Tytuł: | Zwiększanie efektywności działu sprzedaży | | Autor: | Andris A. Zoltners Prabhakant Sinha Sally E. Lorimer | | ISBN: | 978-83-264-4213-1 | | Ilość stron: | 460 | | Data wydania: | 02/2013 | | Format: | A5 | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 79.00zł | |
W książce przedstawiono szczegółowy plan poprawy efektywności i elastyczności działu sprzedaży, który ma pomóc w szybszym i lepszym reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe. W publikacji tej zaprezentowano nie tylko wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania sprzedażą, ale także liczne przykłady zaczerpnięte z działalności znanych światowych firm.
Czytelnik znajdzie w niej praktyczne wskazówki ułatwiające: - opracowanie skutecznej strategii sprzedaży, - określenie właściwej struktury działu sprzedaży, - przydzielenie pracownikom zadań i obszarów do obsługi, - ustalenie odpowiedniej liczby sprzedawców, - wyznaczenie optymalnych obszarów sprzedaży zapewniających efektywną sprzedaż, - restrukturyzację działu sprzedaży, - łączenie działów w wypadku fuzji przedsiębiorstw, - zarządzanie zmianą.
|