Nowe spojrzenie na marketing sieciowy. Branża, która w Stanach Zjednoczonych i krajach Europy Zachodniej cieszy się uznaniem od ponad 40 lat. Dla wielu szansa na lepsze jutro i godziwe zarobki.
W Polsce nadal mało znana i niedoceniana, często spychana przez krytyków do rangi gorszego zajęcia. Magdalena Szewczuk, niekwestionowany lider marketingu sieciowego, postanowiła zrealizować kolejne ze swych marzeń – napisać książkę poświęconą tej branży. Zaprosiła do współpracy nad tym projektem swoich najlepszych liderów.
Tak powstał niezwykły zbiór 26 historii osób, które związały swoje życie z marketingiem sieciowym. „+1” to historia samej Magdy, która do swoich 27. urodzin zdążyła zbudować strukturę liczącą ponad 40 000 Przedstawicieli, co daje jej najwyższy poziom w Planie Marketingowym firmy Betterware.
Niezależna, z uśmiechem i wiarą podchodzi do wyzwań, realizuje najśmielsze marzenia; po prostu jest kobietą sukcesu, a wszystko za sprawą marketingu sieciowego. Może więc warto przyjrzeć mu się z bliska?
Najlepszym wprowadzeniem do książki jest rozdział napisany przez Michała Mierzwińskiego, Dyrektora Zarządzającego Betterware Poland, człowieka cieszącego się opinią niekwestionowanego autorytetu w tej branży.
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 24,65zł
|