Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Przywództwo » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Czelej
Ciąża Problemy internisty i kardiologa

Ciąża Problemy internisty i kardiologa

98.00zł
83.30zł
Zwyciężaj w biznesie! Strategie i taktyki wojenne na biznesowym polu walki 49.90zł 42.42zł
Zwyciężaj w biznesie! Strategie i taktyki wojenne na biznesowym polu walki

Tytuł: Zwyciężaj w biznesie! Strategie i taktyki wojenne na biznesowym polu walki
Autor: Brian Tracy
ISBN: 978-83-8087-287-5
Ilość stron: 304
Data wydania: 11/2018
Format: 19.0x20.8
Wydawnictwo: MT Biznes

Cena: 49.90zł 42.42zł


Biznes to wojna! Wykorzystaj sprawdzone strategie militarne by odnieść zwycięstwo w życiu zawodowym i prywatnym.

Jako autor bestsellerów i ceniony trener Brian Tracy wie co nieco o odnoszeniu sukcesów. W Zwyciężaj w biznesie! udowadnia, że te same zasady, które pomagały dowódcom zwyciężać podczas militarnych kampanii, mogą również być zastosowane, aby osiągnąć sukces w życiu zawodowym i prywatnym.
 
W tym zaktualizowanym wydaniu Tracy przedstawia dwanaście kluczowych strategii wykorzystywanych przez wielkich dowódców i pokazuje, jak zastosować je w prawie każdej sytuacji, by: koncentrując się na silnych stronach osiągać cele, zyskać przewagę i opracować najlepszy plan działania dzięki zdobyciu cennych informacji, podejmować decyzje kiedy atakować, a kiedy się bronić, jak najlepiej wykorzystywać element zaskoczenia.
 
Zwyciężaj w biznesie! jest książką pełną cennych porad, dzięki którym nabywasz praktyczne umiejętności i otrzymujesz mapę pozwalającą na uwolnienie potencjału i osiągnięcie każdego celu, jaki przed sobą postawiłeś.

Dowiesz się z niej, jak stosować każdą z kluczowych zasad strategii militarnej we wszystkim, co robisz. Nauczysz się, jak myśleć i planować w sposób strategiczny, koncentrować posiadane umiejętności i zasoby, korzystać z możliwości, zabezpieczać się przed komplikacjami, pracować bardziej efektywnie i maksymalizować szanse na sukces. Nauczysz się, jak osiągać zwycięstwo we wszystkim, co robisz. Nauczysz się z niej również, jak wygrywać kluczowe bitwy, takie, które naprawdę mają znacznie. Dowiesz się, jak w najbliższych kilku latach osiągnąć więcej, niż inni osiągają w czasie całego życia.

Brian Tracy jest jednym z czołowych mówców biznesowych i motywacyjnych na świecie. Przemawiał do ponad pięciu milionów ludzi podczas pięciu tysięcy seminariów i warsztatów prowadzonych w siedemdziesięciu pięciu krajach. Jest prezesem Brian Tracy International. Napisał także osiemdziesiąt książek na temat zawodowego i osobistego sukcesu, które zostały sprzedane w milionach egzemplarzy i przetłumaczone na dwadzieścia cztery języki.
Tytuł książki: "Zwyciężaj w biznesie! Strategie i taktyki wojenne na biznesowym polu walki"
Autor: Brian Tracy
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 49.90zł 42.42zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Zniszczyć Kościół Prawdziwa opowieść o czasach wojny + DVD
Zniszczyć Kościół Prawdziwa opowieść o czasach wojny + DVD
Praca zbiorowa
Rafael
PMO Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji
PMO Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji
Seweryn Spałek, Maciej Bodych
Onepress
Kuchnia Polana w obiektywie Wellmana
Kuchnia Polana w obiektywie Wellmana
Andrzej Polan Krzysztof Wellman
Muza
Antologia polskiej myśli politycznej w latach 1945-1989
Antologia polskiej myśli politycznej w latach 1945-1989
Meller Arkadiusz, Radomski Grzegorz, Strzelecki Michał, Wojdyło Witold
WUMK
W stylu lagom. 250 kroków do zrównoważonego i szczęśliwszego życia
W stylu lagom. 250 kroków do zrównoważonego i szczęśliwszego życia
Oliver Johansson
Sensus
Europeistyka Podręcznik akademicki Tom 2
Europeistyka Podręcznik akademicki Tom 2
Wojtaszczyk Konstanty Adam, Jakubowski Wojciech
PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Geografia
Geografia dla maturzysty Geografia społeczno-ekonomiczna świata Podręcznik Część 2 Zakres rozszerzony

Geografia dla maturzysty Geografia społeczno-ekonomiczna świata Podręcznik Część 2 Zakres rozszerzony

39.00zł
29.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Nowoczesna logistyka Wydanie X Paul R. Murphy Jr., Donald F. Wood Onepress
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN