
       Matematyka
      Liga zadaniowa Zbiór zadań dla uczniów zainteresowanych matematyką

      Liga zadaniowa Zbiór zadań dla uczniów zainteresowanych matematyką

      52.50zł
      44.63zł
      Informacje
      Regulamin sklepu.
      Koszty wysyłki.
      Polityka prywatności.
      Jak kupować?
      Napisz do Nas.
       Wydawnictwa
       Polecamy
      OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
      Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
      Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
      MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
      Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
      Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
      Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
      3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
      Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN