Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Zwyciężanie na trudnym rynku Sprawdzone strategie firm w fazie dojrzałości 39.90zł 33.92zł
Zwyciężanie na trudnym rynku Sprawdzone strategie firm w fazie dojrzałości

Tytuł: Zwyciężanie na trudnym rynku Sprawdzone strategie firm w fazie dojrzałości
Autor: Frank Luby Simon Herman F. Bilstein Frank
ISBN: 978-83-7746-058-0
Ilość stron: 224
Data wydania: 11/2011
Format: 13.4x21.0cm
Wydawnictwo: MT Biznes

Cena: 39.90zł 33.92zł


CZY ISTNIEJE PEWNY SPOSÓB ZWIĘKSZENIA ZYSKÓW?
DĄŻENIE DO POWIĘKSZENIA UDZIAŁU W RYNKU NIE JEST DOBRYM ROZWIĄZANIEM.

Na dojrzałych rynkach osiągnięcie trwałego wzrostu zysków jest zadaniem coraz trudniejszym. Większość firm wykorzystała już całkowicie możliwość redukcji kosztów jako źródła oszczędności. Konkurencja jest ostra, a szanse na wprowadzenie innowacyjnego produktu – nikłe.

W obliczu takich ograniczeń wielu menedżerów skupia się jedynie na zwiększaniu i utrzymaniu udziału w rynku, co ma zapewnić wyższe zyski.

Hermann Simon, Frank F. Bilstein i Frank Luby twierdzą, że każda firma ma szanse wygenerowania zysku stanowiącego od 1 do 3 procent ich rocznego przychodu, jeśli zdecyduje się obrać zupełnie inną drogę postępowania. Jaki jest klucz do sukcesu? Należy przekonfigurować marketing mix, tak aby sprzedawać produkty i usługi w sposób nieintuicyjny.

Opierając się na bogatych doświadczeniach zebranych w pracy w roli konsultantów, autorzy przedstawiają mnóstwo skutecznych strategii, zawierających między innymi wskazówki, jak:
 • zidentyfikować potencjalne źródła zysku,
 • podejmować decyzje marketingowe, opierając się na obiektywnej, dogłębnej analizie, a nie na intuicji i emocjach,
 • dokonać segmentacji klientów według nowego kryterium, czyli ich chęci do zapłaty, a następnie skomponować dla nich odpowiednie pakiety produktowousługowe,
 • dokonać strategicznej podwyżki cen i oprzeć się pokusie ich ponownej redukcji, gdy pojawia się zagrożenie ze strony konkurentów,
 • stworzyć system motywacyjny, który zachęci służby marketingowe i sprzedażowe do skoncentrowania się na zysku.

Bez wątpienia jest to książka prowokacyjna, która rozprawia się z wszechobecnym dogmatem udziału w rynku. Przedstawia nowe podejście i zestaw narzędzi niezbędnych dla menedżerów pragnących doprowadzić firmę do szczytowych wyników na dojrzałych rynkach.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,92zł

Tytuł książki: "Zwyciężanie na trudnym rynku Sprawdzone strategie firm w fazie dojrzałości"
Autor: Frank Luby Simon Herman F. Bilstein Frank
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 39.90zł 33.92zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Widziane z zewnątrz tom 1
Widziane z zewnątrz tom 1
Praca zbiorowa
DiG
ASP.NET MVC. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio
ASP.NET MVC. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio
Dawid Borycki, Maciej Pakulski, Maciej Grabek, Jacek Matulewski
HELION
Ten łokieć źle się zgina Rozmowy o ilustracji
Ten łokieć źle się zgina Rozmowy o ilustracji
Sebastian Frąckiewicz
CZARNE
Ustawa o usługach płatniczych Komentarz
Ustawa o usługach płatniczych Komentarz
Grabowski Michał
C.H. Beck
Tajniki sukcesu Wyzwól wewnętrzną siłę i żyj w dobrobycie
Tajniki sukcesu Wyzwól wewnętrzną siłę i żyj w dobrobycie
Sandra Anne Taylor, Sharon A. Klingler
Onepress
Góry Czech. MountainBook. Wydanie 1
Góry Czech. MountainBook. Wydanie 1
Krzysztof Magnowski, Krzysztof Bzowski
Bezdroża
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Energetyka
Podstawy przemian energetycznych Wydanie 4

Podstawy przemian energetycznych Wydanie 4

49.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT