Tytuł: | Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych Wydanie 2 | | Autor: | Darren Barefoot, Julie Szabo | | ISBN: | 978-83-264-3379-5 | | Ilość stron: | 276 | | Data wydania: | 07/2014 (wydanie 2) | | Format: | 17.0x24.0cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 79.00zł | |
Wreszcie! Oto książka, którą możesz podarować niewtajemniczonemu przyjacielowi (sam też dowiesz się z niej paru ciekawych rzeczy)". Seth Godin, autor książki Plemiona 2.0: zostań internetowym przywódcą
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku.
Dzięki tej książce dowiesz się, jak: • nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów, • zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, • promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, • śledzić rozwój kampanii w sieci, monitorować rozmowy na temat firmy i mierzyć jej sukces.
Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
Rozdziały: 1. Czym są media społecznościowe 2. Przygotowanie mediów społecznościowych 3. Łapanie stopa, czyli w poszukiwaniu właściwych blogerów i społeczności 4. Netykieta: trzy czarodziejskie słowa w internecie 5. Zanim zaskoczą cię w windzie: konstruowanie prezentacji 6. Mierzenie sukcesu: monitorowanie sieci 7. Czy marketing w mediach społecznościowych jest ryzykownym przedsięwzięciem? 8. Kontrola zniszczeń w erze cyfrowej 9. Czy MySpace jeszcze się liczy? 10. Zrozumieć Facebooka 11. Wideomarketing na YouTubie i innych serwisach udostępniających filmy 12. Rewolucja Twittera 13. Potęga tłumu: zrozumieć internetowe społeczności i stać się ich częścią
|